xerses pe 19 Decembrie 2014 10:00
Filmele acestea vechi au un farmec greu de egalat daca e sa faci comparatia cu jocul actorilor din ziua de azi.
2 2
cezarika21 pe 09 Septembrie 2015 20:49
Un film vechi care nu mai interesează pe nimeni
O melodramă sentimentală veche și prăfuită, jucată prea teatral și fără vreo importanță, nici măcar din punct de vedere istoric. Rolurile principale sunt interpretate de o Dorothy Mackaill, care falsează evident, și de un Humphrey Bogart, țeapăn și destul de plat. Cred că ”Love Affair” n-a stârnit vreo emoție nici în anii '30 decât poate doamnelor excesiv de sentimentale. Filmul pare astăzi cumplit de plicticos, iar vizionarea lui poate constitui o probă de răbdare.
3 1
Vegetarian pe 16 Februarie 2013 18:04
Din 1920 până în 1933 , în SUA vânzarea , producerea , consumarea și transportarea de alcool și de băuturi alcoolice erau interzise la nivel național . Acesta este printre ultimele filme americane in care actorii nu se afiseaza band alcool , asa cum apar in aproape fiecare film sau episod dintrun serialele facute dupa anii 1971. Azi actorii nu mai beau alcool in filme , doar in filmele turcesti si in putinele filme din tzarile arabe .
. . . . . In 1971 - 1980 in perioda de glorie cand filma la serialul Dalas , actorul principal Larry Hagman recunostea ca bea zilnic 5 sampanii , pana a facut cancer de ficat . A facut o operatie de transplant de ficat , a recunoscut că a fost un consumator de alcool inrait , dar a continuat sa bea pe ascuns zilnic cate un paharel diminiata si dupa operatie . Cand a fost diagnosticat de cancer de gat a devenit vegetarian . Dar era prea… citeşte

4 4
CANTALUP pe 21 februarie 2013 13:34
De obicei astfel de filme sunt intelese si apreciate mai mult de catre cei care au trait ceva asemanator . Din pacate cei care nu se numara printre aceia care au patit asa ceva , sau nu cunosc macar pe cineva care a patit asa ceva , deobicei nu vor sa asculte de sfaturile nimanui , si ajung sa invate pe propria socoteala ! Se numeste taxa pe prostie . Cine nu primeste sfat , nu merita sa fie ajutat ! Intotdeauna a fost mai ieftin sa previ decat repari .