carmen_angelus_romila pe 30 Septembrie 2018 12:39
Admirabilul actor Sean Penn intruchipeaza senzational rolul personajului principal, in postura primului politician gay din istoria americana, si lupta acestuia impotriva oprobiului si discriminarilor minoritatilor sexuale.
0 0
lili22 pe 06 August 2018 19:43
Un film bun.Nu auzisem pans acum nimic despre aceasta csmpanie .Sean Penn a fost bun ca de obicei.
0 0
AmphitriteMermaid pe 05 Februarie 2018 15:36
Un film foarte bun. M-a impresionat profund cu atat mai mult fiindca este inspirat din fapte reale. Merita .vizionat
0 0
carmenas pe 16 Octombrie 2017 21:47
Jocuri de culise
M-am mirat să observ că nimeni nu a văzut o latură foarte interesantă a acestui film. De unde a pornit toată această mișcare de apărare a drepturilor homosexualilor?? Tot de la o incitare a homosexualilor de către cei super religioși. Eu cred că cei care ne controlează din umbră folosesc religia pentru a creea discordie între oameni, dezbinare, pe principiul Dezbină și Condu. Mișcările extremiste de tot felul și mai ales cele religioase au încercat să reducă accesul minorităților de orice fel la anumite meserii și funcții în societate. Normal că minoritatea respectivă își va cere drepturile. De la asta până la cerințe exagerate și neacceptate de către societate nu este decăt un pas.... Dar să ne gândim ca Harvey Milk a militat pentru niște drepturi absolut firești și nu pentru căsătorii între homosexuali, adoptarea de copii și parade… citeşte
0 0
diablo85 pe 10 Aprilie 2014 11:21
Un film bun despre lupta cu prejudecatile. Toti spun ca ce a facut Hitler a fost abominabil, dar in adancul fiintei noastre fiecare are o tendinta sumbra de a scapa de tot ce este anormal. Luptam pt drepturile omului, dar cand se ajunge la minoritati, majoritatea prefera sa-i marginalizeze
0 2
classicsanta pe 15 Octombrie 2013 22:30
Foarte frumos film! Merita cu siguranta vazut. O demonstratie de curaj, un om care a vrut sa se exprime, sa aiba drepturi, un om care a luptata pentu egalitate. Filmul ilustreaza perfect o poveste exceptionala din care toti avem de invatat. La finalul filmului am plans, am plans pentu faptul ca un om exceptional a fost ucis. Emotionant, pana la lacrimi.
0 2
lorenne pe 04 August 2013 17:50
E un film emotionant dincolo de toate controversele pe care le poate starni acest subiect. Ne invata inca o data ca este important sa i acceptam pe ceilalti asa cum sunt chiar daca acest lucru se gaseste in afara principiilor noastre de viata.
0 2
Iulidesprefilme pe 11 Iulie 2013 21:31
În opinia mea, Sean Penn este un actor de Oscar! Dacă îl merita sau nu pentru rolul din acest film, rămâne de discutat...
1 1
puffulette pe 01 Ianuarie 2013 04:41
Un film de nota 10
Un film ce merita sa i se acorde mai multa atentie... Mie una mi-a placut foarte mult acest film, are un subiect delicat si nu este neaparat un film despre gay, ci despre cum Harvey Milk isi apara drepturile si lupta pentru ceea ce crede, asa cum ar trebui sa facem si noi... Toti oamenii ar trebui sa se invete a se respecta reciproc si a trece peste diferentele ce ii separa, sa creasca uniti si sa nu se critice mai ales daca este pe nedrept... Filmul este unul foarte bun, castingul este alcatuit numai din actori de calitate iar povestea este interesanta si chiar daca nu este multa actiune, te tine cu sufletul la gura... Un film de calitate ce ar trebui vazut de fiecare
1 2
Andrei.Ciprian pe 19 Decembrie 2012 17:43
Sean Penn 10+++
Un film care are un subiect delicat dar un film foarte bun.Sean Penn este pur si simplu magistral reusind un rol excelent.Un rol pentru care a luat Oscaru in condiitile in care avea niste contracandidatii ca Brad Pitt(Strania poveste a lui Benjamin Button) sau Mickey Rourke( Luptatorul).Filmul este foarte bine realizat cu o regie impecabila,un scenariu bine conturat,iar actingul este de exceptie.Ce nu mi-a placut a fost finalul care a fost previzibil.Merita vazut!
1 2
margott pe 31 Iulie 2012 20:53
Tot filmul e o lectie de curaj predata de politicianul Harvey Milk tuturor celor care sunt pusi in situatia de a lupta pentru drepturile lor. Pentru cei care nu agreeaza filmele politice (ca mine) poate fi un pic mai greu digerabil.
