serban_ionescu pe 23 Octombrie 2017 00:58
Unicul element pozitiv si chiar laudabil cu adevarat, il reprezinta cea mai buna interpretare si probabil UNICA foarte buna din toata cariera actoriceasca a lui Niolas Cage, cu adevarat meritata de OSCAR, in rolul unui betiv notoriu incorigibil !
Un film al carui subiect de baza, a incercat si in mare parte, DIN PACATE a si reusit, sa smulga de facto in general NEMERITATE aprecieri pozitive, speculand inclinatia majoritar dar obiectiv si in principiu vorbind, NU PREA MERITAT compasionala (miloasa) a publicului vis-a-vis de doua personaje TOTAL RATATE social, EXCLUSIV din vina lor personala, deoarece in mod superobiectiv gandind si vorbind, numai astfel poate fi calificata personalitatea profund si definitiv decazuta ABSOLUT in special a unui personaj masculin ca si aceea a superbetivului permanent 24 de ore din 24 Ben Sanderson, dar si aceea profund depravata moral si la fel de definitiv decazuta social a prostituatei Sera, deoarece singurul mod in care aceasta stia sa-si castige existenta sa materiala era doar cel de pe calea prostitutiei cu absolut toate riscurile inclusiv existentiale pentru propria ei viata… citeşte
0 2
Robert.Chetan pe 12 aprilie 2018 01:15
Te-ai gandit mult pana ai scris comentariul..vezi sa nu te trezesti printr-un partid cu limbajul asta super-mega-ultra diplomatico-fandosit.Trecand cu vederea acest lucru si citind textul tau nazuros,am ajuns la concluzia ca unicul criteriu pentru care ai notat filmul cu (doar) 4 stele este ca personajele centrale ale filmului sunt ratate social si ca au ajuns asa din vina lor.De-a dreptul PENIBIL.Mergand pe logica ta defectuoasa nu ar trebui sa existe astfel de filme cu astfel de personaje.Iti reamintesc ca exista nenumarate filme foarte bune cu multe alte personaje ratate social(hoti,prostituate,betivi,drogati,violatori,criminali,pedofili etc.).Sunt convins ca si tu ai cel putin un film cu astfel de personaje pe care sa il consideri bun.Ai etichetat filmul ca fiind unul de 4 stele din 10 doar pentru simplul fapt ca prezinta destinele e doua personaje ratate din punct de vedere social ceea ce mi se pare stupid.Dupa parerea mea acest film nu merita sub 6 stele,subiectiv fiind putin si eu aici.Asta daca nu cumva esti fan Twilight,Avengers sau alte bazaconii care nu isi au locul in istoria cinematografiei. Si inca ceva...de unde stii tu ca au ajuns asa exclusiv din vina lor?Nu se prezinta nicaieri in film cum ca ei ar fi ajuns asa "exclusiv din vina lor"...sunt doar presupuneri de-ale tale.Ma rog...peste acest lucru pot sa trec cu vederea cu nu e chiar asa "grav".Dar sa dai nota 4 unui film doar pentru ca personajele sunt "TOTAL RATATE social" mi se pare penibil si de prost gust.Lasa fandoseala bai nea Caisa....
serban_ionescu pe 13 aprilie 2018 14:17
Bai NEA chetane, in primul rand simplul fapt ca-mi pocesti numele de familie si ca mi te adresezi inca odata cu termenul de "nea", termen cu care ABSOLUT NIMENI care ma cunoaste PERSONAL nu mi-s-a adresat NICIODATA deoarece stie foarte bine cine sunt nu numai ca si nivel de pregatire scolar-educationala dar si calitate intelectual-profesionala, reprezinta inca odata O DOVADA INDUBITABILA ca esti cu adevarat un AUTENTIC NEAM PROST, asa cum mi-te-ai adresat si prima oara cu "nea caisa", ceea ce m-a determinat sa-ti raspund si eu cu aceeasi moneda, pe buna dreptate unei toape de un nivel de caracter dar si de educatie SUB ORICE CRITICA ! Chiar cuvantul PENIBIL subliniat cu majuscule l-ai folosit tu insuti vadit la adresa mea, te citez : ".De-a dreptul PENIBIL", in interventia ta ULTRA TOPEASCA a primului tau comentariu asa-zis "replica" incarcata EVIDENT ca si FORMULARE cu un vadit (ultra evident) VENIN si dorinta BADARANEASCA de caracter de NEAM PROST, FARA PIC DE EDUCATIE a modului de adresabilitate fata de cineva, indiferent de faptul ca esti sau nu de acord cu gusturile si parerile lui cinematografice pe care in niciun caz NU I LE POATE SCHIMBA NIMENI si cu atat mai putin un "BADARAN" ca tine ! MITOCANIA ta este cu atat mai MARE si deci NEINDOIELNICA