linuxist pe 11 Aprilie 2010 12:00
O pierdere de timp credeti-ma Daca nu era cu zburatori era un film reusit
0 6
danucu pe 22 mai 2010 10:06
nu te-am crezut pe cuvant si bine am facut. am avut parte de un film frumos. cat despre "zburatorii" tai, sunt alte filme mai exagerate. asta a avut exact cat trebuie.
Ratoy pe 24 august 2010 00:14
va dau dreptate la amandoi chinezi astia pana nu baga in film pe unu care zboara din pom in pom nu se simt bine frate cu toate ca fac multe filme destul de bune dar ma plictiseste rau sa il vad pela cum zboara cu sabia prin aer
dracusoru_cret pe 17 Decembrie 2010 22:49
Un film prost spre foarte prost in prima ora din care nu intelegi nimic, actiunea este confuza, nu se intelege cine pe cine a tradat,ce se intampla si ce urmareste personajul principal"Qinglong".La toate acestea se adauga aerul filmelor de Hoolywood care da o nota si mai penibila filmului(nu degeaba erau bune filmele vechi chinezesti pentru felul lor natural).In ultimele 30 de min actiunea incepe sa fie ceva mai consistenta si pe final ti se ofera explicatia la tot ceea ce ce voiai sa intelegi pana atunci,adica ce d.... se intampla,un film penibil salvat de final mai bine sareau peste inceput si cel mai mult peste aerul de film ieftin american.De vizionat pentru fanii filmelor de gen(am vazut altele mult mai aberante) si daca chiar nu ai altceva mai bun de facut/vazut.
0 2
yekto pe 27 iunie 2011 00:34
eu unul gasesc asta ceva extraordinar la un film si anume sa nu prevezi firul evenimentelor si sa ghicesti cine si ce a facut. consider ca e un film ce trebuie vazut de amatorii unor astfel de filme
deniss2000 pe 23 ianuarie 2012 20:40
draga dracusorule ori nu stii sa citesti ori esti greu de cap...toate bune!ps i-ti recomand sa-l mai vezi odata...poate,poate intelegi ceva........
Dar_kvampire pe 03 Mai 2011 07:15
sincer sa fiu e un film bun cu o poveste foarte buna iar actorii joaca perfect 10
0 1
iCantFindAlinA pe 28 August 2010 07:17
Excelent film..scenele de lupta parca le-au facut exact sa imi placa la nebunie..+ k as vrea sa am un bodyguard ca Tuo Tuo :X
0 1
Adry95 pe 05 August 2010 12:48
e super
filmu e super din ce reiese din trailer
imi poate spune cnv pe ce data apare sau daca a aparut ???

0 1
danucu pe 22 Mai 2010 10:04
e bun. are un farmec aparte, izul acelor vremuri. cat despre scenele de lupta, acestea contribuie la magia filmului.
0 1
Bibi_TM pe 21 Martie 2010 14:06
La inceputul dinastiei Ming, pentru a intari dinastia, imparatul a infiintat o retea de protectie. Orfani de pe strada erau antrenati intr-un regim foarte strict. Prin lege, aceste garzi secrete ocoleau procedurile judiciare obisnuite. In afara instantelor, acestea aveau propriul lor cod de legi, ele fiind numite JINYIWEI, Garzile de brocart! Comandantul lor si cel mai bun luptator a primit numele QINGLONG si i s-a oferit o cutie cu 14 lame din otel diferit. Opt dintre aceste lame au fost marcate: Cer, Pamant, Rang, Lege, Intelepciune, Incredere, Bunavointa, Curaj... Acestea au fost folosite pentru interogatorii. Celelalte sase au fost folosite pentru executii. Prima pentru a ucide pe cei care nu se supun curtii si imparatului. A doua pentru a ucide pe cei care se amesteca in administratia imperiala. A treia pentru cei care nu se supun legilor. A patra ucide pe tradatori. A cincea pentru… citeşte
0 1
CostinN pe 07 Noiembrie 2010 14:41
Mediocru
Facut la repezeala in stilul filmelor americane de mana a 2-a. Spre deosebire de Ip man (in care a jucat acelasi actor principal din 14 blades) acest film este fara substanta, scenele de lupta sunt in mare parte stupide, scenariul taiat pentru a se incadra in timpul solicitat. Dialogul simplist si nemaisaturatul final tragic cu care suntem obisnuiti de atata amar de vreme. Este, in cateva linii, un film de umplutura cu care nu merita sa-ti consumi timpul liber. Mai bine te duci cu prietenii in parc purtand dialoguri banale.
1 2
spriamarierose18 pe 31 Iulie 2010 18:12
Un film care impresioneaza, bine facut, efecte speciale de buna calitate , un Donnie Yen inedit si foarte bun in rol. Un film de nota 8.