Nu mi-a plăcut..Ma așteptam la o poveste de dragoste intensă, ceva mai profund, cel puțin după scenariu la asta mă așteptam..Prea multe scene lungi și repetitive care plictisesc îngrozitor și nici nu vin cu un mesaj care să-ți dea de gândit, totul se putea rezuma la 90 de minute..Știi cum e; degeaba un film are un scenariu atractiv dacă nu ești capabil să creezi o regie interesantă..Singurul mesaj din film pe care l-am perceput în mod sincer, a fost că alergi după averi și nu te alegi cu nimic..Păcat, putea să iasă ceva mai spectaculos având în vedere că mai e filmat și în alb-negru, asta constituie un plus de interes major.
Am revazut filmul lui Antonioni, deprimant si melancolic, cu o Monica Vitti care nu isi gaseste rostul si cu un agent de bursa , Alain Delon care-si gaseste implinirea mai mult in masini.Imaginea, superba.
"elipsa" este încă una dintre cele mai mari capodopere ale lui Antonioni. În timp ce în "Deșertul roșu", regizorul italian a folosit culoare, mai degrabă decât cuvinte pentru a desena un portret psihologic al personajelor, el arată aici pentru ultimul său film în alb și negru, o înțelegere fără precedent a scenei, pentru a ilustra temele sale preferate: singurătate, lipsa de comunicare și de dezumanizare în societatea modernă.
Femei albe dezavantaje ? = Alain Delon la 27 de ani bărbat energic şi fermecător dar nu prea instarit , este parasit de frumoasa si tânără lui iubita .
Asa cum canta Nicu Alifantis in Balada blondelor iubiri = e frumos la tine in suflet , e tarziu la mine in gand , impartasim acelasi taina , dar , NU SE STIE PANA CAND .. Cuvintele isi pierd caldura . Sub fruntea mea se face noapte , in okii tai se face zi . Si renuntam sa mai conoastem ce stele near putea pazi ..
https://www.youtube.com/watch?v=5owAMAWVlEQ
Dragostea e ca la supermarket = nu se stie pana cand e frumos si vor merge clienti la cumparaturi la supermaket . Comertul pe net , marfuri livrate cu drone etc sunt dusmanii a cea ce este frumos pt comerciantii de azi . Nu se stie pana cand mai mergem la cumparaturi .
Acest film este reluat periodic si difuzat online la Tvr 2 . A fost in… citeşte
Daca va fi sa inseli , inseala-ti stomacul . Daca va fi sa simti foame , simte foame de iubire . Daca va fi sa pierzi , pierde-ti frica . Daca va fi sa furi , fura o sarutare . Daca va fi sa minti , minte in privinta varstei tale . Daca va fi sa te infierbanti , infierbanta-te la soare . Daca va fi sa plangi , plange de bucurie . Daca va fi sa doresti sa fii fericit , doreste-ti in fiecare zi . Dragostea si gelozia pot orice .
L’eclisse (reg Michelangelo Antonioni, 1962) este un film sec, minimalist în exprimare și care se folosește de un câștig al societății preluat din mentalitatea capitalistă, și anume piața bursei. Totul are un preț relativ, un preț care depinde de n situații neștiute de nimeni, dar care poate nărui vieți într-o secundă. Regizorul pune iubirea pe panoul valorilor volatile, dar o pune tăcut aproape pe nesimțite. Dramele celor păgubiți se estompează, chiar dacă țin prima pagină a ziarelor, și avem ocazia să vedem cum povestea celor doi tineri (interpretați de Monica Vitti și Alain Delon) atinge niște valori maxime, ca apoi să se stingă, ca orice marfă de la bursă. În acest film iubirea este dusă la bursa de valori a vieții, și prețul ei nu doar că este fluctuant, dar vedem cum se evaporă în aburii orașului. Trecerea bruscă de la atmosfera… citeşte
Un film extraordinar , sub bagheta lui Michelangelo Antonioni cu frumosul Alain Delonsi splendida Moniva Vitti , din care pana si secventele cu bursa , atat de plictisitoare in alte filme , mi-au placut
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
"As vrea sa nu te iubesc sau sa te iubesc mult mai mult" - e fraza care-o caracterizeaza cel mai bine pe eroina interpretata de Monica Vitti. Mereu in cautare de altceva (a se vedea si intalnirea cu vecina nascuta in Kenya, si superbul dans pe ritmuri africane), dar avand totodata ca prima reactie la nou refuzul, Vittoria intruchipeaza alienarea, tema recurenta la Antonioni. De altfel, cineastul introduce, mai mult decat in celelalte doua filme ale trilogiei (Aventura si Noaptea), elemente de critica sociala, trimitand la ideea unei inevitabile apocalipse a capitalismului - scenele cu prabusirea bursei, titlurile catastrofice din ziar din secventele finale.
Nestatornică și dornică de a experimenta cât mai mult, Vittoria (Monica Vitti) trăiește o stare de plictiseală interminabilă cauzată de monotonia și prozaicul vieții. Nicio pasiune nu durează, totul trece rapid ca o eclipsă de soare.
Mai profund și mai bine realizat artistic decât ”L'avventura” și ”La notte”, ”L'eclisse” pare un poem vizual tulburător ce anticipează ”Il Deserto Rosso”. Finalul pustiu și lipsit de viață sugerează goliciunea sufletească a oamenilor prea ancorați în realitate pentru a mai remarca pasiunea iubirii sau frumusețea naturii. Lumea pare un loc tot mai straniu și mai materialist, iar evadările rare din realitatea cotidiană se aseamănă cu o călătorie într-o țară străină.
Filmul te bântuie, te urmărește în plan mental, producându-ți o senzație de disperare față de… citeşte