0 2
fleur_de_paris pe 19 Iulie 2012 12:53
Minunat filmul.
Merita vazut!
Nu m-am gandit ca va fi atat de bun!

0 1
cosmin_kedii pe 08 Martie 2012 07:34
film excelent, mai ales având în vedere ceea ce sa întâmplat în unele state din recentele alegeri prezidenţiale
0 1
alex_il_fenomeno pe 04 Decembrie 2011 13:54
a fost un film interesant , cu o poveste realista , dar si cu foarte multe incurcaturi , cauzate in mare parte de declaratiile ciudate ale lui Harvey Milk si ale gurii sale prea mari . desi ritmul nu este unul deosebit , iar povestea are uneori lacune , este interesant sa il urmaresti pe Sean Penn intr-o interpretare ciudata , dar reusita , cand intra cu personajul sau din lac in put . cred ca filmul este mai complex , astfel incat nu se adreseaza tuturor categoriilor ...
0 2
xerses pe 24 August 2011 14:08
Un film foarte bun ce trebuie vazut obligatoriu cu o interpretare geniala a lui Sean Penn.
0 1
FlorinMovieFreak pe 23 Martie 2011 22:10
Flo
Cand am vazut Oscarurile Live .. si l-a strigat pe Sean am spus "s-a facut dreptate" merita din plin Oscarul .. este un film unic .. plin de emotie .. eu unul am lacrimat ..
0 1
savvy pe 05 Martie 2011 09:59
ok
fantastic film...ii dau 10 pt modul in care au jucat actorii...extraordinar au intrat in pielea personajelor si a timpului in care se desfasoara actiunea Sean Penn, James Franco si toti ceilalti...trebuie sa fi mare actor sa ai curajul sa interpretezi un asemenea rol si sa-ti si reuseasca intrun asemenea mod....mesajul filmului ar putea ajuta lumea sa iasa din criza asta nenorocita care nu e neaparat financiara si mai mult criza de idei...totusi i-as da si un 3 pt k nu ma atrage deloc baza pe care se sprijina filmul....aceea a gaylor
0 1
zgubi pe 27 Ianuarie 2011 22:52
10+
actiunile intreprinse de Milk reprezinta o piatra de temelie in istoria miscarii pt drepturile gay-ilor de pretutinderi.o redare precisa si dramatica a vietii lui Harvey Milk,un MARE om care a militat cu o forta incredibila pt o cauza ce parea fara speranta.
Sean Penn isi insuseste rolul magnific,iar pe langa el surprinzator de bine au interpretat si James Franco,Emile Hirsch si Diego Luna.

5 3
inexistentus pe 18 februarie 2016 16:44
73% din medicii psihiatri care au participat în studiu spun că homosexualii se bucură de viaţă mai puţin decât ceilalţi oameni şi 70% din acei medici psihiatri au spus că cauza nefericirii homosexualilor nu este din pricina stigmatizării din partea societăţii ci tocmai relaţiile homosexuale. Dacă tânărul chiar a comis sinucidere… atunci cât de mare este probabilitatea că a făcut-o din pricina remuşcărilor de conştiinţă? Statisticile spun că 50% din sinucideri le revin homosexualilor.
Iamsaved pe 19 August 2010 20:31
Superb filmul,la fiecare replica pe care o dadeau impotriva homofobilor ma gandeam:"Mama,parca as fi spus-o eu!"m-am simtit foarte legata de tot ce au zis in acest film,Gus Van Sant este,ca intodeauna,un maestru adevarat iar Sean Penn si James Franco au facut un cupul tare dragut ;) Ce noroc pe James Franco,nu oricine poate sa-l sarute pe Sean Penn:P
3 1
inexistentus pe 18 februarie 2016 16:45
SIDA vine de la poponari si nu invers. De aceea boala inca nu se poate trata, fiindca nu s-a remediat originea.
NoxLamia pe 10 Aprilie 2010 17:44
Felul in care Sean Penn l-a interpretat pe Harvey Milk este absolut deosebit,niciodata nu am mai vazut un actor sa intre atat de bine in pielea personajului.
1 2
onderah pe 18 octombrie 2016 11:30
Poate o fi poponar . Atunci sigur ca intri bine in pielea ( era sa scriu in altceva... ) personajului .
arabellasugistan pe 16 februarie 2019 21:53
Poate esti ofticat ca nu ti-o da si tie.
bogdan0125 pe 06 Aprilie 2010 22:29
Pierdere de timp
Mi s-a parut un film foarte plictisitor. Sean Penn face tot filmul, dar ce poate sa faca un actor bun cand povestea este jalnica, regia la fel, cu un scenariu lipsit de originalitate.
