Încă un film excelent, plin de emoție și entorse, care marchează din nou geniul regizorului Pedro Almodóvar
0 2
lili22 pe 27 Mai 2018 11:32
Un film de Almodovar acceptabil ,dar care nu se ridica pana la nivelul peliculelor sale anterioare.Mi-a placut Gael Garcia Bernal.
0 1
Gulea Sever pe 01 Decembrie 2004 23:19
Am comparat cu Oliver Stone mai mult la originalitatea in abordare, amprentarea unui stil propriu asupra subiectului filmului. In rest, ai dreptate ca filmele lui Stone sunt greu de digerat (atat vizual : born on 4th of july, natural born killers, the doors, dar si psihologic: jfk, nixon), insa nici Almodovoar nu este accesibil oricui: da, sa zicem ca "totul despre mama mea" aluneca dincolo de melodrama, intr-un registru chiar comic, inedit, transformand ceea ce ar fi putut fi o tragedie, intr-o comedioara mai inchisa la culoare. Proasta crestere insa, pastreaza un registru mai grav, inclusiv la final, lasand, dincolo de impresionismul telenovelistic bine implementat (caracteristic de altfel lui Almodovar) si o doza de amaraciune in sufletul privitorului.

Cat despre Orient Express, pt care m-ai pus la punct ca am votat contradictoriu... prima oara am votat filmul, a doua… citeşte

0 1
Gulea Sever pe 31 Octombrie 2004 01:01
Un film artistic deosebit, ce poarta amprenta lui Almodovar. Regizorul spaniol se dovedeste intr-o anumita masura corespondentul european al lui Oliver Stone. "Proasta crestere" este o drama puternica, cu un scenariu complex. Intriga e fundamentata de o problematica originala si brutala, construita atent de experimentatul regizor, captand atentia spectatorului intr-o lume prea putin explorata pana acum de cinematografie: lumea homosexualilor. Subiectul ne demonstreaza ce se ascundea in spatele strictetii si canoanelor din invatamantul religios, demascand ipocrizia si abuzurile comise de preoti. Alte pelicule care se axeaza pe infatisarea unor astfel de povesti, (ex "Sleepers"-r. Barry Levinson) lovesc in sistem si se dezvolta pe infatisarea imaginii de ansamblu condamnabile a hartuirii sexuale in randul copiilor. Filmul lui Almodovar nu pastreaza o perspectiva generala, ci urmareste in… citeşte
0 1
Butterflies pe 16 Octombrie 2010 14:58
specific lui almodovar abordeaza subiecte delicate transformandu-le in adevarate capodopere.
o poveste cutremuratoare si o drama pusa intr-un plan foarte bine pus la punct
filmul a fost frumos si interesant desi unele secvente au fost prea de tot ......
Gael Garcia a fost superb'! un actor de nota 10 :x'!
filmul merita vazut caci se stie , nici un film facut de almodovar nu te dezamageste

0 0
raluca pe 22 Februarie 2007 13:20
se regasesc multe din motivele abordate de almodovar si in filmele anterioare(personaje cu trecut comun care se intalnesc mai mult sau mai putin intamplator,homosexuatitate,situatii absurde etc).imaginea poarta amprenta almodovar,alternarea culori in functie de perioada in care se petrece actiunea,costume inedite...stilul regizoral il face un film bun,si nu intriga(cam cautata din punctul meu de vedere)
0 0
mihaela dinca pe 13 Decembrie 2006 17:33
pai cred k dormi si acum.
un film foarte frumos(de altfel primul de almodovar pe care l-am vazut, si poate de-aia m-a impresionat asa tare), in special fazele din copilarie,care cred k sunt cele mai bune din film. odata cu acest film l-am descoperit si pe gael garcia bernal, unul dintre cei mai de viitor actori.
dupa parerea mea este mult mai bun decat volver.

0 0
Mikidutz pe 10 octombrie 2010 04:07
omg, that was me 4 years ago! ce revelatie :)) inca imi pastrez parerea ca e un film genial, toate laudele mergand catre Almodovar.
Alin pe 11 Noiembrie 2004 21:02
oliver stone? nu cred ca e prea fericita comparatia.sau cel putin din punctul meu de vedere.tot timpul am gasit filmele lui stone dificil "de intrat in ele" (4 iulie, jfk, etc iar cat despre "capodopera" lui - platoon - nu pot spune ca am vazut in ea ce nu a mai vazut parisul) pe cand pe cele ale lui almodovar, desi pornind de la idei hotarat neortodoxe, sunt diametral opuse.
0 0
RoTaRel pe 14 Martie 2009 20:28
Deci ma oameni buni filmul asta este GENIAL, dar na iti trebuie putina cultura cinefila pt a-l intelege ! SUPER film !!!! MERITA vazut !!!
1 1
sabinalin pe 14 Februarie 2018 11:44
Atunci cand “La mala educacion” a aparut pe ecrane homosexualii nu erau atat de agresiv promovati in cinematografie precum sunt in zilele noastre, premiile inca se acordau mai mult pe criterii valorice si nu dorindu-se cu orice prêt respectarea asertiunii “ sa facem tot posibilul sa fim politically correct ca nu cumva sa suparam minoritatile”, nu se ajunsese inca la enormitati precum acea propunere ca partenerii gay sa poata adopta copii. Chiar daca subiectul e de-a dreptul gretos un mare cineast precum Pedro Almodovar nu se dezminte si reuseste sa creeze multa emotie chiar daca aceasta pelicula nu se ridica la nivelul marilor sale filme gen “Todo sobre mi madre”, “Volver” sau “Carne tremula”. Foarte bine articulat scenariul, splendida coloana sonora, actorii sunt in roluri cu o mentiune speciala pentru Gael Garcia Bernal.
1 0
radu3455 pe 20 Septembrie 2014 12:20
inca o drama spaniola caracterista lui Almodóvar,mi-a placut prestatiile baietilor atat de convingatoari au fost,nu trebuie ratat in special de fanii lui Almodóvar nota 8
1 0
xerses pe 07 August 2012 21:09
Chiar daca astfel de subiecte merg mai grau, mie mi-a placut filmul.
1 0
mihaelatb pe 07 Mai 2012 21:51
Filmul lui Almodóvar este ca o operatie fara anestezie, o operatie live.
Tema fillmului in film, atat de draga regizorului, ( am vazut-o in Los abrazos rotos, ¡Átame!, Mujeres al borde de un ataque de nervios) apare si aici. este obsesiv acest Almodóvar,cu actorii, cu subiectele predilecte, cu incapatanarea de a arata niste teme TABU: homosexualitatea, drogurile, violul, transexualii, pedofilii.Toate insa sunt privite, nu cu falsa angoasa americana, nu cu acele crize de constiinta, pudicitate sau ipocrita convingere civica sau religioasa din filmele yankee, ci prin ochii omului simplu care ia viata asa cum este, cu bune, cu rele si care incearca sa gaseasca o rezolvare. Mamele lui Almodóvar, isi accepta copii asa cum sunt, fara false crize existentiale si sunt capabile de orice pentru ei. Gael Bernal de exceptie, iar Almodóvar, apare precum Hitchcock intr-un Cameo appearance.

2 0