Smrs pe 16 Mai 2023 01:12
Mediocru
Filmul e de duzină și ce anunță în textul de la început confirmă pe parcurs, ceea ce îl face neinteresant aproape. Faptul că știi deja că nimeni nu rezolvă niciun caz, ca să confirme știrea inițială, nu mai aduce niciun suspans. Există o tentă feministă, cum zice boris.vultur, dar nu doar din perspectiva violenței masculine, cât prin forțarea acceptării normalitățiisocietății noi și depravate că victima s-a f***t cu tot Grenoble până la 21 ani și nu trebuie să o judecăm. La un moment dat devenise chiar amuzant: orice boschetar de pe stradă afirma că și el i-a tras-o Clarei. Nici nu mai înțelegeam care mai e scopul filmului..6,5
0 3
user-658c38dbaf922 pe 28 Ianuarie 2024 15:03
Foarte bun filmul. Scenariul bun, interpretare bună. Mie mi - a plăcut, recomand!
0 0
helsing pe 24 Decembrie 2023 15:44
Un film bun, plăcut de urmărit. Nu excelează dar nici nu dezamăgește. N-am înțeles de ce anchetatorii sau scenariul n-a mers înspre prietena sau una din prietenele ei, și femeile sunt capabile de acte de cruzime, mai ales ca și cel din film, care nu necesita forță fizică deloc.
0 0
lili22 pe 29 Aprilie 2023 23:11
Un film interesant, cine l-a facut stie meserie.Deci si acolo resursele sunt limitate.
0 0
sabinalin pe 01 Mai 2023 05:58
,,In fiecare an politia franceza ancheteaza circa 800 de cazuri de crima. Aproximativ 20% dintre ele raman nerezolvate, Aceasta este povestea uneia dintre ele,,. Nu este un spoiler, cu aceste cuvinte incepe filmul. Si atunci pentru ce sa mai urmarim un film al carui final il stim? Pentru ca, in cazul de fata, cel mai interesant nu este finalul ci cum se ajunge la el. Nu e vorba despre finalul anchetei ci despre modul in care e condusa aceasta, cum se ajunge la acel final din motive obiective dar si subiective. Pentru ca politistii sunt si ei oameni ca noi toti, cu calitatile si slabiciunile lor, cu problemele lor de familie, cu zile mai bune sau mai proaste. Ar fi ideal ca toti sa fie un fel de Sherlock Holmes, Columbo sau comisarul Maigret insa in realitate e mult mai complicat decat in cele mai bune romane sau seriale in care politistii sau detectivii sunt eroi principali. Mi-am adus… citeşte
1 0
boris.vultur pe 06 Martie 2023 10:25
Importanța detaliilor
Cesar 2023: cel mai bun film. E un polar cu un caz nerezolvat, ca atâtea altele. Dacă de la început ți se spune asta, atunci ești atent la detalii, te implici, poate observi tu ceva ce scapă celor acreditați. O briză feministă: mereu violența masculină.Introspecția răului, cu tensiuni și crize.
1 0