Actrita pe 12 August 2023 01:19
Memorialul Durerii...
Asa precum scrie si în Sinopsis, care trebuie citit, Serialul a fost început în 1991, fiind difuzat începând din 14.08., o data "istorica" folosita ca titlu de carte si de scriitorul rus Alexandr Solsenitsyn, cel care a scris depre Gulaguri..., si a ajuns la 120 de Episoade în 2004... Din 28.03.2020 Serialul continua cu noi Episoade... Si totusi, oamenii nu stiu... Ori nu se (mai) uita la televizor, ceeace nu prea cred, ori ignoreaza astfel de emisiuni... Cei în vârsta sunt împartiti, jumatate fiind probabil dintre participanti, partasi ai fostilor "comunisti", iar cei tineri, urmasii acestora... Am întrebat câteva persoane despre UNIRE. Care "Unire"???... Habar n-au, desi aceasta se serbeaza pe 1.12. în fiecare an!!!???... Inutil sa mai întrebi de Partile, care s-au unit... La faptul ca Armata româna a trecut Carpatii, încotro, am primit cele mai nastrusnice raspunsuri...… citeşte
0 0
carmen_angelus_romila pe 07 Septembrie 2018 20:52
Un film serial romanesc extraordinar, un documentar tv in regia binecunoscutei Lucia Hossu Longin, cu multe episoade, pe cat de reale, pe atat de dramatice, care demasca ororile comuniste de-al lungul existentei sale.
1 0
crisalex07 pe 26 Decembrie 2017 15:28
Multi oameni uita prea usor trecutul...dar trecutul ne caracterizeaza ca POPOR....O lectie de istorie, de viata ...oameni cu demnitate ,cu coloana vertebrala care azi sunt pe cale de disparitie....As vrea ca macar un sfert din tinerii de azi sa vada acest documentar...sfertul cu creier si inima! am 38 de ani ...nu ma consider patriot ..doar roman ...care are un mare respect fata de oamenii astia care au luptat cu un sistem criminal!!! ( Ma uit cat de putine comentariii sunt si voturi.....as spune mai multe dar ma abtin!!!)
1 0
balta67verde pe 28 Octombrie 2016 16:39
Un serial cutremurator ! Cine a avut detinuti politici in familie stie despre ce este vorba, dar generatia tanara habar nu are. Pentru elevi ar trebui sa fie vizionarea obligatorie si in fiecare carte de istoria a Romaniei ar trebui sa fie un capitol cu zeci de pagini despre perioada terorii staliniste din perioada 1948-1964. Din pacate copiii sunt obligati doar sa vada Schindler's List si multe pagini din cartile de istorie sunt ocupate cu alte evenimente mai "comerciale". Nu mai este loc pentru rezistenta anticomunista din Romania.
1 1
cezarika21 pe 29 August 2012 10:04
Un film obligatoriu de văzut pentru a înţelege ce a însemnat regimul comunist şi cum a evoluat mentalitatea românilor în 50 de ani. Recomandat în mod deosebit tinerilor ce nu au cunoscut regimul comunist. O istorie care nu se învaţă la şcoală.
3 1
crisalex07 pe 26 decembrie 2017 15:29
asa e!
Dutchman08 pe 31 Iulie 2012 21:58
adevarul
Este unul dintre cele mai bune seriale care s-au difuzat vreodata la televizor. Dar as vrea sa stiu unde se pot gasi toate cele 120 de episoade si care anume sunt acestea? Eu nu am gasit nicaieri decat cele 36 care sunt enumerate si in descriere. Daca stie cineva, multumesc anticipat pentru un raspuns !
1 0
Gestapo pe 29 August 2011 23:51
O istorie care, din pacate, nu se invata la scoala.