Smrs pe 22 August 2021 17:02
Mediocru. Spoiler!
Nu-mi dau seama dacă acest film a fost sau nu un manifest anti-rasism, dar dacă a fost, prin metodele neortodoxe ale personajului istoric (real, din câte se pare) Malcom mai mult incită la separație rasială decât la unire; de asemenea, sunt amestecate atâtea elemente de-alugul celor 3 ore și jumătate, creând deseori confuzie pe parcursul desfășurării.
Acțiunea debutează cu un Malcom Little stăpânit de entuziasmul tinereții și de dorința de răzbunare pe tot ceea ce înseamnă alb din cauza a ceea ce suferiseră familia sa într-o perioadă de tranziție înceată, dificilă de la rasismul istoric al Americii la acceptarea negrilor. Marcat încă de suferințele prin care a trecut familia sa, Malcom găsește plăcere în a dezonora pe iubita sa albă, care se supune umilințelor pentru că nu este decât o femeie cu moravuri ușoare. Ajuns în închisoare,… citeşte

0 3
jokeru28 pe 11 Noiembrie 2022 12:19
Tocmai l-am vizionat. Denzel Washington face un rol magistral și ma mir ca nu a luat Oscarul! Sunt curios cine a putut juca mai bine de atât!
0 0
andystarx pe 23 Ianuarie 2018 14:52
Nota 7/10
Filmul nu m-a impresionat foarte mult,a fost parca mult mult prea lung,dar rolul facut de Denzel,a fost unul foarte bun ! Iti trebuie o doza mare de rabdare ,sa urmaresti acest film !
1 1
Spikos pe 03 Mai 2013 08:10
Un film in care lupta impotriva rasismului implica din plin religia , fervoarea religioasa conduce la discutii despre apartenenta rasiala a personajelor biblice , intervine alunecarea spre nationalism si suspiciunea unui apetit pentru putere , istoriile se repeta ; nota 6 .
1 1
MariusCiprian87 pe 26 Ianuarie 2019 00:36
X
Poate unul dintre cele mai bune filme despre rasism, un biografic făcut perfect, cu o atenție milietrică la cel mai fin detaliu din viața lui Malcolm, jucat magistral de Denzel, un rol care la făcut unul din marii actori ai Hollywood-ului ! Cu ceva rabdare, am vazut o dramă care nu sa vrut deloc grăbită, ba chiar regia a disecat în cel mai mic detaliu un subiect sensibil chiar și pentru zilele actuale, rasismul ! Un film bun, în special pentru cunoscători...
1 0
sabinalin pe 12 Iulie 2020 20:42
N-are nici un sens sa ne apucam sa facem comparatii intre George Floyd si Malcolm X. Cel dintai din aceasta enumerare e un infractor care a avut ghinionul imens de a fi la un moment dat omul nepotrivit la locul nepotrivit iar unii l-au folosit ca pretext pentru distrugeri abominabile care n-au nici o legatura cu lupta contra rasismului. Cel de-al doilea, ne-o arata realitatea dar si acest film, a fost cu adevarat o personalitate cu lumini si umbre, un om care, la un moment dat, a inteles sa isi dedice viata luptei pentru emanciparea rasei din care facea parte. Au trecut aproape trei decenii de cand filmul lui Spike Lee a avut premiera pe marile ecrane insa el e la fel de proaspat in ciuda lungimii, pentru o vizionare in bune conditii as recomanda sa fie vazut in doua jumatati, eu asa am procedat in doua seri consecutive. Spike Lee si-a confirmat cu aceasta ocazie renumele de a fi cel mai… citeşte
2 0
AntoniaNicola pe 06 Ianuarie 2012 21:02
Bun ...doar atat pot sa spun ...imi pare rau ... ........
3 2
ciuci pe 26 Octombrie 2009 23:49
ciuci
obligatoriu de vazut
un film superb
l-am vazut ieri seara si m-a impresionat

4 2
RomaniaMare pe 26 Mai 2010 03:27
Un film superb. Denzel Washington face ca de obicei un rol de zile mari. Unul din filmele care trebuie privite intr-o viata.
5 3
Bayard pe 11 Iulie 2011 02:15
Unul dintre marile roluri ale lui Denzel Washington.
5 1
kanibalo pe 02 Iunie 2010 17:24
Superb filmul,un rol impresionant interpretat de Denzel Washington
5 0
Blu3sky pe 11 Septembrie 2010 20:04
e bun pentru cei care au auzit de malcom x dar nu stiu ce a facut,
dar ca film m-a cam dezamagit.

6 4
MNarcis pe 31 Octombrie 2011 19:07
Obligatoriu de vazut si de revazut, are actiune, suspans, este f emotionant, si un final bun (pacat ca este unul trist), Denzel Washington magistral, coloana sonora superba, un film extraordinar (pe care l-am vazut deja de 3 ori).
8 4
Sergiu.Lobont pe 02 Octombrie 2010 03:09
Imi place la americani ca stiu sa isi promoveze valorile intr-un mod in care noi nu o vom face niciodata, dar absolut niciodata. Atata timp cat sunt in viata le ignoram, cand mor ne dam seama ce mari au fost. Dupa ce mor incepem sa le ascultam muzica sau sa le citim cartile pentru ca auzim vorbindu-se de ei la televior si vrem sa vedem de ce se tot vorbeste. De ce nu facem toate astea cat timp sunt in viata? Promovam non-valori atata timp cat ies bani fara sa vedem ca non-valorile sunt trecatoare si nu lasa nimic in urma.
22 5