4 11
serghei_romanu pe 19 Decembrie 2009 12:16
Un film solid.
Avem parte de un film destul de sec, nu se desprinde de feeling-ul de film documentar, bine structurat, foarte veridic insa deloc inovativ.Tutusi prestatia remarcabila a lui Sean Penn si faptul ca este inspirat dintr-un fapt real sunt 2 motive care te obliga practic sa il urmaresti pana la capat.La final ramai cu cateva replici memorabile si observi faptul ca filmul a fost de fapt unul dintre cele mai bune ale anului.Mie unul mi-a placut.7/10
5 1
dorianjazz pe 19 Iunie 2009 16:01
filmul e foarte bun..........una dintre cele mai bune biografi pe care le-am vazut...........si nu puteam cere un final mai bun.....isi merita fiecare leuţ
1 3
Gospin pe 06 Iunie 2009 17:32
Biografic de exceptie, desi nu il am la inima pe Sean Penn cred ca merita Oscaru' !
1 3
veronica210 pe 12 august 2009 21:52
Ca bine zici !
AmoonRa2007 pe 21 Mai 2009 18:38
AmoonRa2007
intradevar filmul merge pe mai multe piste atat autobiografia lui Milk cat si pe miscarea de iesire la lumina a minorotatii gay , este totusi si o drama, ilustreaza intr-o infima masura si viata din culisele politicii
filmul merita vazut indiferent de aparteneta sexuala , Sean Pen reuseste sa intre in pielea personajului foarte bine

1 2
Dragosh02 pe 02 Martie 2009 18:34
Un film bun,mai mult un biografic despre Harvey Milk,decat o drama.Sean Penn isi merita cu siguranta premiul oscar pt cel mai bun rol principal,dar are 4 stelutze de la mine,pt k scenele intre gay sunt facute atat de bine,incat pt o persoana mai...conservatoare(k mine) devin destul de greu de vizionat.Dar,facand o medie a tuturor lucrurilor,este un film ce merita vizionat.
1 2
vali pe 26 Februarie 2009 21:00
ce film slab!!!...nu stiu cum a castigat penn oscarul dar nu il merita ...:(...pierdeti 2 ore pe filmul asta...
8 32
dorianjazz pe 19 iunie 2009 16:00
da sigur cand o sta oul in cui :))
Dragosh02 pe 20 iunie 2009 00:04
=))) destul de amuzant commentul tau vali. Deci u ai vazut filmul,si nu intelegi pt ce a luat Sean Penn oscarul pt cel mai bun actor principal... ? Pai atunci u la ce te mai uiti la filme? Esti capabil sa pricepi ceva din imaginilea alea miscatoare de pe bucata aia de sticla ? Filmul merita vazut in special pt rolul lui Penn,care si eu in prostia mea, nu inteleg cum a putut sa il joace atat de bine.Daca ati fii vazut vre-o filmare cu personajul real interpretat de Sean,ati fii observat k sunt practic una si aceeasi persoana,de la cum clipesc,pana la zambetul ala stupid. Sean Penn , in filmul asta, da cu siguranta o lectie mare de actorie...
Gabriela Sirbu pe 26 Februarie 2009 08:34
Intoleranta este usor de sesizat chiar si pe acest forum unde, daca ai o parere diferita despre un film fata de a celor care cred ca detin adevarul unic, absolut si de netagaduit, vei fi iute catalogat drept prost,incult,needucat estetic sau in orice alt fel jignitor, asta spre binele tau, sa-ti fie bagate mintile-n cap.
Milk este un film care vorbeste tocmai despre toleranta, despre curajul de a recunoaste cine esti tu cu adevarat si despre lupta pentru sustinerea adevarul tau, iar daca dupa vizionarea acestui film barem o persoana mai putin toleranta va incepe sa-si puna intrebari, tot va fi un gistig.

16 3
serghei_romanu pe 19 decembrie 2009 12:17
Mi-a placut ce ai zis, ai prins mesajul filmului.
Luka pe 22 Februarie 2009 01:38
Filmul nu mi-a placut...Parca as fi asistat la o mare campanie electorala.S-a vrut un fl de documentar artistic dar a iesit bulimaci.Personajul principal nu a avut substanta neceesara,parti esentiale ale personalitatii sale au fost tratate cu superficialitate.Nici Penn nu m-a impresionat,mult mai mult mi-a placut Brolin...Se putea mult mai mult si mai bine...
1 5
RoTaRel pe 06 Februarie 2009 21:41
Cu siguranta Penn trebuie sa ia Oscarul anul acesta, MERITA !!! Foarte bun si filmul, iar rolul i se potriveste ca o manusa !