mihaelatb pe 11 Octombrie 2020 23:06
Cred ca acest film va avea niveluri diferite de apreciere, date de nivelul de cultura muzicala a privitorului. Filmul este aproape perfect, intercalarea licitatiei, graduata ca intensitate si ca durata. Povestea viorii, rosie , ca si sangele sacrificiului facut pe altarul perfectiunii. Caci vioara este perfecta. Iar perfectiunea cere ofrande de vieti. Coloana sonora de exceptie, interpretul, nu mai vorbim, Joshua Bell! Iar Samuel L. Jackson, excelent, diferit de la un rol la altul.
0 1
andyy pe 11 Octombrie 2020 02:19
O incantare acest film! Istorie, pasiune si nemurire.
0 0
anca.2006 pe 08 Mai 2013 01:23
Filmul urmareste, pe un fond muzical de exceptie, cu o interpretare pe masura (Joshua Bell), destinul aproape mistic al unei viori rarisime, creatie de varf a unui lutier italian. Creata din sange si dragoste, vioara transcende moartea si viata, distante si epoci, intr-un pelerinaj prin lume si timp... Punctul de pornire este Cremona sec. XVII, punctul final- epoca moderna a oamenilor doritori in a-si achizitiona obiecte de multe ori doar de dragul obiectelor si nu pentru sufletul acestora. Facuta pentru a fi un cadou, sfarsind prin a celebra dragostea eterna, povestea viorii este nemuritoare ca sens, la fel de nemuritoare ca dragostea insasi care a creat-o! Obligatoriu de vazut si, mai ales, de...ascultat!
4 0
lili22 pe 08 Ianuarie 2013 07:26
interesant film
Buna imaginea, buna coloana sonora.Actorii s-au achitat de roluri cum au putut mai bine.
0 7
cosmin91 pe 20 Iulie 2012 22:45
O vioara care cu timpul pe langa calitatiile sale perfecte date de creator capata cu trecerea timpului o poveste proprie care ii mareste valoarea ajungand de nepretuit. Un obiect perfect menit sa-si spuna poveste prim muzica.
0 0
Marginal pe 10 August 2011 14:44
Muzica nu moare
Un film despre iubirea de muzica, despre efortul de a crea o vioara capabila sa dea viata unor emotii profunde (in mana unui violonist capabil) si despre nemurirea ce vine in urma unei astfel de reusite (succesul are un pret totusi). Asemenea cartilor, viorile au viata lor si pot dainui mult dupa disparitia celui/celei care i-a dat viata. Sa creezi o astfel de vioara sau sa realizezi o alta creatie artistica valoroasa (fie ea carte, tablou, etc.) insemna sa impartasesti cu lumea larga ceea ce ai mai bun in tine.
2 0
toby17 pe 18 Decembrie 2010 21:46
Acest film mi l-a recomandat sora mea. Cum noi nu avem aceleasi gusturi in materie de film am fost putin sceptica, dar am ajuns sa il incadrez la sectia Capodopera. Mi-a placut foarte mult. Eu l-am vazut pe laptop acasa, dar as da orice sa il vad intr-un cineva, nici nu imi pot imagina ce fiori ar putea sa produca atunci sunetul viorii.
2 0
mtraianc pe 22 August 2010 10:42
exceptional
daca ati ascultat vreodata o vioara fara sa tineti cont de melodia care o canta ,, DOAR SUNETUL .. INCERCATI SA VA IMAGINATI istoria celei viori de la maestrul care a constrit acea vioara pana la MOMENTUL in care o ascultati voi , si in concluzie CU CAT VIOARA ARE O VECHIME MAI MARE CU ATIT SUNA MAI BINE // FILMUL SUS MENTIONAT ESTE DE FAPT // VIATA UNEI VIORI //
4 0
janinatr12 pe 19 iunie 2013 23:28
corect spus "viata unei viori" si eu il consider capodopera: vioara si muzica ei sunt personajele principale, restul (oameni, religie, ambitii, razboaie), toate se intampla adiacent de neratat
ramonikramo pe 16 Martie 2010 10:16
Mi-a placut foarte mult. Merita vazut. Pentru mine a fost cam frustrant totusi ca nu am gasit subtitrarea iar la povestea japoneza n-am inteles mare lucru. Dar pe de-a intregul e foarte frumos.
2 0
miere pe 28 iulie 2010 00:32
eu l-am gasit doar cu sub in engleza
dienush pe 30 august 2010 07:54
vreau sa iti trm msj cu idul dar nuj cum sa trm privat.ajutama .kiar ai subtirtrarea?
Cornel Covaciu pe 01 Aprilie 2005 02:21
Un excelent film despre arta, viata si valori.
O realizare cinematografica fluida, ce ne poarta prin epoci si stiluri muzicale al caror numitor comun este un obiect perfect, delicat, puternic si fragil totodata, care duce cu el pasiunea, munca, sudoarea, sangele si spiritul celor care l-au creat si atins, este una din formele nemuririi pe care o viseaza orice creator de exceptie constient de valoarea si menirea sa pamanteasca.

5 0