zeki pe 20 Septembrie 2011 22:46
mi-a placut la nebunie acest film , are foarte mult umor si faze de te caci pe tine de ras , merita vazut .........
0 6
El_KaPpa pe 24 Mai 2020 18:25
9,0/10
Brian s-a nascut in aceeasi zi cu Iisus tot intr-un grajd si din cauza interpretărilor greșite ale credincioșilor ajunge sa fie luat drept Mesia. Orice face el este considerat o minune, fiind urmărit pretutindeni de credincioși care imită toate faptele sale.
Pornind de la aceasta premisa, avem parte de o ora si jumatate de satira la cel mai intalt nivel de la acest grup scandalos de comic, acesta fiind probabil si cel mai cursiv si inchegat proiect al lor.
Nu exista momente moarte, fiecare lucru pe care il vezi pe ecran provocand cel putin un zambet si un fel de mesaj " asa nu" - la mine majoritatea zambetelor transformandu-se destul de des in hohote de ras - .
Faptul ca a fost vazut ca o blastfemie si cu siguranta inca multi il considera asa nu face decat sa intareasca ideile prezentate de acest film. Nu se vrea o parodie sau o batjocura la adresa lui Iisus ci o… citeşte

0 1
Lupulcarunt pe 27 Iunie 2019 14:51
Obligatoriu, dar nu pentru toata lumea. Nu este de fapt nici parodie, nici comedie, ci mai repede o drama, o tragi-comedie ce radiografiaza societatea moderna, aflata în cautarea unei noi credinte, specifice zodiei varsatorului, in care am intrat. La fel ca acum 2000 de ani, societatea nu vrea sa-si piarda credinta, dar nu stie cu ce sa o inlocuiasca pe cea veche, teologica, în total contrast cu cea tehnologica de azi. Ortodoxia ar fi o salvare, dar mare atentie , caci nu e o credinta religioasa, cum e crestinismul, care sa genereze culturi diverse, ci o credinta ce genereaza civilizatie. Cine se teme de civilizatie înafara de habotnicii care nu înteleg ce e aia ?
0 1
xerses pe 30 Martie 2013 18:35
Un film care m-a socat; cum sa glumesti pe astfel de teme?
1 12
GoRg0r0tH pe 24 decembrie 2016 23:45
Pentru ca Dumnezeu nu exista!!!
rodica_vargolici pe 25 aprilie 2019 01:37
GoRg, Xerses,Microsoft, va rog ziceti-mi cine l-a interpretat pe Brian?
Smrs pe 07 Mai 2020 04:07
Cu regret, un film pentru retardați..
Okay, am decis să urmăresc acest film datte fiind reviewurile si notele bune pe care le avea. Într-adevăr, nu e cum au înțeles unii, o satiră despre viața lui Iisus deși viața lui Brian se vrea o copie a lui Mesia, ci mai degrabă o satiră de proastă, foarte proastă calitate nu despre politică, istorie și religie (prea mult) - asa cum remarcă ceilalți comentatori de pe aici, ci este o încercare jenantă și ridicolă a englejilor de a satiriza și de a batjocori două culturi și două neamuri (iudei și latini/romani) care i-au întrecut oricum cu mult, mai ales în vremurile acelea. Jalnic! Își permit această rasă de britanici, care abia acum au mai scos și ei capul să facă mișto de două dintre cele mai importante ramuri ale genealogiei mondiale? Și măcar de ar fi ieșit ceva de calitate! Respectam asta. Cred că e un film la care doar niște idioți… citeşte
1 3
pisicuta1 pe 04 Iunie 2013 14:11
nu cred ca mi a placut!
o parodie proasta,
asta e punctul meu de vedere

1 3
user-5ba3b576bcdfc pe 01 Februarie 2021 10:59
Smrs, esti un cretin si un imbecil de toata jena. Creierul tau atrofiat, neuronul care trage sa moara, incultura ta si obscurantismul tau nu te recomanda sa urmărești acest film si, implicit, sa il comentezi prntru ca, fiind atat de prost si de inapoiat nu ai cum sa il intelegi.
Filmul este genial si, in consecinta, nu e pentru prosti, asa ca daca nu va știți macar inteligenti mediu si culti peste medie nu il urmariti, caci nu il veti înțelege si il veti critica, precum retardatul asta. Sunt zeci si zeci de poante subtile dar care nu pot fi înțelese daca esti prost si incult. Pentru filmul asta chiar e nevoie de un nivel ridicat de cultura, altfrl nu ai cum pricepe ironiile subtile, dar de mare rafinament dacă le pătrunzi sensul.
Cat despre critica la care te referi, imbecilule, iti citez un dicton laton, ca tot si pomenit tu de romani: Ridendo castigat mori -… citeşte

