Vegas pe 08 August 2010 00:16
HAHAHAHAHA
Cat de prosti sunteti voi oameni?HAHAHAHAHA..Media voturilor a cateva sute de mii de oameni(pun si imdb)este 8.8.HAHAHAHAHA.8.8 pentru un serial plictisitor care nu are absolut nici un sens.Scenaristii scriau ce-au visat azi noapte,si aparent in visurile lor toate personajele erau rude cu floarea ghicitoarea deoarece de fiecare data cand cineva tinea un secret,toata lumea "simtea" asta.Nu prea citesc ca mi-e lene si nu prea am timp,insa in cinstea voastra o sa citesc cel putin 3 carti saptamana asta.Adica,n-as vrea s-ajung ca voi nu.HAHAHAHAHAHA 8.8 HAHAHAHAHAHA,Sau au o explicatie complet aiurea si neinteresanta.
0 9
pe 16 august 2010 23:34
Comentariu șters
Vegas pe 17 august 2010 17:58
hmm?ah...ee...NU!Adica poate,nu-s perfect.Insa gasesti peste tot dovezi de prostie in masa.Doar pentru ca majoritatea crede in ceva,asta nu inseamna nimic.Da hai acuma,compara misterul din primul sezon prison break cu asta.Prison break iti "gadila' creieru,totul era precis(?).Asta?N-are nici o logica.Singurul lucru atractiv la show sunt misterele care apar,insa nu sunt niciodata rezolvate.Exemplu numerele alea.WTF?
BJohnBlazkowicz pe 22 Decembrie 2007 00:55
L-am primit pe PC si l-am sters pt. ca mi-a dat impresia unei salate bine facute pt. a intra cu orice mancare; nu l-am vizionat asa ca nu dau nota, insa orice punctaj peste medie mi se pare exagerat
0 5
bogdan0125 pe 10 Iulie 2010 00:19
O insula plina de mistere, dar din pacate (doar) sase sezoane nu sunt suficiente pentru a le rezolva pe toate
***Atentie, contine Spoilere!***
A inceput atat de bine a inceput: serialul te cuprinde, te tine in suspans si la sfarsitul fiecarui episod (sau sezon) mereu iti pui intrebarea: "Oare ce se va intampla in continuare?" Toate cele mai bune si frumoase pana la un moment dat, in care totul se intrasforma brusc (prea brusc) intr-o poveste SF . Finalul a fost oarecum neasteptat, dar era si normal sa nu te astepti la nimic la sfarsitul a sase sezoana pline de lucruri neprevazute.
Parerea mea este ca regizorul s-a complicat foarte mult cu lucruri nesemnificative care se intampla pe insula, dar de care nu a fost timp sa fie explicat, precum: ce cautau pe insula ursi polari, cai si vaci, cum au ajuns ei pe insula si cum au supravietuit acolo, de ce nu pot mamele sa nasca pe insula, de ce l-a omorat Ben pe Locke si multe altele (lista poate continua). Pe de alta parte, scenaristii s-au… citeşte

0 2
eduu pe 18 iulie 2010 21:21
Sincer nu cred ca as putea sa ma uit la un serial de mai multe ori ... nu vad sensul !
liviu pe 27 Mai 2007 15:46
e un serial bun dar k orice film trebuie sa dea si cu bata in balta, faza din ultimul episod al seriei 3, in kre charlie moare inecat e d o tampenie absoluta, el avand tot timpul sa se salveze....sunt mai multe faze aiurea dar per total e un serial bunicel
0 2
criss pe 27 Martie 2007 11:15
Parerea mea,Lost NU se compara cu Prison Break. Sunt genuri diferite dar ma refer la simtul artistic, regie,scenariu. Am vazut 12 ep. din 1 serie dar mi se pare destul de sec .Pacat de peisaje.
