nechiforboss pe 28 Ianuarie 2022 23:21
Un serial de nici doi lei copiat dupa alte seriale cu doctori de care p**** din Romania nici nu a auzit macar pt. ca ne place sa inghitim toate rahaturile,nimicurile si sa ne zbatem in mediocritate. Asta face audienta in Romania.Mi-e scarba.Vai de capul nostru de natie.
0 0
suporterU pe 04 Decembrie 2021 18:02
doctorul minune
Ali – Doctorul minune. Este un serial minunat ! în același timp are elemente de dramă, romantism, tragi-comedie + altele ; nu contează că e preluat de la americani (sau de la coreeni). E ca si cînd un autor (probabil corean) a scris o piesă de teatru și mai multe trupe de teatru o pun în scenă. Însă aș vrea să spun altceva: iubirea lui NazlI pentru Ali NU este deloc frumoasă ! ea îl iubeste ca pe un pisoi pe care l-a găsit pe stradă; l-a luat în brațe, l-a dus acasă și acum are animălutz de companie ! în schimb, Ezo îl iubește sincer și s-ar potrivi mult, mult mai bine cu Ali. Nazlî îl iubește pe profesorul Ferman dar nu își dă seama de asta. Dacă serialul s-ar fi terminat la episodul în care Ezo pleacă, ar fi fost de nota 10 ! așa, cred că nu merită mai mult de 9. Varianta americană e de nota 4,5 – mai degrabă e gen “cascadorii… citeşte
0 0
forever_young_ pe 14 Septembrie 2021 19:55
FOARTE BUN !
nu credeam ca voi urmari un serial turcesc dar .....never say never ...actorii se intrec pe sine ...de vazut !
2 0
silvia.n pe 12 Septembrie 2021 08:46
Neasteptat de bun datorita actorilor
Am vazut serialul korean "Good Doctor"din 2013, cu Jon Woo in rolul principal.Mi-a placut la vremea respectiva si nu am intentionat sa- l urmaresc pe cel din Turcia, mai ales ca primele episoade copiaza actiunea serialului korean.Dar serialul "Doctorul minune"' din Turcia "m-a prins", datorita actorilor, deosebit de carismatici. Cum sa nu-ti placa Onur Tuna in rolul prof.Ferman? Sau Taner Olmez in rolul lui Ali Vefa care concureaza serios cu prestatia actorului korean Jon Woo, care a jucat in rolul doctorului bun/minune in urma cu 8 ani?De curiozitate, am incercat sa urmaresc in citeva rinduri,macar un episod, din serialul american din 2019 cu acelasi subiect, de pe Axn.Mi-a fost imposibil!Actorul din rolul doctorului bun da impresia ca este imposibil sa intre in vreo relatie, de orice fel, cu oricine.Cum ar putea un astfel de om sa fie doctor si pe deasupra unul bun?
2 0
user-6137bd9db290b pe 07 Septembrie 2021 22:37
Este un serial minunat! Il urmaresc mereu fara rasuflare! Merita vazuta, din partea mea are nota 1000!!!!!!
2 0
user-5e07b7355c1be pe 31 August 2021 20:55
Cu serialul Nirhan habar nu am ce sa intamplat. Ați spus că Doctorul Minune,este de Miercuri pînă Vineri.Deci eu nu mai înțeleg nimic din programul vostru. Așa ați făcut și cu Zuleia și cu Prețul Fericirii. Ieri stăteam cu sufletul la gura să văd ce se întîmplă în Nirhan, și cînd colo nimic. Rușine să vă fie, nici măcar nu ne spuneti dacă sa terminat sezonul.
1 1
emanoil_constantin_untu pe 18 noiembrie 2021 18:48
Vreti sa spuneti de serialul NEHIR,nu NIRHAN? Aflati ca serialul NEHIR se difuzeaza in fiecare de LUNI si MARTI de la orele 22:30!
user-612697757de2e pe 25 August 2021 22:24
Este super seriarul, este aproximativ ca si ,,Good doctor,, doar că replici aproape diferit in rest tot este la fel, practic o copie doar ca in turcă!
Orcum eu mă voi uita îmi plac foarte mult genul de seriale si recomand o să vă țină mereu in suspans, si pe parcurs va avea multe întâmplări va avea iubita, apoi un copil si mereu el va rezolva problemele dificile si meritul nu il are cam el că alți de obicei chrigul șef!
Recomand sa vă uitați si la ,,Good Doctor" sa vedeți este ceva de genul dar mai pun după cum am văzut eu!

1 0
user-5ddece6a4e04a pe 25 August 2021 21:10