andystarx pe 10 Martie 2015 17:42
6/10
Frumoasa povesteaa si finalul filmului ,dar nu doar asta conteaza intr-un film !Este un film mediocru,cam prea plictisitor pentru gusturile mele !
0 1
razsax pe 11 Ianuarie 2013 08:56
Cititi cartea!
Punerea pe pelicula a "escapadei indraznete" numita Kon Tiki a fost in proiect curajos! Spun asta pentru ca surprinde si nu prea atat ideea de baza cat si faptele petrecute pe pluta din balsa. Thor Heyerdahl a avut o viata deosebit de aventuroasa, iar aceasta expeditie, reusita i-a deschis calea catre RA 1si 2 si mai ales catre cercetarile din Insula Pastelui. Oricare dintre acestea pot fi subiect de film.
0 1
eko pe 11 Ianuarie 2013 01:52
Eu unul ma asteptam la mai mult , nu spun ca sunt dezamagit dar vroiam mai multa adventura , drama mai ales ca este nominalizat la Oscar pentru Cel Mai Bun Film Strain. Peisaje superbe , prestatia actorilor decenta la fel si regia , este un film bun si merita vazut de toata lumea macar o data.
0 1
narcisson pe 07 Ianuarie 2017 01:47
Sa nu stii sa inoti si cu toate astea sa te deplasezi 8000 de kilometri pe o pluta. Asta inseamna cu adevarat sa ai un tel in viata, condimentat cu putina nebunie.
Dupa cum spuneam si mai sus, nu trebuie sa ''ai toate tiglele pe casa'' pentru a intreprinde o asemenea expeditie. Ceea ce frapeaza si mai mult este faptul ca filmul este inspirat din faptele reale ale aventurierului Thor Heyerdahl. Acesta a avut o idee extrem de originala, un vis de fapt, pe care dupa un lung periplu a reusit sa si-l indeplineasca. Acest film pare sa ii urmeze indeaproape calatoria, recuzita fiind excelenta, iar prestatiile actorilor foarte bune.
Bineinteles, se remarca Pal Sverre Hagen, un actor scandinav deja consacrat, care mie mi-a placut foarte mult in acest film.
Kon-Tiki face parte din seria acelor filme motivatoare, la fel ca si Thor Heyerdahl, care te inspira sa mergi dupa visul tau, oricat de imposibil ar parea de realizat. Cu toate ca expeditia de peste 8000 de kilometri i-a reusit, pentru Thor aceasta a avut si un pret, anume pierderea familiei… citeşte

0 0
xerses pe 30 August 2013 01:43
O poveste de viata, un vis indeplinit; un film reusit.
0 0
silviu_ciobanu pe 01 Iulie 2013 21:22
foarte bun filmul!mi-a placut sper mult!merita vazut!
0 0
pisicuta1 pe 18 Mai 2013 21:01
am citit cartea si am vrut foarte mult sa vad filmul
,mi a placut si consider ca merita vazut!

0 0
cosmin_kedii pe 16 Decembrie 2012 15:57
un film foarte interesant inspirat din fapte reale
merita vazut

1 1
GheremeZ pe 02 Ianuarie 2013 02:58
"Gusturile nu se discuta"
Nota filmului 7.9, este ok, poate se putea mai mult. Doar 18 voturi, 18 uesri au vazut filmul, asta spune totul despre felul nostru de a fi... Dar revin la titlul comentului si ma bucur ca fac parte din categoria celor ce au vazut filmul, mi-a placut ideea filmului si citand un vers dintr-o detestabila melodie fara "droguri, pxxxe, alcool si rap(rap care poate fi inlocuit cu sex pt a explica mai bine ideea). Simpli, dar bun, bazat din fapte reale.
1 0
Vegetarian pe 10 Iunie 2013 20:25
Este un film potrivit si pt lista cu filme : Marile , oceanele , raurile si piscinele sunt locuri periculoase pt cei care calatoresc pe apa , deasupra ei , pe ea sau e langa ea = pluta din busteni grosi , care au putrezit complect in cateva luni de stat in apa cu sare , iar comandantul plutei refuza sa foloseasca cabluri de otel transportate pe pluta ca sa previna desfacerea plutei .
. . . La sfarsitul filmului scrie ca unul din personajele prezentate in film , ar fi murit pe la 56 de ani !? pe lacul Titicaca . Dl Basescu , comandant de nava , a zis ca marea nu este un loc placut pt cei care isi castiga painea pe ea . Unii isi forteaza norocul , o cauta cu lumanarea si pana la urma platesc cu viata . Filmu asta premiat cu Oscar ii incurajeaza pe tineri sa isi puna viata in pericol , cu deviza : " Mie nu mi se poate intampla " . Pacat ca nu sunt premiate cu Oscar si filmele cu… citeşte

2 4
Salata_de_Vinete_cu_Ardei_Copt pe 18 iunie 2013 15:53
De obicei astfel de filme sunt intelese si apreciate mai mult de catre cei care au trait ceva asemanator . Din pacate cei care nu se numara printre aceia care au patit asa ceva , sau nu cunosc macar pe cineva care a patit asa ceva , deobicei nu vor sa asculte de sfaturile nimanui , si ajung sa invate pe propria socoteala ! Se numeste taxa pe prostie . Cine nu primeste sfat , nu merita sa fie ajutat ! Intotdeauna a fost mai ieftin sa previ decat repari .
nicoux pe 31 Decembrie 2012 10:29
Un film bun cu un subiect mai aparte, fara multe efecte speciale si fara o distributie de milioane ce demonstreaza ca succesul mai poate veni si in asemenea conditii.
3 1
Sylvester77 pe 18 Ianuarie 2013 13:06
O ambitie care te ucide în interior
Un dobitoc purtat peste mări de o ambitie nebună, care si-a sacrificat până si familia pentru orgoliul său. Un astfel de curaj nu ar trebui niciodată apreciat... Filmul este realizat destul de bine la efecte vizuale (periuta de dinti luând locul lamei de ras), însă categoric e de nerecomandat celor cu spiritul nobil. Faptul că documentarul acestui aventurier nebunatic a fost premiat la Oscar nu mă încântă deloc deoarece se știe că acolo valorile morale nu au avut niciodată întâietate.
5 6
Spaghete pe 4 februarie 2013 17:39
:) interesant mod de a vedea lucrurile, desi filmul mi-a placut, subscriu la ceea ce ai spus.
dido pe 19 Decembrie 2012 19:17
Neasteptat de interesant!
Recomand acest film,o sa fiti cu adevarat surprinsi de ineditul subiectului!
5 1
Get0dac pe 21 Decembrie 2012 12:10
Foarte Bun
Crezi in visele tale si fa imposibilul pentru a le vedea realizate. Superb film, superbe peisaje si din pacate alti oameni, alte vremuri.
9 2
wrm pe 30 decembrie 2012 21:39
Mai degraba din alte tari :p
Get0dac pe 31 decembrie 2012 13:05
Nu sunt de acord...Cand spui asta negi toti inaintasii nostrii care au facut ceva pentru lumea in care traim. Crezi ca Aurel Vlaicu, Traian Vuia, Petrache Poenaru pandurul lui Tudor care a inventat stiloul.....si multi alti romani.....Au fost mai prejos decat cei infatisati in acest film? Nu....doar ca noi nu mai stim sa facem filme despre eroii nostrii. Nu sunt de acord cu complexul de inferioritate de a fi roman. La multi ani.