0 2
cosmin_kedii pe 23 Februarie 2013 08:42
spectacol mare, mare poveste bine puse împreună, complot foarte interesant, actor foarte convingători
0 1
MaxxSparrow pe 12 Iulie 2011 15:55
Cel mai bun serial pe care l-am vazut. Desi, dupa ce a murit Charlie (Dominic Monaghan) in sezonul 3, serialul parca nu prea a mai avut farmec.
0 1
zOoTeam pe 30 Aprilie 2011 02:35
Lost este un serial cu o poveste uimitoare dar nu este un film bun cum se pentrce actiunea este jalnic. Doar cei care stiu ce este un film bun isi va da seama despre ce vorbesc.
0 1
teacherbonjasky pe 03 Ianuarie 2011 20:20
Seria V este ........
Trebuia sa scriu undeva , sa-mi spun parerea . Primele 4 serii au fost exceptionale. O.K. Dar.....a venit seria a V a. Sub orice critica. Nu intelegi nimica , nu exista nici o cronologie a evenimentelor, oamenii mor si invie ca in basmele cu Fat Frumos si cu Apa Vie. Calatorii in timp , evenimente fara nici o logica . Pacat de primele 4 serii. Imi inchipui ca seria a VI a e...................
0 1
allecs1112 pe 07 Iulie 2010 16:21
Primul serial pe care l-am urmarit cu plăcere, doar că îmi pare rău că s-au oprit la al 6-lea sezon. Cred că s-au speriat când au văzut că pe la sfârşitul sezonului 5 numărul de telespectatori a început sa scadă până sub 10 mil pe episod...De fapt aşa e şi normal, se inchide "şandramaua" când nu mai e rentabilă.
0 1
cora_zon pe 23 Iunie 2010 21:36
frumos show, pacat ca s-a terminat o sa-mi fie dor de el :(
0 1
bobocul86 pe 06 Octombrie 2009 21:06
am vazut toate episoadele pana acum; ma uit din 2006 la el si astept cu nerabdare seria a 6a; un serial extraordinar; la un moment dat la seria a 3a am crezut ca va deveni totul plictisitor dar apoi mi-a starnit acelasi interes; il recomand
0 1
Iuli88 pe 28 decembrie 2009 20:18
AUA ! terifiant.
Ghemot pe 10 Aprilie 2021 22:39
Un serial legendar! Ceea ce mi-a rămas însă, este ideea că imaginația lui J.J.Abrams nu are limite!
0 0
user-5a8cac6589d12 pe 20 Septembrie 2019 14:43
Trebuie sa ai mintea f înceată sa ți se pară plictisitor acest serial
0 0
andystarx pe 10 Septembrie 2019 17:35
Nota 8/10
Un serial foarte bun ,diferit fata de tot ce s-a creat ,dar raman multe semne de intrebare,daca finalul este cel pe care oricum il intuiam*nu fac spoilere,ii scade mult din valoarea sa,am ramas oarecum dezamagit, s a vrut ceva urias,este cotat bine,bun ,nu zic nu,dar mereu este loc de mai bine,insa persoanajele au fost foarte talentate !
0 0
lizzle_m pe 02 Septembrie 2017 13:04
SUPERB!
Serialul meu favorit, serialul copilariei mele...pur si simplu nu am cuvinte, o serie care te tine cu sufletul la gura si cu personaje conturate perfect! Merita!
0 0
victor_homescu pe 25 Aprilie 2017 21:19
superb/se impune un sezon 7/sapte
Daca alaturi de 24 de ore,Dosarele X,Prison Break,Breaking Bad si Urzeala Tronurilor - Lost/Naufragiatii - se vrea/va trebui sa ramana in istoria cinematografica in varful piramidei,dupa gafa impardonabila - (constatata si criticata atat de fani cat si de specialisti) - produsa prin scenariul confuz/incoerent/ilogic,din sezonul 6/sase -,in mod necesar,regizorii/producatorii/scenaristii seriei,alaturi de actori (inca in viata si cu remarcabile reusite in cariera), trebuie sa realizeze un nou sezon (poate chiar final)/al 7-lea,insa,in logica/firul narativ al desfasurarii actiunii/prezentarii destinelor personajelor,astfel cum au fost propuse publicului pana la finalul sezonului 5.
