cosmin742000 pe 14 Iulie 2013 14:14
Credeam ca in filmele romanesti scap de Batman , Spiderman etc . Ti-ai gasit . Pe mine nu ma deranjeaza felul cum e filmat acest film , pe mine ma deranjeaza scenariul , care este plin plin plin de expresii licentioase ( peste care probabil as fi putut sa trec , greu dar as fi putut|) , dar comparatiile intre batman si spiderman m-au terminat psihic . Nu mai pooooooooooot cu batman , spidrman si alte creaturi de tipul asta.
0 3
ha.drian pe 07 Martie 2013 17:35
:)
m-a amuzat tare comentariul tau. Din descrierea de mai sus imi imaginam cu totul altceva. Eu chiar sunt amator de filme greu de digerat, dar din descrierea ta, ma depaseste :)
0 2
sagy pe 25 Noiembrie 2013 15:02
Super bunişor filmul. Replica "Bucovinean în pi... ..-tii" îi pe felia ei
0 1
EUGEN.VIDEO pe 30 Iunie 2013 11:51
nu...
Melodia aia de la inceput prevesteste cat de prost o sa fie filmul. Scenariul Florin Piersic - montajul Florin Piersic - regia Florin Piersic - Costume Florin Piersic. Pacat ca totusi mai avem bani sa facem cate un film si atunci ala e prost .Ne-a omorat pe toti....Totusi un 5.Mi-a placut Gutau.
0 1
AnalyticVision pe 4 noiembrie 2014 19:14
va invit sa cititi pareri argumentate ce explica de ce aceasta productie este unul din cele mai proaste filme romanesti din 2013, chiar daca a avut succes de public: http://discerne.wordpress.com/2014/10/25/f23-cele-mai-proaste-si-populare-filme-romanesti-din-2013-2014-partea-iv/
EUGEN.VIDEO pe 5 noiembrie 2014 23:28
Nu trebuie sa citesc parerile altora ca apoi sa am si eu una.
sabinalin pe 05 Mai 2013 12:17
A lot of ketchup
E greu, e foarte greu cand porti un nume ilustru. Trebuie sa-ti dublezi eforturile de a te distinge, de a avea propria personalitate. Poti alege varianta de a soca, cu orice pret, in orice conditii. Piersicul tanar socheaza cu modul de a face cinema. Numai ca e repetitiv. Stilul e acelasi din "Eminescu versus Eminem". N-am vazut "Fix alert" dar se pare ca si pe-acolo a fost cam la fel. Poate fi si o problema de buget, dar sigur nu-i numai asta. Acum avem de-a face cu referinte clare la Tarantino movies. Numai ca lipseste umorul, condimentul care face istoria sa fie suportabila. Asa ceva e greu de suportat in fata ochilor, mai ales vineri noaptea tarziu, in Vinerea Mare. Intotdeauna e o placere de a-l revedea pe Florin Zamfirescu, aici se simtea nevoia de mai mult. Poate ca a venit vremea ca juniorul sa faca si altfel de filme... Si inca ceva: bun Gutau!
1 2
Killing Time – daca realmente vrei sa-ti ucizi timpul | Koolhunt.ro - Vezi Bucurestiul cu alti ochi
[...] materiale de calitate si nu erau facute dupa metoda originala. Pe aceasta linie de gandire, filmul Killing Time este varianta artistica a acestui fenomen, si nu ne-ar fi surprins daca la numele regizorului ar fi [...] citeşte
1 2
ciprian_ciobotaru pe 26 Februarie 2016 18:14
sa faci o facultate si sa realizezi un cacat plin de muci mai bine stai dracu linistit. ce dracu va invata aia la prestigioasa facultatea de film din bucuresti nu stiu. Si eu am visat sa fiu regizor de succes dar cand mi-am dat seama ca sunt prost si nu am imaginatie am stat naibii in banca mea, actori si rogizori romani o rusineeeee , rusineeeeeee !!!!
1 0
AnalyticVision pe 04 Noiembrie 2014 19:13
unul din cele mai proaste filme romanesti din 2013
va invit sa cititi pareri argumentate ce explica de ce aceasta productie este unul din cele mai proaste filme romanesti din 2013, chiar daca a avut succes de public:

1 0
nycusor01 pe 07 Noiembrie 2013 17:05
o catastrofa de film
Imi aduc aminte de un interviu al lui Florin Piersic Jr de acum cativa ani cand a spus ceva de genu MA UIT LA ULTIMELE FILME ALE LUI SRGIU NICOLAIESCU DOAR PENTRU A MA AMUZA SI NIMIC MAI MULT. Pai daca la ala te amuzai ironic,binenteles, la filmul asta al tau ar trebuii sa te sinucizi.Asa ceva nu credeam ca pot vedea vreodata in regia si rolul lu Florin Piersic ....fie el si JR. P.S : Tactu' nu a vazut scenariu inainte de ai da drumu pe piata???
1 0
Kul pe 13 Martie 2013 01:18
Killing time (2012)

- prima jumatate+ este mega-boring; cu bancuri rasuflate, Tarantino are haz cand face glumite
- dupa jumatate, cand incepe cu pac-pac isi da drumul
- mi-a placut regia, mai ales cand a iesit din teatru. scenariul…
- replica filmului: “Bucovinean, in p. ma-tii!”
- de ce nu avem final sec? ce aduce in plus/minus iesirea aluia din apartament + taxi?

