user-5ba3b576bcdfc pe 23 Septembrie 2020 17:33
Puțină cultura deoarece nivelul comentariilor e destul de scăzut : țarul Rusiei este pleonasm fiindcă numai rușii spun "țar" căci "țar" vine de la "tzar" care este o transliterare "după ureche" a lui Cezar, denumirea pentru împărat. Așadar, "țar" înseamnă împărat. Împăratul Rusiei, nu "țarul Rusiei". De fapt, nici Împăratul Rusiei nu e corect. Denumirea oficiala era Tzarul tuturor Rusiilor deși am văzut scris de multe ori Țarul tuturor rușilor pentru ca prostii respectivi credeau ca e scris greșit "tuturor Rusiilor", dar nu era pentru că există trei Rusii: Rusia, Bielorusia (Rusia albă) și Malorusia (Rusia de Mijloc, adică Ucraina).
Apoi, Nicolae al II - lea a fost unul dintre cei mai imbecili, mai slab pregătiți pentru a conduce și mai lipsiți de măreția pe care o implica postura de Suveran. A abdicat de doua ori, a pierdut puterea absoluta… citeşte

0 0
Iulidesprefilme pe 07 Ianuarie 2020 15:57
Un film cu caracter istoric, biografic, psihologic, bine regizat, bine jucat...Subiectul dezvăluie iubirea incompatibilă dintre viitorul țar al Rusiei imperiale, Nicolae al II-lea, și o seducătoare balerină, Matilda. Este o filă controversată din viața ultimului țar al Rusiei, care a fost ucis împreună cu soția și copiii săi, în 1918 de bolșevici, după 24 de ani de domnie...Matilda i-a supraviețuit trăind până la adânci bătrâneți...
0 0
blackmore pe 30 Septembrie 2018 00:50
Ce pot sa spun , filmul are suspance , ceva ce la americani nu mai intalneti, o poveste cu cateva fracturi de logica, este jucat foarte bine .Actrita care o joaca pe Matilda putea fi mai frumoasa (rusii au de unde), cel putin din unele unghiuri era de-a dreptul urata in timp ce din altele aratta foarte bine.Consoarta lui Nicolae a fost urata cu draci indiferent de unghi.Nicolae a fost ultima liptioare feudala a Rusiei.
1 3
eduard_stratan pe 16 martie 2023 23:02
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
sigalia pe 22 Aprilie 2018 22:55
Nimeni nu are pretentii absurde de la o poveste romantata, dar chiar si asa, filmul e dezamagitor.
Bietul Nicky e vai de mama lui, lipsit de orice farmec ( Nicolae al II-lea, conform portretelor si marturiilor, avea noblete si sex-appeal) si lasa mai degraba impresia de labilitate psihica, decat ca ar fi protagonistul unei pasiuni regale de alcov.
Nici Matilda, cu aerul ei demi-monden comun, nu e echipata corespunzator pentru rolul inalt in care a fost distribuita, acela de a ameninta un tron.
Singura cat de cat simpatica e tarina mama, o mica pata de culoare intr-un scenariu zaharos pana la refuz, artificial melodramatic si impaiat cu toate cliseele posibile(antiteza grosolana intre cele doua rivale, amanta-balerina si viitoarea imparateasa Alexandra, e de toata jena).

Prin urmare, filmul aduce intr-adevar prejudicii de imagine ultimului tar,… citeşte

1 1
xerses pe 13 Aprilie 2018 18:14
Mie mi-a placut....povestea, coloana sonora si interpretarea au fost puse in evidenta foarte bine.
2 0
CatalinaN pe 30 Octombrie 2017 18:07
Sub asteptari
Un film bunicel, costumele superbe, bijuteriile la fel insa ma asteptam la ceva mai mult. Ori eu am vazut varianta cenzurata, ori fanaticii ortodocsi sunt mai mult decat fanatici. In afara de 2-3 sarutari furate, o tentativa de amor, un san lasat liber si budigaii Alexandrei, nimic altceva nu ne indica ca ar fi un film interzis persoanelor sub 16 ani.
1 0
veisa pe 4 noiembrie 2017 15:46
Imi poti spune unde ai vazut fimul?
blackmore pe 30 septembrie 2018 00:44
CataliaN "vaca " amarata sau nu era cal , iar vina nu a fost data pe animal ci pe carutas.Si eu cred ca am vazut aceeasi varianta cu 4 sani de 1 ora si 48 min , pe IMDb e trecut la durata 2 ore si 10 minute, poate alea 22 minute sa fi fost pline de sex salbatic desi din partea bisericii te poti astepta la orice mai putin la ceva bun..Zi-mi si mie un film istoric romanesc cu subiect incepand de la daci , pana la ww2 in care sa se fi respectat adevarul istoric..Nu exista asa ceva.Singurul film , de fapt serial istoric in care este prezentata realitatea este Ekaterina din 2014.Ekaterina fiind si singurul monarh din istorie demn de acest titlu.Restul au fost toti , fara exceptie niste lipitori care au supt sangele popoarelor pe care le-au condus , pt bunastarea lor.
BaetuAndrei pe 20 August 2017 15:13
0 0