catalin_gugustea pe 26 Octombrie 2015 10:40
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
0 1
Zaicea123 pe 30 Iulie 2015 15:20
Daaa
0 1
user-65a180842c870 pe 12 Ianuarie 2024 20:21
Un serial foarte bun. Păcat că nu-l mai difuzează ;-;
0 0
anonymous.618949fb55833 pe 17 Februarie 2019 23:04
Comentariu șters
0 0
user-5b57591e8fffd pe 24 Iulie 2018 19:53
Este un serial foarte bun dar nu pot sa ma trezesc la 03:30 dimineata ca sa il vad ptr ca părinții nu imi dau voie as dori sa il mutați la o altă oră
0 0
danut_iulian pe 14 Octombrie 2017 22:27
Este un serial de aniamtie destul de ok are momente bune dar doar atat.
0 0
Praxina pe 14 Ianuarie 2017 19:01
Lolirock [evil team]
Mie imi place foarte mult Lolirock, dar personajele mele preferate sunt doar Mephisto si Praxina !!! Eu tin doar cu ei. Eu am vazut partea sezonului 2 de la final si nu prea mi a placut. Ma refer la Crowning Glory part 2 ! Pt ca in ea se zice ca moare Mephisto!!! Nu prea au avut o idee buna deloc cei care au facut episodul asta. mi se pare o idee proasta sa il scoata asa pe Mephisto din serial !!!! el e special si in plus era si fratele Praxinei!!! mie mi se pare foarte foarte prost gandit, dar poate nu moare poate ca vom afla in sez 3 daca va fi unul. Eu sper sa schimbe ep ca sa nu fie asa. Inteleg ca poate unii vor sa castige printesele dar sa il omoare pe Mephisto mi se pare prea de tot !!! Eu imi doresc sa castige gemenii !!! macar in cateva episoade !!!!!! Si faptul ca episoadele se dau doar de luni pana vineri e trist. Poate compania va face ceva si poate Lolirock se va da de mai… citeşte
0 0
georgebosss62_gmail_com pe 08 Iulie 2016 15:59
georgeboss