Faptul ca nu stim ca personajul lui FPjr este omorit din ordinul sefului (pentru ca se purtase neprofesionist – varianta cea mai plauzibila, sau alt motiv) sau ca ii sare tandara moldoveanului mi se pare o hiba, si era un lucru important de stiut, nu de ascuns. In loc de finalul lax puteam aveam aici o concluzie cu floricica. Cu ce ramai… probleme de (lipsa) constiinta killer, what? Putea fi “inghesuit” intr-un short cu succes. Din pacate, a devenit invers si… citeşte

3 3
episcopul pe 4 mai 2013 00:41
true
Alice_Fluture pe 04 Martie 2013 19:28
O cronica la cald
3 3
episcopul pe 04 Mai 2013 00:39
zero
zero p linie....piedrere d timp,mai bn faci o l--a...iar faza cu mucii,e bomboana p coliva deja stricata....
3 1
psihologu pe 02 Martie 2013 21:09
Un film foarte greu de asimilat
O mare surpriza pentru mine acest nou film marca Florin Piersic Jr. Nu pentru ca nu i-as fi sesizat pana acum multiplele potente de exprimare artistica, ci pentru ineditul temei abordate in spatiul cinematografic romanesc si mai ales pentru stilistica asumata.

Doi profesionisti la costum si cravata au o zi grea in fata lor si minutele si orele se desfasoara incarcate de o tensiune latent-acumulativa, in spatii interioare stricte, intretaiate doar de usi privite pe cant, a caror deschidere conduce mereu mai halucinant catre vidul golit de orice urma de respect si consideratie pentru celelalte fiinte umane si in general, pentru valorile umanitatii. Nu conteaza nici victimele colaterale (o tema intens tratata in multe alte pelicule de gen) … s-a intamplat sa se afle prin preajma … Probabil sunt doar “ingeri insangerati”!!!

Sunt halucinante discutiile… citeşte

5 3
bunsimt pe 05 Martie 2013 02:49
am fost. am vazut. imi pare rau.
Am vazut filmul. Voi incerca sa fiu laconic.
Imagine foarte proasta. Toate cadrele sunt fixe, nimic dinamic. Muzica de la generic este o scartaiala stridenta si enervanta. Filmarea este de foarte aproape. Ecranul este umplut de capatzana actorului filmat. Foarte multi timpi morti, foarte multe cadre statice. O plictiseala totala. Putinele dialoguri sunt de fapt niste monoloage stupide despre pu*a lui Spiderman si pu*a lui Batman … si despre niste ciorapi roz. Limbajul folosit este cocalaresc, de dupa blocuri. Personajele sunt brute, neconturate. Doi cavernicoli ghidati de instinctele primare. Umorul negru aproape inexistent este unul de santier. Sadism gratuit … si mult sange pentru nimic. Zece minute privim o actrita care plange cu sughituri si are mucii intinsi de la nas pana la barbie.
Tot filmul am asteptat ceva, … o scanteie, … ceva inteligent care sa ma faca sa… citeşte

7 6
wildinthecountry pe 27 Februarie 2013 20:15
x
Tocmai ce am vazut filmul la cinema
Sala goala (5 persoane din care 2 au iesit de la film).
Filmul e foarte ciudat, static si uneori plictisitor.
95 % din actiune ( daca se poate numi asa) are loc intr-un apartament
Regizorul s-a inspirat din filmele lui Tarantino ( Kill Bill-dialogul cu super-eroi si Pulp Fiction-costumele asasinilor)
Un film interesant

7 6
metalhead72 pe 5 martie 2013 18:24
wildinthecountry: cum am mai spus, i'm your no.1 fan !
Pitbull pe 27 Februarie 2013 17:22
Umanitatea inumanului
"Killing Time" - Film de personaje
Umanitatea inumanului

Un pitic intră într-o cameră, vede un alt pitic, mort, cu un baston alături, şi râde.
Reconstituiţi povestea, punând numai întrebări cărora să li se răspundă cu "Da" sau "Nu". Limită de timp: 19 minute.
Acest test de imaginaţie, deducţie şi perspicacitate circulă de cel puţin un sfert de veac - mie mi s-a făcut în 1979, când aşteptam plecarea în armată, în curtea centrului de recrutare (i-am dat de capăt în vreo treizeci şi cinci de minute). Folclorul urban spunea că provenea de la departamental psihologic al N.A.S.A. De-atunci, aşa cum se întâmplă cu subiectele care circulă din gură-n gură, exerciţiul a suferit diverse modificări - iar una dintre formele sale ulterioare se regăseşte în "Killing Time", prezentată de Asasinul 1 (Cristian Ioan Gutău)… citeşte

7 5
paradox_utopic pe 17 iunie 2013 18:52
tu,pe langa filme,mai ai si o viata !?