1 1
andystarx pe 21 Februarie 2017 16:08
Nota 8/10
II acord un 8,fiindca cred ca este cea mai reusita parodie pe care am vazut o vreodata ! Dar,intr adevar,filmul pare o blasfemie la adresa crestinismului,insa are multe momente amuzante,pe care trebuie sa le intelegi in felul tau ! Merita o vizionare !
1 1
andils pe 12 August 2010 17:43
un fel de parodie la viata Lui Hristos. razi cu pofta la unele faze dar cam atat. finalul e cam brusc si cam stupid. are o doza de ironie insa povestea e cam subreda.
2 7
mvpsebi pe 05 Iunie 2010 10:28
Alright, I am the mesia. Now fuck off! =))
Ideea e interesanta, o parodie la adresa lui Iisus si crestinilor, insa per total cam lasa de dorit. Prea ridicol, prea anost in multe momente, chiar daca am mai si ras bine pe alocuri. Avem o lume de idioti si misogini in care doar acest "mesia" Brian pare a fi normal, in fapt ceea ce probabil vrand sa transmita filmul e ca doar niste mari iscusiti la minte cred in fiul Domnului si miracolele sale. De laudat faptul ca toata aceasta ironie la adresa lui Iisus se realizeaza fara niciun atac direct asupra acestuia.
2 6
marius_em pe 11 ianuarie 2011 15:14
Parodia nu e la adresa lui Iisus. Filmul asta spune chiar foarte putin despre Jesus. Parodia si comicul sunt in alte lucruri.
zeki pe 1 ianuarie 2012 23:27
Ei de fapt nu au parodiat nici un film , cum este si acela Monty Python and The Holy Grail - care este la fel de bun ca acesta . Intr-un fel te trezesc la realitate si parca te baga intr-o soba unde ai mii de ganduri , pareri , nu stii despre ce e vorba , etc ... nu este nici macar o satirizare asupra lui Iisus , este doar un film de comedie , parodia era specialitatea lor . Prin asta au devenit cei mai buni ! Unele filme ale lor nici nu explica parodia altor filme , sunt doar comedii .... si acum se scot multe parodii care nu parodiaza nici un film , tot asa .... nu este o parodie sau o insulta asupra lui Iisus , daca il vizionezi cu atentie si il intelegi , iti vei da seama .... Brian asta era doar un baiat obraznic care fusese confundat de catre magi si printr-o simpla prostie era considerat Messia =)) asta da umor ! :))
Lustruc pe 06 Iulie 2011 12:16
Am venit aici sa vad comentarii stupide puse de crestini ignoranti ! Nu "comentarii"....dar oricum, bine ca isi dau seama cativa romani ca Brian nu este Iisus ! Este doar un baiat obraznic !
3 2
olgabriel pe 15 Ianuarie 2011 19:59
Filmul este o parodie la adresa producției din 1977, Jesus of Nazareth. De referinta este interpretarea celor 6 actori principali (grupul umoristic britanic Monty Python), care joacă fiecare 4/5 personaje diferite. Filmul insă nu ridiculizează persoana lui Isus, ( într-o singura scena din film apare Isus) si nici nu contestă minunile lui Isus. Există o scenă in care un fost lepros, a fost vindecat de către Isus, și era extrem de nemulțumit că din cauza acestei vindecări miraculoase își pierduse ”meseria” bănoasă de cerșetor lepros.
3 2
AGDeac pe 02 Septembrie 2017 19:48
Inteligent si neinteles.
Monty Python au reusit sa atraga multa atentie asupra lor cu filmul "Life Of Brian", insa din pacate aceasta atentie a fost una negativa pentru mult timp.
Ceea ce multi nu inteleg din acest film este faptul ca nu este o parodie, ci o satira. Acest film nu incearca sa puna credinta intr-o lumina proasta, ci mai degraba sa scoata la iveala efectele negative pe care le are o credinta falsa asupra societatii. Acest film este mai inteligent decat pare la suprafata. O persoana credicioasa o sa poata sa aprecieze acest film in aceasi masura in care poate sa o faca un adept al ateismului atata vreme cat incearca sa vada adevaratul mesaj al acestei satirizari si sa se bucure de glumele bine realizate.
"Life Of Brian" este in prezent considerat de catre multi critici de film drept fiind una dintre cele mai bune comedii realizate vreodata. Daca este sau nu cel mai bun film de comedie… citeşte

3 0
Stephen2D pe 06 Aprilie 2016 11:00
Jesus!

3 0
childs_play pe 13 Aprilie 2010 17:50
Life Of Brian este filmul cel mai inchegat din cele ale Pythonilor pe care le-am vazut, are continuitate, pare un film mai “matur”. Dar este si cel mai ireverentios dintre toate, cel care a starnit cele mai multe controverse si cu siguranta ca nu va fi pe placul multora pentru ca lasa impresia ca nu e nimic mai mult decat o satira la adresa primilor crestini. Filmul este intr-adevar plin de umor si, asa cum au afirmat chiar cei care l-au creat, nu il prezinta in niciun moment pe Isus in vreo ipostaza nepotrivita. In schimb, prezinta o societate de bezmetici in care un om ajunge sa fie luat drept Mesia pe nepusa masa. Si atunci, prin contagiune, poti crede ca si primii crestini au fost cam la fel de dusi de-acasa.
Uneori comedia si religia nu se inteleg prea bine, asa ca probabil nu este un film pentru toata lumea. Si e pacat, pentru ca are momente la care razi cu lacrimi:… citeşte

4 3
deadlord pe 09 Noiembrie 2012 18:59