mihaelatb pe 08 Octombrie 2022 15:41
Un film care nu poate fi catlogat intr-un gen anume. Poate fi considerat SF, filozofic, despre relatiile interumane, despre nivelul cunoasterii si al necunoasterii,
Vorbeste de cat de repede „etichetam” ceea ce nu stim, nu vrem sa stim sau nu credem ca ar putea fi real. Daca admitem ca este un film SF, atunci este unul care nu vorbeste despre un viitor apocaliptic. nu este vorba de niste extraterestrii care vor sa ne invadeze planeta, Extraterestrii nici macar nu vin sa ia contact cu noi ( ca in Arrival) pentru ca suntem o planeta din clasa BA-3, Stadiul incipient al evoluției. Viitorul incert.
Distributia, cu un Jeff Bridges foarte bun si cu un Kevin Spacey (care poarta aproape tot filmul ochelarii lui Bono, la ochi) ca de obicei, exceptional! Totul in acompaniamentul muzicii lui Sheryl Crow, Nota 9

0 0
GeorgeLeurzeanu pe 13 Mai 2017 10:57
Un thriler psihologic foarte bun cu Kevin Spacey
Este un thriler psihologic foarte interesant cu un scenariu destul de bun si cu un Kevin Spacey care face un rol deosebit. Povestea filmului este una originala chiar daca substratul psihologic este unul clasic , usor de anticipat. M-a facut sa cred intr-o perioada a filmului ca deznodamantul acestui scenariu ar putea presupune ca personajul principal sa nu fie nebun.
0 0
mitso pe 17 Martie 2017 22:13
K-Pax sau Planeta Alternativa a celuilalt Eu
Nu-mi vine sa cred ca dupa 16 ani am descoperit si eu ACUM piesa asta MAGNIFICA !!! Sunt miscata de coloana sonora atat de ...cum sa va spun... de pe alta planeta! si subiectul.. chiar este de pe alta planeta! Povestea este incredibila, iti starneste curiozitatea, suscita interesul, incanta urechile si te indeamna sa privesti cu alti ochi partea launtrica care e capabila de o forta extraordinara si chiar plina de inspiratie.
0 0
andystarx pe 22 Ianuarie 2017 00:03
Nota 7/10
Un film cu un impact puternic emotionant,dar nu l-as categorisi ca fiind un sf ! Interpretare de exceptie a celor 2 actori principali,si o idee intersanta,dar mi s a parut cam ciudat pe alocuri !
0 0
csaba_b_jte pe 14 Iulie 2015 22:29
B.Cs.
Film complex. Te pune pe ganduri. SF-ul din film poate nici nu e atat SF. Pagini intregi se pot scrie, dar ca simplu fan SF sunt foarte multumit, ca mai pot sa descopar astefel de filme dupa 14 ani de la aparitie.
0 0
mikella_sora_mititelu pe 20 Mai 2015 06:09
Mi- a placut la nebunie!!!! Doar ca l-as incadra mai mult la drama,mister,psihologic.M-a amuzat,m-a emotionat,m-a intrigat.Dar nu m-a lasat sa-l opresc nici macar o secunda.O coloana sonora in aceeasi nota de varf.Zambetul de la inceput se transforma in lacrima spre final.....un film exceptional!!!!
1 0
a_anywhere pe 11 iunie 2015 22:43
(y)
bloodhound pe 24 Martie 2015 16:09
In a galaxy far, far away
A fi sau a nu fi? Aceasta este intrebarea! Extraterestru
0 0
sorintm pe 25 Decembrie 2014 22:29
genial
In acest fim s-a conturat un recital actoricesc de cea mai buna calitate.Filmul merita cel putin o nominalizare la Oscar.
0 0
crome pe 13 Decembrie 2013 21:21
foarte bun filmul , romantic , amuzant , antrenant , captivant , deosebit @
0 0
izzidur pe 01 Iulie 2013 00:10
genial filmul, trei sferturi din el am crezut ca prot chiar este un extraterestru. prestatia lui kevin spacey este de milioane. a must see movie, dupa parerea mea
1 0
deadlord pe 31 Mai 2013 16:09
Un film foarte bun. M-a impresionat si m-a cam pus pe ganduri filmul. Scenariul este foarte bun, regia este superba, iar distributia este incredibila. Kevin Spacey este genial, chiar m-a impresionat. Filmul este exact ceea ce ma asteptam. Mi-a placut si il recomand cu mare caldura.
