Iulidesprefilme pe 25 Iulie 2013 21:20
Poate că un film văzut la o vârstă îţi lasă o anumită impresie, iar peste ani, la revederea lui să ai alte sentimente... timpul amprentează nu numai omul în devenirea şi maturizarea lui, dar şi creaţiile artistice...
0 1
Horatiucrisan pe 16 Iulie 2023 23:31
Un film mai degrabă de acțiune, un revenge movie destul de previzibil și nerealist însă bunicel având în vedere că a fost făcut acum o jumătate de secol.
0 0
melache1968 pe 23 Decembrie 2015 08:53
tudorescu
o lume nebuna in care traim ,plina de rautati si nemernici,dacred ca trebuie sa injur sa ma calmez.de o luna caut sa vad filmul francez le vieux fusil,nu reusesc peste tot este blocat sau te mint etc,futuva in gurabpe toti care tot mintiti ca dati filme si nu dati ,jigodii imputite si scirbe,bagamias pula in ea de lume imputita in care traim .jigodii zgircite si micinoase,toti vreti bani bagamias pula in mama voastra de banditi si escroci,mai exista pe lumea asta cineva cu suflet bun cum sint eu
0 0
alexandru_virgil_rautu pe 12 Martie 2015 19:29
Film
Cum sa vad un film pe acest site??????????????????????????????????????????????/
0 0
cristi macovei pe 06 Decembrie 2007 20:51
Va rog mult cine are acest film sa ma anunte si pe mine pe mail cristi.maco@gmail.com ,multumesc mult.
0 0
cosmin742000 pe 09 August 2012 09:47
Un film foarte bun , care demonstreaza ca nu trebuie sa fi Rambo ca sa infrangi o aramata de unul singur , mai ales daca ai un motiv bun sa o faci (adica nu totul tine de muschi , mai e si capul pe la mijloc)
1 5
zeno.marin pe 9 august 2012 23:00
Draga Cosmin, ma bucur ca "nu te injosesti" sa imi raspunzi. Aparent ai facut-o aruncand cu pietre in cineva care era pe lista ta de prieteni. Era, pardon. Fiecare are dreptul sa isi exprime parerea despre film, fara sa fie luat peste picior sau insultat de catre oricine (adica in cazul asta tu). Raman la parerea pe care am avut-o despre film anume ca e tampit si nu am nevoie de parerea ta publica despre...parerile mele. Daca doresti, putem discuta in particular, dar si asta e indolielnic de acum incolo, pentru ca - asa cum am spus - iti vreau tot binele din lume si in niciun caz sa te "injosesti si mai mult". Cred ca te-ai injosit destul... OK, in alta ordine de idei, da, daca nu erau americanii si mai ales infinita rusie, acum nu mai apucai sa scrii comentariul asta.
eduard_stratan pe 5 ianuarie 2022 14:03
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
zeno.marin pe 23 Februarie 2012 23:24
Death Wish...
Da kommen mehrere Partisanen! SCHNELLLL SCHNELLL! Sau altfel spus, "Pusca si cureaua lataaaa"....ce film prost turnaaaam odata. Rima proasta, dar ce sa fac, n-am gasit alta. Noroc ca mesteru', dom' doctor si-a gasit pusca cea razbunatoare, ca daca nu plecam indignat de la film. Un rambo cu ochelari de "nerd"! Mereu am vrut sa vad asa ceva. Macar sa vad, ca filmul are prea putine dialoguri ca sa merite o subtitrare. Un soi de "Deathwish", cu un doctoras in rol de razbunator terminator. Porky Pig vs. Das Reich.

Mereu m-a amuzat (in sensul de "am dispretuit") filmele cu "rezistenta franceza". O apa de ploaie, niste lasi, 80% colaborationisti, franctirori (franc-tireurs, ca din franceza le si vine numele), niste nenorociti carora le-ar fi stat minunat cu o cravata din sfoara, unsa cu putin sapun. La fel ca si comunistilor nostri ilegalisti, mai ilegal de inexistenti decat… citeşte

1 2
cosmin742000 pe 9 august 2012 09:01
cred ca ai vazut alt film (vis-a-vis de lipsa dialogurilor, filmul are peste 500 de replici ) , la prima intrebare nu o sa ma injosesc intr-atat incat sa iti raspund , nu dovedeste decat cat de superficial esti. Probabil ca fai parte dintre cei care cred ca daca nu erau americanii , si acum eram sub nemti :))Ceeea ce ma face sa rad mai mult decat te-a facut pe tine sa razi scena cu fantana
Amizdulizda pe 10 aprilie 2013 18:00
Bai, "cum iti spune, am copiat atat la Istorie, cat si la Anatomie?!": mi-ai confirmat banuiala: esti cam PROST! Mare (mare) pacat ca nu doare! He, he, hi, hi, ho, ho!
Ioachim Iulian pe 18 Noiembrie 2007 11:30