in conditiile in care oricine ar putea observa "DIN PRIMA" ca fie si in situatia multor altora care mi-au citit ca si tine comentariul tau, chiar si in conditiile in care au o alta viziune diferita fata de mine vis-a-vis de acest film, doar TU, "NEA CHETANE" (asta ca sa vorbesc pe limbajul tau MIZERABIL de NEAM PROST NEEDUCAT) ai fost singurul care mi-te-ai adresat si inca in stilul ABJECT pe care l-am mentionat deja, in ciuda faptului ca ABSOLUT ORICINE poate constata usor ca acel prim comentariu al meu vis-a-vis de acest film, numai daca tii cont de forma in care a fost el realizat nu numai ca si continut, dar mai ales ca si intindere si mod de concepere si exprimare, nu ar fi putut fi emis sub nicio forma de cineva caruia sa i te adresezi tu BADARANE cu termenul MITOCANESC de "nea Caisa"! In al-2-lea rand, afla MARLANE "NEA chetane", ca nu gusturile cinematografice ale cuiva, chiar si extrem de diferite de ale tale si ale altora, reprezinta un element prin care SA JIGNESTI DIN NOU tot in mod ABSOLUT FALS si bineinteles la fel de MOJIC EXTREM, zicand ca aceste gusturi cinematografice ale mele ar fi " o dovada" care sa-mi caracterizeze logica mea personala ca ar fi (doar in opinia unui MARLAN absolut LIPSIT EL DE LOGICA)... "defectuoasa" ! Inchei acum cu rugamintea de a intelege SPER ca atunci cand doua persoane ajung sa NU SE POATA SUFERI, "INGHITI" si se ANTIPATIZEAZA reciproc, cel mai intelept lucru este sa evite pe viitor sa intre in "CLINCIURI" fie si ele numai verbale unul cu celalalt ! Sper deci ca esti CEL PUTIN DE ACORD cu UN ADIO reciproc .
lili22 pe 09 Martie 2019 20:24
Nu stiu cum de nu l-am vazut pana acum.E un film deosebit iar interpretarea a fost peste asteptari.
1 2
andreea_andreea pe 13 Martie 2010 15:51
prima data am citit cartea, pe urma am vazut si filmul si mi a placut mult povestea :)
1 2
Robert.Chetan pe 05 Aprilie 2018 23:47
Nicholas Cage at his best
Este unul din putinele filme carora le-am "acordat" mai mult de doua vizionari.De asemenea a devenit si unul din filmele mele favorite.Poate nota care i-am acordat-o e prea mare pentru unii...nu si pentru mine.Personal,nu il suspectam pe Nicholas Cage de mari calitati de actor,ei bine, se pare ca m-am inselat.S-a ales si cu un Oscar in urma acestei reprezentatii...cea mai buna din cariera pana la urma.Foarte buna si Elisabeth Shue in rol de prostituata.
Filmul are o sensibilitate aparte,prezinta povestea de asa-zisa iubire intre doua personaje ratate din punct de vedere social care aparent isi cauta locul in lume fara sa indure vreo judecata din partea cuiva...si pentru scurt timp o si gasesc.Relatia dintre cei doi este oarecum ideala:ambii se accepta asa cum sunt.Fiecare vede in celalalt un om,si doar in final apartenenta sociala.Dragostea ce si-o poarta e dragostea de… citeşte

1 1
Tim22 pe 30 Iulie 2015 18:35
Un film bun. Povestea e excelenta, merita vazut......
1 1
nicoux pe 22 Septembrie 2013 21:02
Chiar foarte bun filmul, cu un Nicolas Cage intro desfasurare de zile mari.
1 1
xerses pe 25 Iulie 2013 23:09
Este un film impresionant in care Nicolas Cage chiar reuseste sa faca un rol foarte bun.
1 1
goldenleaves pe 17 Mai 2013 20:01
tulburator filmul asta...este cel mai intens film despre dragoste si dependenta pe care l-am vazut
1 1
Iulidesprefilme pe 16 Februarie 2013 15:56
Povestea filmului spune că un alcoolic înrăit se îndrăgosteşte de o prostituată...
1 1
andrei pe 21 Decembrie 2008 02:24
bun filmul e un film despre viata ai ce invata din el este de nota 8
1 1
ioanaa_ioana pe 12 Decembrie 2023 11:33
As dori sa-l revad dar aici este programat la ora 22, atunci dorm.
Un film foarte bun , un film de nota 8.

1 0
Deniz85 pe 08 Iunie 2017 18:56
pe vremea cand facea si Nicolas Cage filme bune...o interpretare buna din punctul meu de vedere a ambilor actori principali
1 0
balta67verde pe 14 Noiembrie 2016 20:10
Un film excelent, chiar daca e unul trist. Trebuie sa fie destul de dificil sa joci rolul unui alcoolic notoriu. Oscar, pe merit.
1 0
sirmaximus26 pe 27 August 2013 22:30
Daca Nicolas Cage a luat un oscar.