1 0
Barbaru pe 22 Aprilie 2013 15:06
super
deci un film care merita vazut si comentat . are suspans , drama , umor , intriga si un simt al masuri superb .
1 0
cosmin_kedii pe 17 Ianuarie 2013 10:10
Kevin Spacey si Jeff Bridges, precum și restul personajelor, a creat un ansamblu de maestru. Kevin Spacey a facut o treaba fantastica de a reda rolul unei astfel de ființă nevinovată .Vă recomand acest film pentru toata lumea, deoarece are un final emotionant care intr-adevar te face să reflectezi asupra vieții așa cum o știm și cum ar trebui să apreciem fiecare moment
0 0
bitter_moon pe 29 Decembrie 2012 17:11
Este un film care nu se poate povesti, caci fiecare replica este un adevar despre viata. Iar subiectul si actiunea nu sunt decat mijloacele care ne imping sa reflectam asupra sensului ei. Ar fi multe de vorbit despre asta, dar ma limitez la a prezenta doua idei: uneori cei mai buni medici ascund dureri pe care nu numai ca le depisteaza cei mai suferinzi pacienti ai lor, dar acestia le ofera si leacul totodata; cele mai crunte momente ale vietii iti deschid poarta catre o noua faza a evolutiei spirituale, pe care altfel greu o poti atinge. Doar vizionati-l !
4 0
aurelvirlan pe 23 Noiembrie 2012 03:27
Frumoasa metafora a evadarii!
Cotidianul uneori devine monoton, alteori ne apasa.. Incercam sa evadam in lectura, in film, in imaginatie... Cand l-am vazut prima data am fost surprins ce frumos, simplu si dramatic putem evada. Interesanta poveste.
Kevin Spacey este genial!
Mi-am pus filmul in a mea colectie... sa-l mai revad din cand in cand.

0 0
matew10 pe 09 August 2012 11:57
Partitura enigmaticului personaj extraterestru interpretat de inegalabilul Spacey ne ofera un stil deosebit actoricesc. Naturaletea sa de a juca in rolul unui geniu ii da lumina si farmec. Viziunea peronajului sau asupra lumii ii determina dorinta de cunostere si de autodepasire ridicand stacheta nivelului de inteligenta al celorlalti. Din punct de vedere lumesc acesta este vazut cu scepticism de cei avizati, pe de alta parte ca un salvator de cei bolnavi. Un plus pentru efectele speciale si fundalul sonor. Merita revazut oricand.
0 0
karenin08 pe 09 Iulie 2012 02:44
Era de pe K-Pax pentru simplul fapt ca regasim aceasta replica a lui Prot:"Now if you found Robert Porter,take care of him".
Semnificatie:Dr.Powell ii spune ca a reusit sa-i gaseasca adevarata identitate,iar Kevin Spacey raspunde in acest fel deoarece el urma sa plece cu alt corp,lasand corpul in care sa gasea acuma pe pamant(adica corpul lui Robert Porter).
Acum sa prezentam o alta dovada ca el era de pe K-Pax:Filmul este incadrat in genul SF,iar daca Robert Porter suferea de o boala psihica,de dedublare a eului se incadra in genul DRAMA-PSIHOLOGICA

1 0
Marginal pe 09 Iunie 2012 22:46
Merita vazut!
Un film despre capacitatea mintii de a se disocia in fata traumelor profunde, cu riscul de a intra in zona patologicului si de a pierde (aproape) total contactul cu realitatea...
0 0
pisicuta1 pe 09 Iunie 2012 17:54
.
un film f bun l am vazut de doua ori ,are o poveste interesanta ,nu merita ratat
0 1
Vorador pe 18 Mai 2012 22:34
"I travel light"
Ce e bun la K-PAX este ca teoriile lui Prot iti starnesc imaginatia,te face sa-ti pui cateva intrebari la care incerci sa gasesti raspuns.Imi place sa cred ca filmul are doua finaluri,Prot este un om care a trecut printr-o experienta traumatizanta si si-a alugat personalitate umana,sau ca el chiar a venit de pe K-PAX.Filmul este bun,dar nu impresionant,Jeff Bridges si Kevin Spacey au filme si mai bune.
