In sfarsit un film care nu este constituit din bautul alcoholului,fumat,sangerari si relatii intime!Asa film,mai rar!
2 1
DarkRazor pe 29 decembrie 2014 04:25
Nu te cred!
BitterCandy pe 19 August 2013 22:00
Inca o lectie de iubire si devotament pe care ne-o ofera prietenii nostii necuvantatori...
Este regretabil si extrem de trist ca marea majoritate a oamenilor pur si simplu nu sunt capabili sa inteleaga si sa aprecieze sufletul acestor fiinte, trairile si sentimentele profunde pe care le nutresc.....

2 0
Slightly pe 20 septembrie 2014 16:42
Dar de sufletul , trairile si sentimentele profunde pe care le nutreste un pui, o vita , un cal sau un curcan de ce nu spui nimic ? Ele nu sunt tot animale si suflete care simt durerea si pot fi fericite ? Data viitoare cand mai cumperi McPuisor sau mai servesti un hot-dog ori Mititei ,gandeste-te cat de chinuit si in ce conditii a fost crescut acel pui si acel vitel, sau acel miel, ca la final sa i se dea pedeapsa capitala. Un suflet complet nevinovat. De asta de ce nu va pare rau ?
BitterCandy pe 22 septembrie 2014 01:28
In primul rand, sunt vegetariana de foarte multa vreme si deci, mesajul, corect dintr-un anumit punct de vedere, nu mi se adreseaza. In al doilea rand, dumneavostra nu aveti in vedere diferenta enorma dintre legatura care se creeaza, sau ar trebui sa se creeze, dintre om-animal de companie si om-animal de gospodarie, de consum. In mentalitatea omeneasca cainii sunt perceputi ca si animale de companie, aceasta fuziune luand nastere chiar din cele mai vechi timpuri, cainele fiindu-i alaturi omului la vanatoare, in armata, ca paza, ca ajutor in cazul persoanelor cu dizabilitati, etc. Astfel se realizeaza o comunicare interspecifica si, cel mai important, schimbul de emotii, aspect ce se diferentiaza de relatia dintre un om si un curcan, spre exemplu. Desigur, asta nu exclude faptul ca animalele crescute pentru hrana au suflet si ca atare simt durerea, ca orice vietate. Din acest punct de vedere, compararea structurii interne a unui animal nobil cu cea a unui animal destinat strict consumului uman, mi se pare exagerata.
SANDA45 pe 07 Noiembrie 2012 16:07
Un film destul de bun,cu aventuri,putina drama.8 de la mine.
8 1
FloRiN988 pe 21 Ianuarie 2011 21:45
FloRiN988
Foarte bun filmul , o poveste frumoasa si palpitanta , pacat ca nu l-am vazut de la inceput dar mai incerc data viitoare!
8 0
sallyuk pe 30 Decembrie 2010 15:00
ce film frumos! extraordinar. cat de pretiosi sunt cainii. pacat ca nu toti oamenii ii iubesc:X:X.
8 0
bebelush pe 22 Martie 2009 19:13
Calumea fil
miau da lacrimile :)) cainele ala chiar a ajuns aksa? ca nam vazut tot..
10 2
someone_who_dares pe 24 Iulie 2010 00:06
Un film care arata devotamentul celui mai bun prieten al omului fata de stapanul sau!! Merita vazut cu familia :D:)
11 0
CHRISTY38 pe 14 Martie 2013 21:53
Acest film ne da un adevarat exemplu noua, intregii umanitati. Cei care considera ca " viata bate filmul ...", in cazul de fata au dreptate mai mult decat oricand. Exista si in realitate o multime de cazuri similare, de povesti incredibile dar adevarate despre caini formidabili. Sunt sigur ca filmul de fata a fost inspirat dupa fapte reale. In sinea mea sunt sigur ca am dreptate desi nu pot dovedi, e vorba doar de intuitie, dar ce mai conteaza ?!... Cand vezi un asemenea caine inzestrat cu atatea calitati : curaj, putere, inteligenta si ambitie, devotament si spirit de sacrificiu, dor si suferinta pentru cei dragi , calitati demne de tot respectul, dragostea si admiratia, nu poti decat sa-l iei ca model demn de urmat ! Oameni buni, haideti sa incercam macar in sinea noastra, sa ne invingem propriul nostru orgoliu si anumite prejudecati si sa recunoastem ca aceste splendide fiinte… citeşte
17 1
BitterCandy pe 19 august 2013 22:04
Un punct de vedere demn de tot respectul!
Slightly pe 20 septembrie 2014 16:39
Am vazut un documentar pe Digi Worl in care un caine mergea in fiecare zi aproape 10 km ca sa aduca mancare la stapani. Erau o familie saraca, si cateaua flamanda colinda multi km dupa mancare. Probabil cateaua credea ca familia respectiva sunt puii ei, nu stiu, dar pe cand colinda drumurile a ajuns la o casa unde o femeie iubitoare de animale i-a dat ceva de mancare. Cateaua a mancat si apoi a luat in gura restul si a plecat. A venit asa mai multe seri la rand si intr-un final femeia s-a hotarat sa o urmareasca. Luandu-se dupa ea, a constatat ca respectivul caine se ducea cu mancarea catre o familie saraca. Dupa mai multe observatii s-a constatat ca acel caine intr-adevar in fiecare zi parcurgea cei 10 km ca sa aduca mancare stapanilor. Lectie de viata .