0 0
NiCoNiKs pe 16 Mai 2020 15:01
Am văzut trailer-ul și oarecum mi se pare interesant. Vreau să-l văd să pot înțelege tot ce se întâmplă în film.
0 0
ancota pe 10 Ianuarie 2019 22:21
Inca un scurtmetraj lungit ca sa devina lungmetraj
Dupa ce am vazut acest film pot sa va spun ca filmul romanesc a devenit sinonim cu sindromul scurtmetrajului lungit ca sa devina lungmetraj. Asta se intampla in multe filme romanesti din ultima vreme.Cel mai bun exemplu: Un etaj mai jos, dar si multe alte filme din ultimii ani sufera de acest sindrom. Un subiect destul de interesant tratat superficial dintr-o evidenta lipsa de imaginatie a scenaristilor. Ma refer la scenaristi in general si la scenaristele acestui film in special. Daca spun ca nu e posibil sa ocupi o jumatate de flm cu o inmormantare fara nicio relevanta in economia filmului o sa ma contraziceti si o sa va dau dreptate. Da, e posibil. In acest film e foarte posibil pentru ca mai mult de trei sferturi din film se intampla lucruri care nu au absolut nicio legatura cu actiunea principala. Sau poate ca n-am inteles eu bine si adevarata actiunea a filmului e inmormantarea? In… citeşte
2 0
Kul pe 14 februarie 2021 22:52
"Daca spun ca nu e posibil sa ocupi o jumatate de flm cu o inmormantare fara nicio relevanta in economia filmului o sa ma contraziceti si o sa va dau dreptate." #truethat :)
mirodoni pe 02 Decembrie 2018 21:10
„Moon Hotel Kabul” - văzut de mine

Am senzația că se conturează tot mai clar un nou gen de film românesc, tip shaorma cu de toate. Nu c-ar fi rău, shaorma, chiar dacă nu are rădăcini românești, are succes deplin la cetățeanul grăbit să-și potolească foamea la botul calului, sau la coada calului, depinde din ce unghi privești,fără ținută obligatorie sau tacâmuri specifice, și, mai ales, fără a-și pune prea multe probleme asupra conținutului. Ce-i drept, unii cârcotași spun că nu-i sănătoasă, produce dependență, îngrașă, iar unele ingrediente pot fi expirate, în goana după profit.

„Moon Hotel Kabul”, filmul regizoarei Anca Damian, care semnează și scenariul alături de Lia Bugnar, abordează toate temele cinematografice posibile, de la război la… citeşte

1 0