cezarika21 pe 07 Martie 2014 09:59
Un precursor al "Casablancăi"
Acest film are o poveste oarecum asemănătoare cu cea a "Casablancăi": o acţiune petrecută în Maroc, un triunghi amoros, un bar unde se întâlnesc toţi trei, un pic de război, lupta sufletească a unei femei în a alege între doi bărbaţi. Filmul impresionează prin interpretările de calitate ale lui Gary Cooper, Marlene Dietrich şi Adolphe Menjou, dar povestea nu se ridică la nivelul aceleia din "Casablanca". Unele secvenţe sunt însă memorabile.

Recunoscându-i-se valoarea, "Morocco" a fost selectat de Biblioteca Congresului American în 1992 pentru a fi păstrat în Registrul Naţional de Film, considerându-se că este "semnificativ din punct de vedere cultural, istoric sau estetic".

8 2
Iulidesprefilme pe 06 Martie 2014 22:41
Un film de peste opt decenii...care nu este color, dar care cucereşte pe oricare cinefil cu stilul inconfundabil al actorilor, legende ale Hollywoodului de altădată, Marlene Dietrich, Gary Cooper, Adolphe Menjou, cu povestea de dragoste a eroilor interpretaţi de aceştia, formând un triunghi amoros: ea trebuie să aleagă între soldatul-mercenar Brown, un cuceritor de inimi şi redute, şi un domn distins, bogat, care, deşi îi oferă un colier de perle şi tot sprijinul său, rămâne cu regretele...Filmul nu este o capodoperă, dar ar putea fi denumit metaforic un pansament al sufletului...atenţie la nuanţele interpretării remarcabilului actor care a fost Gary Cooper...
1 1
cosmin_kedii pe 24 Aprilie 2013 16:22
Povestea este destul de simplă, dar foarte afectuosa.