balta67verde pe 14 Mai 2017 19:09
Un film care merita vazut ... daca esti fan al filmelor de actiune cu multe explozii si super eroi care salveaza lumea ... las-o balta.
0 1
mary21o pe 12 Septembrie 2017 21:49
Mie imi plac filmele de epoca si cam toate se aseamana ca plot. Filmul asta a fost un deliciu, personajul principal e asa o ipocrita si o regina a dramei si a schemelor incat in zilele de azi ar fi fost echivalentul a unei pitipoance de lux ahtiate dupa bani care traieste barfind si batandu-si joc de altii. Imi place de Kate foarte mult si nu credeam ca voi ajunge sa vad un film in care sa imi vina sa o pocnesc :)) mie mi-a placut, vad ca altora nu deci tine de subiectivitate
1 1
serban_ionescu pe 06 Septembrie 2016 09:19
Kate Beckinsale este superba ca aspect in acest film
Aceasta ecranizare a nuvelei "Lady Susan" a romancierei britanice Jane Austin, reprezinta o fresca a vietii sociale a aristocratiei societatii britanice din perioada evului mediu in care aspectul marital al domnisoarelor si doamnelor aristocrate era total subordonat intereselor strict material-financiare fara a tine cont deloc de existenta eventuala a unor pasiuni sentimental-erotice catre alte persoane. Filmul prezinta si cateva situatii si dialoguri comice care pun in evidenta faptul ca si in situatia in care cel vizat din pur si strict interes material de a deveni sot se dovedeste a fi de o crasa neghiobie (prostie), aceasta nu este in niciun fel considerata un impediment practic in ceea ce priveste realizarea casatoriei respective, lady Susan compensand neajunsul… citeşte
1 1
Cretzulynne pe 13 septembrie 2016 16:11
pentru toti ce nu inteleg conceptul Evului Mediu si nu au avut inspiratia de a da un scurt search pe net..."În istoria europeană, Evul Mediu (epoca mijlocie) a fost perioada dintre antichitate și epoca modernă. Perioada medievală este subdivizată în trei perioade: timpuriu, mijlociu și târziu. Depinzând de continent, această epocă a început în anii 200-600, și s-a încheiat în 1500-1700. Civilizații clasice majore ca Regatul Han, Imperiul Roman de Apus, Imperiul Gupta și Imperiul Sassanid au căzut în secolele III-VII. Epoca s-a caracterizat prin invazii din Asia Centrală, dezvoltarea a trei mari religii: Creștinismul, Islamul și Budismul, precum și amploarea contactelor comerciale și militare dintre civilizații." (sursa. wikipedia)
serban_ionescu pe 14 septembrie 2016 02:13
Corect !!! Dar, toate aceste repere strict istorice nu au absolut nicio semnificatie in sensul ca aceste repere istorice in fapt corecte , nu pot decide ele niciodata ca personajele acestui film ar fi reprezentantele clasei politice care ar reprezenta burghezimea oranduirii capitaliste timpurii, ceea ce ESTE COMPLET FALS, deoarece este mai clar chiar decat lumina zilei, inclusiv si mai ales dupa costumatie si NU NUMAI ca in acest film absolut toate personajele, mai putin desigur servitorii din rolurile secundare apartin CU SIGURANTA ARISTROCRATIEI SPECIFICE PERIOADEI FEUDALE, chiar daca STRICT ISTORIC VORBIND, se poate considera ca incepuse deja si epoca capitalista timpurie, dar ESENTIALUL este ca nu la capitalistii reprezentanti ai burgheziei se facea referire in acest film, asa dupa cum ne arata in mod cat se poate de clar absolut toate elementele despre care am amintit mai sus ! Chiar personajul "prostanacului" cu care in final se casatoreste lady Susan, spune la un moment dat ca el este un LATIFUNDIAR !
ioanaa_ioana pe 07 Octombrie 2019 21:18
Film gen piesa de teatru cu. Multe multe clisee. Mai bine nu.
1 0