lili22 pe 03 Octombrie 2018 18:43
Thailandeźii cred in reincarnare si in pericolul de a se reincarna in pisica sau femeie.Asta e nenorocire curata.Chiar daca esti familiarizat cu felul lor de a fi nu devii admirator al acestui film.Daca ai citit ceva despre religia lor si modul de viata intelegi filmul.
0 3
Unchiul Boonmee Care Isi Aminteste Vietile Anterioare – O calatorie interioara
CoolRank: 7.5/10
- atmosfera & entertainment: 6/10
- regie: 9/10
- actori: 8/10
- scenariu: 8/10
- montaj: 8/10
Nota IMDb: 7.0/10
Acum ca a trecut nebunia Oscarurilor ne putem concentra pe lucruri mai relevante. Anual festivalul francez de filme de la Cannes ofera propria versiune asupra celor mai bune filme ale anului; un juriu format din figuri ale cinematografiei internationale premiaza filme prezentate din lumea intreaga, chiar daca filmele nu au in spate bugete imense, nu au incasari record sau nici macar nu au fost puse in circuit in afara festivalurilor.
Editia de anul acesta va avea ... citeşte

1 2
elmedico pe 01 Noiembrie 2010 12:43
Mi as dori sa-l vad si eu, dar din pacate nu-l gasesc!
1 2
Casy20 pe 12 Mai 2011 13:57
Serios este comedie ?????????????:))))))) pt ca nu pare
2 2
cezarika21 pe 08 Iunie 2016 18:38
O bizarerie plictisitoare într-un hal fără de hal
Cine vrea să se plictisească copios o poate face cu mult succes vizionând ”Loong Boonmee raleuk chat” (în traducere ”Unchiul Boonmee care își amintește viețile sale anterioare”), filmul thailandez ce a obținut în 2010 premiul Palme d'Or la Festivalul de Film de la Cannes.

Filmul prezintă ultimele zile din viața unui bărbat aflat în faza terminală a unei boli incurabile; în jurul său se strâng rudele sale apropiate, dar și fantomele sau reîncarnările celor morți, ocazie cu care se deapănă amintiri complet neinteresante sau sunt intercalate secvențe bizare cu bivoli ce fug pe câmp, prințese fecundate de pești și maimuțe prinse de soldați. Acțiunea este de o lentoare de-a dreptul insuportabilă, derutantă din punct de vedere vizual, și cu momente stranii introduse din dorința pură de a șoca privitorii.

Pretinsul… citeşte

5 5
manina pe 17 Octombrie 2010 11:59
Straniu
Daca David Lynch ar fi facut un film in Tailanda probabil ca asa ar fi aratat. Am mai multe intrebari decat raspunsuri in urma vizionarii filmului. Pe langa faptul ca este greu de urmarit, ciudat, cu intriga lenta si dezvoltare imperceptibila a caracterelor, nu am inteles secventa cu dedublarea din camera de hotel. Iar singurul cadru in culoare si muzica vibranta, cel din restaurant, din final, parca e filmat de Lynch.

Sunt interesante vietile anterioare a Unchiului Boonmee si faptul ca mitologia orientala i-a permis sa se incarneze ca femeie sau animal. Fantomele sunt ciudate si ele, poate chiar ridicole. Probabil faptul ca filmul prezinta o cultura asa diferita de cea europeana este si o piedica in intelegerea si asimilarea filmului. Eu marturisesc ca nu l-am agreat sau inteles deplin, asa ca nici nu-i pot da rating.

5 1