lia-rodica pe 27 Iulie 2019 01:58
un film despre banalul cotidian american , cel de la tara , unde ritualurile vietii profane si spirituale urmeaza cursul lor firesc chiar daca o straina de aceasta lume face eforturi sa se integreze lor...dar viata are si accidente precum nasterea unui copil mort sau intoleranta agresiva a unor membri ai familiei gazda...cand straina pune mai presus de familia sotului propriile ambitii profesionale , nici macar sotul viril nu pare s-o ierte..dar, tacit, tragedia familei precum si dramoleta cuplului par sa se diminueze prin departarea membrilor ...si, ca povestea sa fie completa, o noua speranta de natalitate readuce echilibrul...amy adams nu mi se pare ca a iesit prea mult din felul ei de a fi...oare poate sa joace si altceva?
0 0
xerses pe 26 August 2013 11:31
Sincer, pe mine filmul m-a cam plictisit.Nu-l recomand, caci mare lucru nu e de urmarit in el.
0 0
legolas05 pe 15 Februarie 2011 01:11
Junebug este un film in care se vede inca o data talentul foarte mare al lui Amy Adams.
0 0
elmedico pe 19 Septembrie 2010 09:41
Este un film interesant, fara un final evident. Amy joaca foarte bine!
0 0
gabonne1 pe 30 Aprilie 2007 16:22
Câta vreme cinematografia româneasca ne bombardeaza in continuare cu filme despre revolutie, ca doar nu au trecut decât 17 ani si, oricum, nu stiu câti mai sunt interesati de ce a fost atunci, suntem nevoiti sa ne bucuram sau sa ne intristam alaturi de fel si fel de familii americane, cu problemele lor cu tot. De parca românii nu ar avea destul potential sa faca un film ca acesta, complet inutil, despre familia lui Popescu, sau Ionescu. La ce sunt bune atunci Stirile de la ora 5 ? Deci, revenind la subiect, singurul lucru bun care trebuie mentionat in legatura cu "Junebug" este rolul nominalizat la Oscar al actritei Amy Adams. In rest.....un film american plictisitor, penibil de banal, inutil.
1 2
Psychoprincess pe 22 Mai 2010 22:00
Intr-o familie ai carei membrii se adapostesc fie sub globul nebuniei, fie sub cel al simplitatii sau al entuziasmului credul, isi face simtita prezenta o noua membra care uimeste prin libertate spirtuala,dar si prin dedicare profesionala obsesiva, iar un nou membru e pe cale sa apara, insa acest lucru nu se intampla. In ce masura pierderea unei fiinte care nu apuca sa vada lumina zilei poate afecta aspiratiile profesionale ale ale unui outsider?Uneori un ,,gandacel" iti poate zgudui lumea...,,un falfait de aripi intr-un colt al lumii poate determina un uragan in coltul opus.."
1 1