Singurul lucru bun din acest film ar putea fi salata de boeuf, la prepararea căreia asistăm când și când. Dar și asta e doar o presupunere. Restul e o mare varză. Sau salată. Asta ca să rămânem în domeniul culinar.
Așa cum ne-au obișnuit filmele românești din ultimul timp, povestea (dacă poate fi numită așa) poate fi expediată în 10, maxim 15 min într-un film de scurtmetraj la care chiar să te poți uita, însă din dorința autorilor de a realiza un lungmetraj aceasta este lălăită făra rost până la o oră și 18 minute. Această oră de lălăială este o caracteristică a filmelor românești și dovada incontestabilă a faptului că autorii acestora nu au, practic, nimic de spus, dar țin morțiș să-și bată joc de timpul nostru.
Întregul film, de la scenariu, imagine și regie (care o fi aia, pt. ca fetele par că se descurcă singure)… citeşte
Un film cu adevarat contemporan, viu, liber si deschis.
Un studiu de caz realist, fin si abrupt in acelasi timp un limbaj direct , actual dezgolit de ipocrizia unui limbaj butaforic, inexistent, specific cinematografiei pudice romanesti , fetele joaca foarte bine, natural, firesc, taietura editorului este fina ca lama unui cutit si la fel de abrupta ca si evolutie emotionala a protagonistei.
Un film de vazut si care poate nu a avut promovarea de care ar fi avut nevoie.
Pe rotund un film chiar fain, curat si cinstit ca viata si care poate parea la un moment dat brut si nefinisat , dar tocmai asta este si ideea.
Actorii joaca foarte bine , regizorul isi face treaba exact cum ar trebui, o libertate de expresie destul de greu de obtinut, naturaletea acestui film trece dincolo de jocul actoricesc si este obtinut tocmai prin intermediul unui limbaj real.
Un film… citeşte
Un limbaj specific "noului val" !? al filmului romanesc ?!, nu ma deranjeaza....sunt obisnuit cu "this new shit" dar ce facem cu persoanele mai in varsta,copii care prin absurd s-ar uita la acest gen de film....sau regizorul vrea sa ne obisnuiasca cu acest limbaj, care este uzual in filmele anglo-americane,unde abunda ass/shit/fuck/damn/cock suck(er)...dar la ei astea sunt "out of date",....si care suna oricum mai "frumos" decat "hai sa ne futem"...Anyway, filmul este great crap!
Un film mediocru. Un plus pentru Ana Maria Guran care a facut un rol bun in Lumea e a mea si Maria Popistasu, excelenta in Marti dupa Craciun si Intregalde. Din pacate, acrst film nu se ridica nici pe departe la inaltimea firmelor mentionate.
Film de duzină, vulgar, cu idei feminist-LGBT in care fetele "își bagă în fiecare clipă ceea ce nu au" pentru a pune în evidență detașarea de o lume a bărbaților cărora, de atâta feminism, nici nu li se mai școală.
De fapt asta e drama...e greu să ți se scoale când femeia e pusă într-un astfel de context.
Data fiind povestea și contextul, cel mai credibil pare masculul bădăran care le înțelege dileala și le spune direct: "Bai, esti defectă la cap, ori te ftzi, ori, dacă nu, du-te in aia a ma-tii cu feminismul tău cu tot!"
Dar plânsul din final e autentic și mai șterge din păcatele acestui film, întrucât pune acțiunea anterioară într-o altă lumină.
Nu recomand acest film decailt dacă vreți să vedeți până unde se poate aluneca in patetic.
Sunt curios sa o vad pe Ana Maria Guran cum joacă într-un film in care sa… citeşte
tot ce pot sa apreciez la acest film e naturaletea actoriei si a dialogului, in rest, o mizerie.cateva dialoguri interesante dar clar nu merita vizionat pentru ele. o actiune cu un parcurs dubios si un final fara sens
Nu agreez deloc stilul nevrotic al lui Woody Allen -acum nu doar al lui, doar ca pe-atunci avea macar caracter de noutate.
Chiar daca ar incearca sa compenseze prin diverse situatii (aici nici macar nu incearca), toata logoreea nu va avea haz vreodata, e ca si cum incerci sa seduci pe cineva incercand sa convingi cu argumente logice de ce ar fi bine sa te iubeasca. Credeam ca s-au depasit demult cauzele pentru care moare un gen, daca au trecut un numar mare de ani. A nu se confunda cu aberatia ca gen (Monty Python la inceput, unele filme de Louis Bunuel, samd), care e mult mai imaginativa si de departe un gen deloc 'secant' daca e chiar aberatie si nu comedie cu accent pe e, si nici caterinca si sa nu fii neaparat prost-dispus(a).
Miza mica -o palma, ce te pregateste pentru plictis si asteptarile crescute de combinatia efort (sau nervozitate, ritm alert) plus vulgaritate,… citeşte
Mai bun decât mă așteptam ! La începutul vizionării am crezut că e același film "de autor" , fara cap și fără coadă..... Actrița principală e talentată face un rol bun....Oare de ce regizorul-scenarist a ales ca personajele sale să facă parte dintr-o trupă de teatru ?
( Oricum , un film e o CONVENȚIE ,in care realitatea , dialogurile, întâmplările unei zile de 24 de ore sunt selectate... rămâne ce e mai important, ce merită scris in scenariu...Piesa de teatru pe care o lucrează/ repetă tinerii actori în film este și ea în sine o CONVENȚIE,o operă literară....Și atunci, care a fost ideea acestui scenariu, de "convenție in convenție" ? Oricum, și fără să-mi pot explica toate intențiile regizorului...filmul mi-a plăcut !!!!! )
O adevărată capodoperă a timpului pierdut
Așa cum ne-au obișnuit filmele românești din ultimul timp, povestea (dacă poate fi numită așa) poate fi expediată în 10, maxim 15 min într-un film de scurtmetraj la care chiar să te poți uita, însă din dorința autorilor de a realiza un lungmetraj aceasta este lălăită făra rost până la o oră și 18 minute. Această oră de lălăială este o caracteristică a filmelor românești și dovada incontestabilă a faptului că autorii acestora nu au, practic, nimic de spus, dar țin morțiș să-și bată joc de timpul nostru.
Întregul film, de la scenariu, imagine și regie (care o fi aia, pt. ca fetele par că se descurcă singure)… citeşte