Pentru cei care spun ca e un film plictisitor ....
Un film nu trebuie sa aiba 1000 de explozii ,clisee ,si buget de n milioane de dolari ca sa fie unul bun !
Mai e o chestie mica numita scenariu !
Si sincer ...asta e de apreciat la filmul asta !
Un film sf cu accente dramatice..nu vezi prea des asa ceva in ziua de azi ,si sincer e de apreciat intentia * mai ales ca le-a si iesit un film bun
8/10
Daca si asta poate fi numit film ,atunci este grav de tot,unde a ajuns Hoolyoodul ! UN film fara noima,plictisitor,fara nici un fel noima,doar pentru marii specialisti ! NU il recomand nimanui,pierdere mare de timp,poate unii o sa zica ca asta e stilul regizorului Trier,dar filmul repet si iar repet ,este praf ! II dau 4 ,doar pentru SUtherland !
Prima parte a filmului m-a trimis direct cu gândul la "Festen", cel mai reprezentativ film al curentului numit "Dogma 95", curent al căror reprezentanţi sunt Lars Von Trier şi Thomas Vinterberg.
Păcat că Lars a ales să nu exploateze pe cât ar fi putut conflictele din interiorul familiei, lăsându-le undeva în aer...sau măcar de ar fi exploatat mai mult starea de "melancolie" a Justinei.
Nu sunt un fan al SF-urilor, noroc că aici filmul nu s-a bazat mult pe această latură. Per total, mi-a plăcut, dar mi-a lăsat senzaţia că-n cele două ore s-ar fi putut face ceva mai mult...7/10.
Mie nu mi-a placut. Cel mai plictisitor film ce care l-am vazut. Cel putin nu sunt un fan al acestui tip de filme. Probabil, daca ar exista o categorie ~cel mai plictisitor film~, ar lua multe, multe premii.
Filmul e atat de monoton incat ma framant mai mult eu in fata ecranului la iminentul sfarsit al omenirii asta doar ma duce cu gandul la letargia care i-a cuprins pe romani in fata iminentului dezastru economic al Romaniei incat ma gandesc ca ar fi putut ca filmul sa fie romanesc finca asa s-ar fi comportat si romanii in fata dezastrului !Mai bine nu il vedeti sa nu va molipsiti de nepasare .
Incepe promitator apoi devine monoton si lugubru pentru o omenire care isi asteapta scaparea de la un miracol iar apoi sfarsitul foarte linistita fara sa faca nimic .
Filmul incepe cu o nunta oribila , cu doi tineri total straini unu fata de celalalt, cu mirele care de fiecare data cand se adreseaza miresei e emotionat ca la un interviu, cu mireasa care si-o trage cu unu pe terenul de golf (mai mult sau mai putin inteles gestul ei) in trei timpi si trei miscari de parca omu ala mergea cu mandravela tapana apoi actrita mimeaza sexu cu miscari ciudate si exagerate ce seamana mai mult cu bunicu care taia lemne la ferastrau, salvarea filmului vine din partea a doua
Faptul de a putea să vezi în aceeaşi zi Antichrist şi Melancholia de Lars von Trier prezintă cel puţin un avantaj important: te ajută să pricepi că, după atrocităţile primului, marele – şi aparent, sonatul – regizor nu putea să facă decât un film despre sfârşitul lumii. Respectiv, Melancholia.
Faptul că, pentru rolul ei din Antichrist, cu orori sadice şi cu scene de sex performate absolut “pe bune”, Charlotte Gainsbourg (femeie, altminteri, cu trei copii acasă), a luat premiul de interpretare feminină la Cannes, în 2009, l-a condus, probabil, pe von Trier la concluzia că, după asta, nu poate urma decât sfârşitul lumii. Apocalipsa, maică! vorba ţaţei Miţa din Belciugatele, care nici nu bănuieşte cât e de vecină cu perspectiva ontologică a unuia dintre cei mai mari artişti contemporani.
Şi chiar despre Apocalips e vorba în foarte… citeşte
nici eu nu am observat la generic daca scrie
priveste filmuletul pe care l-am postat mai sus si-o sa vezi ca Willem Dafoe spune ca s-au folosit actori care fac filme porno si explica si de ce a vrut Lars von Trier ca totul sa fie real
Un film trist, menit sa ne ofere un sfarsit al lumii trait in sanul familiei. Desi apreciez ideea filmului nu sunt de acord cu o parte din comentariile personajelor principale, mai ales cele care pun eticheta raului intrinsec asupra Pamantului si locuitorilor lui. Grotescul si inutilitatea existentei pe care depresia le face reale nu sunt decat o parte din ceea ce inseamna la nivel global viata pe aceasta planeta. Dar daca totusi am merita un astfel de final mi-as dori sa fiu pe o pajiste, nu intr-un adapost de beton (oricum inutil) ...
