lili22 pe 26 Mai 2016 19:06
sinopsis gresit
Cum poate fi retusat nu stiu, dar e total pe de laturi...
0 4
mihaelatb pe 26 August 2021 20:46
spoiler
Un film decent, dar care dupa mine are unele lucruri lasate cam la voia hazardului, cu tot cercul rosu de creta a lui Buddha. Intalnirea lui Vogel cu Corey, Acceptarea mult prea usoara a loviturii de catre toti participantii, Corey, Vogel si Jansen, „vindecarea” lui Jansen, Cand esti deja in faza de Delirium tremens este imposibil ca de a doua zi tu sa-ti poti controla organismul sa nu ceara alcool. Distributia, Delon la fel ca in toate filmele ( daca nu l-as fi vazut si in alt gen de filme ca Zorro, The Yellow Rolls-Royce, as zice ca are doar fata aia imobila), sobru, intepenit si mort la sfarsit. Bourvil, nesuferit, dar diferit de ceea ce joaca de obicei iar Yves Montand, un artist complet! Pentru maiestria regizorala a lui Melville : 7
0 2
Vegetarian pe 25 Mai 2016 18:24
Pt Bourvil acest film a fost probabil printre ultimele . A murit la 53 ani ..
0 2
Vegetarian pe 25 mai 2016 18:24
Oamenii adevarati fac alegeri bune .
blacksea_rider pe 24 Mai 2023 02:44
Wrong Synopsis
Synopsis cinemagia al unui film "The Crimson Circle" dupa nuvela cu acelasi titlu a lui Edgar Wallace : Detectivii (Derrick Yale si Inspector Parr) de la Scotland Yard încearcă să dea de urma The Crimson Circle, o societate secretă de șantajisti...Iar despre "Le cercle rouge" mai e o chestie tare, secvenţa jafului, de circa o jumătate de oră, în care nu are loc niciun dialog...4 Mari Actori intr-un film Adevarat!
0 0
florin2014 pe 19 Iunie 2021 21:02
'Când oamenii, chiar fără să-și dea seama, trebuie să se întâlnească într-o zi, orice i s-ar întâmpla fiecăruia dintre ei şi oriunde s-ar afla fiecare în ziua respectivă, ei vor veni împreună în mod inevitabil în cercul roșu.'" Ideia unui film inteligent, care merita vazut.
0 0
Iulidesprefilme pe 26 Mai 2016 21:35
Da, un film care te ține...cu toate că au trecut mulți ani peste el...și actorii au fost remarcabili...
0 0
cosmin_kedii pe 28 Februarie 2013 08:24
O capodoperă, un thriller clasic francez de la începutul anilor 1970, cu o distribuție generosă
1 4
margott pe 20 Iunie 2012 18:29
Cam toata lumea tace si face in filmul asta, minim de dialoguri, maxim de actiune si suspans. Daca nu ma insel, cred ca e singura colaborare dintre monstrii sacri ai cinematografiei franceze, Delon si Montand.
2 4
blacksea_rider pe 27 mai 2023 21:16
Paris brûle-t-il? 1966
mtraianc pe 05 Noiembrie 2014 13:08
actiune ,, putine cuvinte , actori super ,, neaparat de vazut
2 2
pappilon pe 04 Octombrie 2011 21:59
Superb
Un film deosebit care il recomand cu multa placere! Alain Delon face un rol superb in acest film!
2 2
cezarika21 pe 24 Aprilie 2012 08:19
Căile nebănuite ale destinului sunt mai presus de voinţa oamenilor
Mai mult decât a fi un simplu film de acţiune, "Cercul roşu" este o meditaţie filozofică cu privire la destin şi la modul în care căile unor oameni diferiţi se pot intersecta. Ideea destinului l-a preocupat mult pe regizorul francez Jean-Pierre Melville, ea apărând în mai multe din filmele sale sub diferite forme. Filmul este precedat de un epigraf alcătuit de Melville şi care se traduce astfel: "Siddhartha Gautama, Buddha, a desenat un cerc cu o bucată de cretă roșie și a spus: 'Când oamenii, chiar fără să-și dea seama, trebuie să se întâlnească într-o zi, orice i s-ar întâmpla fiecăruia dintre ei şi oriunde s-ar afla fiecare în ziua respectivă, ei vor veni împreună în mod inevitabil în cercul roșu.'"

Eliberat din închisoare după cinci ani de detenţie, Corey (Alain Delon) se întâlneşte prin forţa destinului cu fugarul Vogel… citeşte

7 6