sabinalin pe 17 Martie 2020 20:07
Zilele acestea am marea placere de a citi “Pacatul originar”, carte autobiografica pe care marele actor Anthony Quinn a publicat-o in 1972. Suntem in anul 1958 si marele actor de origine mexicano-irlandeza, déjà posesor a doua premii Oscar si cotat a fi printre marile vedete ale Hollywoodului desi “Zorba grecul” nu aparuse inca in filmografia sa, se afla intr-un teribil impas personal care il determina sa ceara ajutorul unui medic psihiatru. In incercarea de a gasi raspunsuri la marile probleme care il framanta Anthony isi povesteste viata de pana atunci, de la inceputurile pline de lipsuri si privatiuni din vremurile revolutiei lui Pancho Villa si pana la primele experiente erotice si primii pasi pe care i-a facut in cariera cinematografica. Cartea e pur si simplu fascinanta, “Elefantul” ( asa-i spunea tatal sau cand era copil) isi pune pur si simplu sufletul sau mare pe… citeşte
1 1
mihai_cezar pe 14 Iunie 2018 03:57
Film western de referință ! Cu cei doi monștrii sacrii in distribuție Anthony Quinn și Kirk Douglas comentariile sunt de prisos !
1 0
dan.apostol pe 30 Octombrie 2014 21:27
Am citit undeva ca perfectiune in teatru , opera literara, muzicala presupune unitatea de timp ,loc si actiune! Filmul e perfect!
1 0
mtraianc pe 19 Octombrie 2014 20:59
UN FILM GROZAV ,, l,am revazut dupa multi ani ,, si peste alti multi ani il mai voi revedea sigur
1 0
cosmin_kedii pe 12 August 2013 15:27
Sturges discută despre o varietate de subiecte, cum ar fi răzbunare, justiție, prietenie, rasismul, intoleranța ..Un duo de jucători mari, ultimul tren din Gun Hill are o poveste uimitoare
4 0
pssst pe 11 Septembrie 2003 14:56
I confess: I don't quite like westerns! dar in acest caz voi face o exceptie! este regizat + jucat impecabil.

pe linga ideea de razbunare provocata de pierderea unei iubiri, prin care intr-o masura > sau < am trecut multi dintre noi, este deosebit de interesanta aici tema conflictuala: de la acest film numai cel dintre xavier si magneto m-a mai impresionat atit de mult... este tulburator: este tulburatoare lupta interioara din mintea lui AQ (a personajului sau de fapt) care are insa un deznodamint clar: singele apa nu se face si mai ales aici asociata cu tema legata de discrimnarea rasiala, totul este perfect justificat.

interesant este rolul fetei care ii aduce puscoiul lui KD; este un artificiu interesant prin care regizorul echilibreaza oarecum situatia dar si o umanizare a personajelor, care mai reduce ceva din tensiunea care putea transforma personajele… citeşte

4 1