Nu am mai urmarit o astfel de productie pana acum.Dintre toate filmele care au ca tema apocalipsa asta este cel mai ineresant ca viziune.Merita urmarit!
Ma uit la trailer pentru a nu stiu cata oara si nu inteleg cum a reusit sa ma determine sa vad filmul. Melancholia este un film ciudat. Se combina elemente pe care nu le pot vedea impreuna. Ma depaseste cu totul mesajul pe care vrea sa-l transmita. Faptul ca la inceput ni se deseneaza o [...] citeşte
Avem un film unde Lars von Trier se joacă cu așteptările noastre față de cele două actrițe: Justine, interpretată de o vedetă sclipicioasă de la Hollywood, o blondină superbă, care se căsătorește cu un tînăr frumos, deși nu foarte inteligent, un tînăr care, mergînd mai departe cu speculația, s-ar mulțumi cu un loc de muncă bine plătit și cu vacanțe anuale la mare, un om superficial.
În loc să fie bine adaptată în cloaca lumii din care facem cu toții parte, Justine se luptă cu o melancolie paralizantă și tot încearcă să scape de întreaga nuntă și de personajul lui Skarsgard, care este total depășit de situație și nu își cunoaște deloc soția. El îi arată o fotografie a livezii de meri pe care a cumpărat-o pentru ea și speră că o va face fericită. Prostănacul are cele mai bune intenții posibile, dar poți simți cum ea… citeşte
Al 574839532938493-elea film ocult despre sfarsitul lumii, sfrsit cu care suntem tinuti in teroare de mai bine de 100 de ani.
De 100 de ani asteptam "sfarsitul lumi", murim de baranete si tot degeaba!
Terra nu e o bila cu ape curbate ce se invarte ca un vibrator de-an pulea cu viteza sunetului!
Nu neg ca este un film bun, plin de intelesuri absconse, descoperite de snobii cinefili, dar este infiorator de pesimist. Iti induce sentimentul de singuratate. Daca in filmele americane apocaliptice, lumea vocifereaza, plange, intra in criza, se produce isteria, aici aceste lucruri nu le vedem, aici este vorba doar de niste oameni singuri, intr-o casa ce aduce cu cea din Anul trecut la Marienbad. Cumpararea medicamentelor, mi se pare inspirata din sectele apocaliptice in care toti se sinucideau pentru a nu asista la Sfarsitul lumii. Pestera magica sau podul peste care calul nu a vrut sa treaca, sunt simboluri pe care "adevaratii" cinefili au timp sa le disece.
Nu sunt în măsură să îi acord o notă, pentru că nu sunt un critic, ci doar categorisesc filmele și serialele pe care le urmăresc în plăcut/neplăcut. Fiecare film/serial are povestea sa și nu le poți compara, pentru că au diferite teme. Pe acesta îl încadrez la plăcut. Cele 10 stele pe care le acord sunt pentru că îmi place, la cele care nu-mi plac acordând o stea.
este un film obositor, incepand de la tehnica filmarii care-ti provoaca migrene si sfarsind prin scenele mult prea lungi care incerca sa evidentieze tragismul situatiei.
un subiect mult tratat si de alti regizori, incontestabil cu mai mult succes.
nu recomand vizionarea !
Nu vreau sa fiu rautacios si sa spun ca filmul a fost dezamagitor sau de neinteles insa cu siguranta acest film nu a fost pe gustul meu.Prea exagerat acest film iar uneori cu secvente prea inutile !Filmul ruleaza in extreme asa cum si rolul actritei Kirsten Dunst este jucat in extreme si prea fortat!
Filmul incepe in bine, avand grija sa-ti scoata un zambet insa pe parcurs incepe sa fie prea sec incat pierzi sirul sentimentelor pe care vrea sa le transmita.Nu am inteles acea nunta eseica, cum nu am inteles nici extrema miresei Justine!Nu m-a facut decat sa inteleg ca este o nebuna alintata, care nu stie ce vrea de la viata si isi plange singura de mila desi, nu are nici un motiv!
Cu siguranta nu asa vad eu un sfarsit al lumii, stand intr-un palat si mancand linistit la masa, friptura in sange, cu valetul in spate care are grija sa fie totul aranjat.
Prea exagerat acest… citeşte