Exista precedente/de exemplu sezonul 9 din 24,anuntata continuare la Prison Break,astfel ca/vazut ca si un intermezzo filozofic/psihologic/artistic - ceva,in genul/asa ar fi aratat lucrurile daca… citeşte

0 0
Mihai2508 pe 08 Decembrie 2016 10:12
Un serial care merita vazut
Unul dintre cele mai bune seriale all time. Merita vazut, un serial care garantat te va tine cu sufletul la gura, in special la finalul fiecarui episod.
0 0
kakapiciu pe 19 August 2016 02:51
Unul dintre cele mai reusite seriale vazute de mine, inse dupa parerea mea se puteau oprii la sezonul 4.
0 0
bebe_mik pe 26 Martie 2016 11:17
Cel mai bun serial ever!! Foarte captivant. Merita vazut.
0 0
SoniaMaier pe 19 Martie 2016 17:20
Este cel mai complex serial pe care l-am vazut pana acum. Mi-a placut foarte mult si m-a captivat repede. Recomand cu caldura chiar merita urmarit !
0 0
AlexandruDragosStegaru pe 23 Ianuarie 2016 12:25
Lost
Nu sunt în măsură să îi acord o notă, pentru că nu sunt un critic, ci doar categorisesc filmele și serialele pe care le urmăresc în plăcut/neplăcut. Fiecare film/serial are povestea sa și nu le poți compara, pentru că au diferite teme. Pe acesta îl încadrez la plăcut. Cele 10 stele pe care le acord sunt pentru că îmi place, la cele care nu-mi plac acordând o stea.
0 0
DAMME pe 28 Octombrie 2015 15:06
Naufragiaţii.....cel mai bun serial de acet gen
Numai ce am terminat de urmărit serialul Lost (Naufragiaţii), ce pot să zic, a fost un serial genial specific genului: aventură, dramă,fantastic, în care de-a lungul celor 6 sezoane parcă s-a format o mare familie unde fiecare actor a fost pus în lumină şi orice detaliu scos în evidenţă, aflând ceva nou cu fiecare episod şi cu trecerea sezoanelor "insula" îţi oferea şi mai mult mister cu un final aşa cum merita acest serial, nu e pt. oricine acest serial ca să-l poţi înţelege, unul dintre cele mai bune seriale făcute de americani, îi acord aceeaşi notă de 10 ca şi seriale precum Prison Break, The Sopranos, dar totuşi număru' 1 în materie de seriale pt. mine, rămâne până acum Breaking Bad - un serial despre profesorul de chimie bolnav de cancer care se apucă de prepararea amfetaminei alături de un simplu student pt. a asigura familiei sale o viaţă… citeşte
0 0
Rallu..Danielle pe 27 Martie 2015 17:43
LOST
Un serial cu o poveste complicata,dar in acelasi timp extrem de interesanta. Ador faptul ca acest serial are in prim plan mai multe personaje,aratandu-le la fiecare povestea lor,asa cum a decurs inainte sa urce in acel avion ,care le-a schimbat viata sau mai bine spus le-au curmat-o. Serialul are o actiune din plin,multe scene de suspans,dar si scene mai putin placute. Distributia de exceptie! Am vizionat acest serial cu placere si as face-o din nou. Foarte bun! Nota 10.
0 0
mari56x pe 23 Februarie 2015 17:24
Foarte.... N-am cuvinte. Serial ce face parte din categoria Mind Blowing...
