blackmore pe 15 Ianuarie 2020 01:38
Un thriller rusesc cum altfel decat excelent , inainte nu imi placeau deloc thrillerele nu vazusem decat 3 de 10 , vechi Rear Window ,Vertigo si Au bout de soufle, .Mi-am dat seama ca nu imi placeau pt ca ma uitam doar la thrillere americane care toate sunt total lipsite de suspance, previzibile , dupa primele 5 minute stii cum se termina facute pentru decervelati, apoi am descoperit thrillerele de limba spaniola ,apoi pe cele rusesti si mai nou pe cele nordice niciunul mai slab de 0
1 0
lili22 pe 09 Aprilie 2018 18:39
Interesant film, cu multa actiune si suspans, dar care are si o morala a lui.o clipa de neatentie aduce un sir de crime care nu se mai pot opri.
2 2
cosmin742000 pe 04 Februarie 2017 23:38
Un thriller rusesc excelent , cred ca nu am mai dat 10 decat la 2 thrillere pana acum Rear Window si Vertigo , ambele vechi , ambele regizate de Gitchcock.Un film pe care daca Koveshi ar fi in stare sa il inteaga ar avea orgasme multiple , stiut fiind faptul ca ea nu se excita decat cand vede abuzuri.Acelasi lucru ar fi valabil si pentru Ioh Anus, dar el nu a treccut de faza intelegerii unor filme ca Balanel si miaunel
2 5
simpleminds pe 27 Octombrie 2014 10:51
Filmul rusesc se respecta.Este si iarna,de fapt numai iarna.Doar ca albul inghetat ,element de o perfectiune naturala, este teribil maculat de fapte umane ce depasesc rationalul.O singura clipa de neatentie atrage dupa sine un sir de fapte abominabile ce par sa nu se mai sfarseasca.Albului imaculat i se opune cel mai intunecat negru,asa incat coloristica filmului decade spre cele doua nonculori.Pana si sangele e negru,ca intr-un blestem.Blestemul de a depasi limita dintre rational si irational,dintre uman si inuman.
4 0
Kuhaylan pe 21 Octombrie 2014 15:43
996