Ce sa ii faci. Un film cu o drama fara cuvinte. SCrie minim 50 de caractere

1 0
pisicuta1 pe 06 Decembrie 2012 12:42
un film f bun,l am vazut cu ani in urma f bine jucat
1 0
radu3455 pe 25 Octombrie 2012 18:45
un altfel de rol ptr Nicolas Cage,cel al unui betiv si chiar sa descurcat foarte bine nota 8
1 0
GRaf pe 23 Iulie 2012 11:15
...Keep Drinking, Ben !
E o drama exceptionala ..Ciudat a fost ca atunci cand s-a terminat nu stiam daca sa urasc sau sa iubesc filmul.Cred ca il urasc... Nu imi vine sa cred sincer ca s-a terminat asa.... de romantic de emotionant. Chiar m-a facut sa traiesc filmul..sa simt ce simte el ..dar cred ca defapt m-am identificat cu ea ..simtind ce simte ea pentru el. Pana la urma si-a indeplinit visul.Urasc atat de tare filmul ca-i dau 10!
1 0
cosmin_kedii pe 08 Martie 2012 08:52
Scenariu, sunet, muzică, fotografie, actorie, tema, prezentare toata conspira pentru a spune o poveste care va rezona la marginile intunecate ale umanitatii noastre . Nicolas Cage ca Ben este un tur de forta de luare Ray Milland (Lost Weekend) arata calm. Sera (Elisabeth Shue), o prostituată, completare Cage ca un personaj inima-rupere de disperare şi de distrugere
1 0
alex_il_fenomeno pe 28 Iulie 2013 19:47
Un film care te cucereste prin povestea incantatoare, atmosfera de film vechi, coloana sonora inedita si extraordinar de bine aleasa, ritmul extrem de scazut care amplifica si mai mult fiecare emotie, sentimentele personajelor, atat de controversate si de contrariate chiar de ei insisi, culminand cu cuplul genial format din Nicolas Cage si Elisabeth Shue cat si finalul, ce vine atat de bine in contextul povestii, lasandu-ti o impresie nemuritoare despre el... Trebuie sa il urmaresti neaaparat, insa cu multa rabdare.
2 2
ofelik_cat pe 13 Iulie 2010 19:47
cage
Mi-a placut foarte mult acest film! Un film de drama foarte bun cu o poveste trista si interesanta. Nicolas Cage a jucat foarte bine rolul alcoolicului .
2 2
MNarcis pe 05 Noiembrie 2011 14:18
Oscar castigat pe merit!
Foarte bun filmul cu o poveste trista in spatele fiecarui sticla de bautura golita de Nicolas Cage si apropo de Nicolas Cage mi-a placut enorm de mult cum a jucat in film, pur si simplu superb!
2 0
robbiex2 pe 14 Ianuarie 2013 00:05
i love you...whiskey !
Eeeeeee....asa da!! In sfarsit am dat si eu de cel mai sensibil film pentru barbati :) nu de alta dar banii, bautura si damele de companie sunt cam cele mai dorite lucruri de catre noi...barbatii.Bine, drogurile ies din discutie pentru ca la ce dependenta de alcool ne este prezentata in film, mai greu sa incapa si ele in acea viata ametitoare!
Un Nicholas Cage intr`o forma maxima si cu un rol de exceptie...as putea spune..posibil sau cel mai probabil sa fie rolul vietii. Filmul chiar reuseste sa atinga "partea" sensibila a barbatilor si sa arate oarecum, felul nostru nesimtit de a fi.
Mi`a placut filmul desi nu ma simteam atat de placut precum mi`as fi dorit.Ma bucur ca a reusit sa ma impresioneze intr`un astfel de mod! Fara nici o arma, fara nici o razbunare, fara nici un copil...atinge cu brio sensibilitatea oricarui macho ! Asta da lectie de viata! :D

3 1
77ravens pe 24 Aprilie 2006 19:32
"Come rain or come shine" devine come vodka.Filmul se invarte in jurul paharului de vodca,care e personajul cel mai influent.Povestea de dragoste dintre un alcoolic si o prostitauta aminteste de o piesa de a lui Becket,unde cei doi eroau un vagabond si o prostituata.Aici,relatia dintre iubiti e una oarecum ideala:ei se accepta unul pe celalalt,se respecta si se iubesc.Fiecare vede in celalalt un om,si doar in final apartenta sociala.De fapt,amandoi sunt niste paria.O scena excelenta are loc la un motel.Intr un ritm lent,aparatul de filmat se muleaza pe trupul lui Sera pe intr un dans blues,in timp ce ea sta in bratele lui Ben.Acesta sparge o masuta de sticla,iar Sera vrea sa o ajute pe propritara sa stranga;aceasta,cu ura,ii spuna ca nu vrea oameni ca "ei" in acel local.Ben o plateste pe Sera,dar nu se culca cu ea;el are nevoie de un om langa el,unul care sa nu l judece.Dragostea ce si… citeşte
4 3
After_Eight pe 25 Noiembrie 2011 15:32