0 0
semida_semida pe 29 Decembrie 2014 10:35
interesant
Lost - un serial extrem de complex, cred ca a vrut sa se sublinieze ca destinul oamenilor este scris sa se intample intr-un anumit fel indiferent de optiunile pe care le alegem. Filmul este facut din doua perspecive: una in cazul in care s-a prabusit avionul iar cealalta in cazul in care acesta nu se prabusea. Legaturile dintre persoane raman aceleasi indiferent de alegerea facuta. In realiatea vietii in care nu s-a prabusit avionul, intalnim senzatiile de deja-vu , ca si cum personajele ar fi trecut si prin cealalta realitate in care s-a prabusit avionul. Pe masura ce personajele isi incheie viata, acestea isi creaza o a treia lume (scena bisericii) in care se reunesc cu totii , o lume in care sunt eliberati de necazuri - scena raiului. Pana la urma scopul lor final a fost acela de a se iubi unii pe altii si de trai intr-o comuniune Concluzia este ca nu putem face nimic unii fara altii,… citeşte
0 0
valy_barbu pe 03 Noiembrie 2014 22:44
Un serial nu bun , ci foarte bun . Primele sezoane au fost excelente , dupa care a disparut ideea de "supravieturire in pustietate" , iar serialul si-a mai pierdut din atractie , insa pe final , in ultimul sezon a revenit in forta. As vrea sa spun ca este cel mai bun serial vazut de mine insa sunt 2 lucruri care ma fac sa nu spun asta :1.am vazut Prison Break inainte de Lost si 2.finalul a lasat fanilor serialului o gramada de intrebari fara raspuns. La sfarstul serialului am crezut ca am ratat eu anumite detalii importante , insa cautand raspunsuri pe forumuri am descoperit ca majoritatea au ramas cu semne de intrebare. Poate ca ar fi trebuit un episod bonus care sa elucideze aceste mistere. Totusi , LOST ramane unul dintre serialele mele favorite . Nota 10 !
0 0
emy_sinaia pe 20 Septembrie 2014 11:33
Pierduti...
Un serial care a debutat aparent plin de mister pana cam pe la sezonul 3, apoi totul devine neclar iar intoarcerile in timp si excursiile in viitor au facut un amestec greu de urmarit in firul narator, finalul neclar in coada de peste despre ce s-a intamplat cu adevarat cu eroii serialului, cei care au sacpat de pe insula fac misterul si mai mare.Cu toate acestea sezoanele in sine merita vazute indeosebi si peisajelor de pe insula aleasa.
0 0
lazar_samuel pe 16 Iulie 2014 19:52
barba si par
Iubesc serialu, ii dau nota 10, dar ceva tot ma supara, de ce nu le creste paru si barba ??
0 0
XxRedBullxX pe 18 septembrie 2014 06:03
După cum ai văzut și în serial, au cu sa se tundă și bărbieri.
lazar_samuel pe 19 septembrie 2014 21:33
am observat asta din sezonul 2-3, sau pe acolo pe undeva, pana atunci nu aveau cu ce
XxRedBullxX pe 18 Mai 2014 01:29
LOST: Naufragiaţii
Un serial foarte, foarte, foarte bun, la început am fost extrem de captivat de el. Povestea in sine e foarte reușita, actori de nota 10, nu pot sa zic ca au fost actorii care n-au jucat bine in acest serial.

Daca nu ai văzut serialul, nu citii ce scrie mai jos.

La început serialul te "prinde" e foarte captivant vrei sa vezi mai mult., dar după lucrurile o iau puțin razna cu "puterea insulei", călătorii in timp , universuri alternative...etc. Nu as avea ceva împotriva cu "puterea insulei" sau acele călătorii în timp...puțin exagerate dar sunt ok, dar la faza cu universurile alea alternative m-am pierdut...nu mai știam ce și cum, care e real, care e fals...la sfârșit cred ca au murit toți de asta au apărut acolo la biserica..presupun.

In fine, ce mi-a plăcut mai mult la film a fost faza cu fantomele, Hugo le putea vedea și… citeşte

0 0
Jonns pe 21 iulie 2014 01:03