0 0
Teh pe 11 Ianuarie 2012 21:31
Un lucru e sigur, nu aș vrea să locuiesc pe K-Pax *laughs* - filmul mi s-a părut foarte frumos și foarte bine realizat. Mi-a plăcut soundtrack-ul, deasemenea și Kevin Spacey joacă excepțional - filmul, ca producție și idee și actori, este o reușită. At least, I think so. Este frumos și ideea este foarte interesantă. Pur și simplu este genul de film care prinde.
0 0
alex_il_fenomeno pe 04 Ianuarie 2012 14:52
genial
printre cele mai bune filme pe care le-am urmarit in ultima vreme , atat de fascinant si de neasteptat , totul desfasurandu-se intr-o aura de mister , care facea pelicula si mai intensa de urmarit . Kevin Spacey a jucat atat de bine , trecand de la o stare la alta fara nicio problema ! iar presupunerile si semnele de intrebare sunt prezente pe toata durata productiei , iar chiar si finalul poate fi interpretabil , insa prefer la raman la ceea ce cred toti ! cred ca ar putea fi numit un film fara inceput si fara sfarsit , si merita urmarit de nenumarate ori , deoarece niciodata nu va plictisi .
1 0
klute pe 04 Ianuarie 2012 13:10
Puțină k-paxologie
Planete misterioase? Entități verzi pe pereți? Tulburări psihice? Se prea poate, nu zic nu, dar nu pot să zic nici da, încă n-am trecut la Martorii lui K-PAX. Din locul în care am stat eu, nu s-a văzut decît un mop de "ultimă" generație, destinat joncțiunii cu o podea, pardon, cu o temă veche și prăfuită. În esență, mopul vorbește (nu vă mirați, în filme orice e posibil) despre avantajele pe care le ai dacă mănînci bananele cu coajă cu tot. Nici mai mult, dar, hei, nici mai puțin! Se va fi eliminat astfel pericolul de-a aluneca pe-o coajă de banană aruncată la întîmplare și de-a da cu fundul nu de pămînt, ci, schilodind-o poate pentru totdeauna, de valoarea supremă a vieții, pe care doar cel ce a avut norocul să se nască în America este capabil să o înțeleagă și să o asume pe deplin: familia, iubiți frați și iubite surori! Valoare… citeşte
0 1
blackvelvet pe 04 Ianuarie 2012 01:36
Un film dosebit! Sigur merita vazut si mai mult ... sigur merita sa stai cu mintea treaza si sa incerci sa intelegi metaforele despre viata care iti sunt servite pe tava . Ceea ce ma mira foarte mult este faptul ca absolut nimeni nu a remarcat "mixtura" din acest film intre alte doua filme minunate : "Zbor deasupra unui cuib de cuci" si "Don Juan de Marco" ! Incep cu al doilea si arat ca si aici ca si in "Don Juan de Marco" este vorba despre un pacient cu tulburari de personalitate, care se crede alt personaj, dar care reuseste sa-l influenteze pe medicul care-l trateaza, ii atrage simpatia si , mai mult, ii schimba viata aratandu-i o parte a frumusetii pe care el nu o mai vedea. Finalul te lasa intr-o incertitudine esemanatoare cu acel film... nici aici , nici in "Don Juan..." nu distingi exact care a fost de fapt realitatea , lasandu-ti astfel o portita prin care imaginatia poate zbura… citeşte
0 0
fanfirth pe 03 Ianuarie 2012 12:38
Un film optimist dar si trist parca, in acelasi timp. La sfarsit mi-am spus : unele povesti ar fi bine sa ramana asa si nu trebuie sapat prea mult in jurul lor.
0 1
ryanbubletruble pe 02 Octombrie 2011 13:17
incre...fuckin...dibil....mesajul...greu de inteles...hmmm...trebuie sa fi cu totul in film sa intelegi ceva...
0 2
viktor27oct pe 27 Februarie 2011 10:07
"Whatever mistakes you make this time around, you will live through on your next pass. Every mistake you make, you will live through again, and again, forever. So my advice to you is to get it right this time around. Because this time is all you have."
Fiecare ne imaginam propriul nostru univers, guvernat de propriile noastre reguli, incercand sa ne adaptam fiecarui test pe care-l primim...
Un soundtrack minunat, iar piesa lui Elthon John - Rocket Man este mai mult decat potrivita pentru acest film http://www.youtube.com/watch?v=FCf23ZTFaDM

0 1