user-61d6c0c9e1f80 pe 06 Ianuarie 2022 12:17
Nu știu cine a făcut traducerea, dar este vai mama lui ,nici în română nu este scris corect ,lasă restul! De unde i-ați luat de la grădiniță?!!!????????????????
0 1
Deceoare pe 02 Iulie 2020 11:35
PARODIE
În această parodie de acțiune, boxerul francez Jo Cavalier este încântat în trenul spre Berlin pentru Jocurile Olimpice din Germania lui Hitler(anul 1936), de către băiețelul Simon Rosenblum care îi cere autograful. Când află că adorabilul său fan este un orfan de origine evreiască în pericol de persecuție, el riscă de a fi împușcat, renunțând la gloria olimpică pentru a salva viața lui Simon și a rudelor sale. Jo este ajutat doar de un oficial-gentleman german care i-a devenit prieten în primul război mondial, pentru o evadare aventuroasă în Elveția.
0 0
GeorgiaNNN pe 17 Decembrie 2022 08:02
L am văzut de câteva ori și nu mi a dat starea de plictiseala , merita văzut ! Belmondo nota 10! Nota 8 lejer pt întreg filmul !
1 0
onutsa93 pe 21 Aprilie 2019 14:41
Exceptional
Cel mai bun film pe care l-am vazut de mult timp. Se aseamana putin cu Le Grande Vadrouille cu Louis de Funes. Un film frumos, cu replici memorabile, care te binedispune si iti da o stare de bine, de bucurie ca traim vremuri in care suntem liberi cu adevarat.
Recomand tuturor!

1 0
pisicuta1 pe 20 Martie 2012 21:08
da
e un film mai vechi dar merita vazut!...................................
2 2
cezarika21 pe 01 Iunie 2013 20:45
Evadare din Germania nazistă
O comedie care m-a binedispus enorm prima oară când am văzut-o. Filmul este o parodie a epocii lui Hitler realizată de francezi şi provoacă un haz nebun. Un pişicher antrenor francez de box prezent la Jocurile Olimpice de la Berlin (1936) are ocazia să salveze de nazişti o familie de evrei, chiar de sub nasul lui Hitler. "Asul aşilor" se aseamănă în anumite privinţe cu "The Great Dictator" (1940), dar nu are forţa satirică a acestuia.

”Asul așilor” este printre cele mai frumoase filme în care a jucat Jean Paul Belmondo, un actor de o naturaleţe şi un farmec rar întâlnite. Camera de filmat l-a "iubit" pe actor, iar producătorii i-au oferit ocazia să realizeze multe roluri memorabile. Păcat însă că filmele în care a jucat (dar şi filmele franţuzeşti mai vechi) nu sunt difuzate mai des. Inspiră o bună dispoziţie şi un optimism molipsitor.

10 1