Sheev12 pe 17 Februarie 2022 02:02
Un film subdezvoltat, lipsit de orice fel de pătrundere psihologică; este e evident că se caută mai degrabă să se evite acest aspect cheie al filmului, mutand centrul de balans al actiunii în altă zonă, aici cedează fatal filmul.
0 1
Dragos.87 pe 04 Februarie 2024 22:07
Exact azi am terminat o carte de-a lui Stephen King, "frumoasele adormite", cu un subiect asemănător filmului..Deși, povestea filmului nu este foarte amănunțită, îți stârnește o curiozitate și chiar reușește să te țină intrigat..Donald Sutherland, are o prestație bună chiar dacă nu l-am simpatizat prea mult nicicând..Inclusiv ritmul constant e foarte dramatic chiar dacă nu arată foarte precis desfășurarea acțiunii, merită vizionat.
0 0
Horatiucrisan pe 18 Octombrie 2020 13:30
Un film clasic. Parerea mea ca aceasta ecranizare e mai reusita decat cea din 1956.
0 0
Kuhaylan pe 30 Noiembrie 2016 14:49
1032
...........................................................
0 0
gabonne1 pe 25 Decembrie 2007 22:42
Un clasic al genului sf, dar mai mult datorita faptului ca are la baza o nuvela bine scrisa. Din pacate, nu se pune accentul pe transformarea, psihica mai ales, a oamenilor, ceea ce ar fi putut da nastere la interpretari de exceptie, ci pe "clonarea" acestora, cu efectele speciale specifice anilor '70. Si muzica tine tot de acesti ani, fiind cat se poate de infecta. Oricum, il recomand.
1 4
xerses pe 04 Mai 2014 22:07
Interesant; are suficient suspans incat sa-ti doresti sa vezi filmul pana la sfarsit.
2 0
cosmin_kedii pe 14 August 2013 12:58
Acest remake al originalului din 1956 a fost un succes , Amestecarea de SF și horror este perfecta
2 0
Kalrak pe 17 August 2010 15:36
Oldies but goldies
Este un sf devenit clasic, o poveste bine realizata, dar care pune puti accentul pe conditia umana, pe luptele interioare care se duc in interior, ci doar pe bosedanta idee americaneasca cum ca extrateresti locuiesc in nave spatiale si s-au saturat sa tot stea inchisi in ele, dorindu-si cu mare patos sa locuiasca in America dar fara sa dea examenul pentru cetatenie necesar fiecarui emigrant. Il recomand pentru ca este un remake, si cand vine vb de remake-uri te astepti sa fie proaste, norocul lui este ca a aparut prin anii '70 cand inca mai exista un pic de imaginatie de care lumea se mai folosea, nu doar de carja numita efecte speciale. Probabil ca daca il urmarea la data aparitiei ii dadeam mai mult.
3 2
alex_il_fenomeno pe 22 Februarie 2012 19:15
o tentativa mai mult decat admirabila de horror , cu un subiect foarte inspirat , care te intriga nespus de mult , cel putin la inceput , prin misterul care se afla in jurul acestei povesti . ritmul atat de constant te tine in priza destul cat sa poti rasufla , dar nu atat cat sa te plictisesti , excelent , cu alte cuvinte , iar distributia este la mare inaltime . nu impresioneaza foarte mult , dar are acea atmosfera propice care te face sa il indragesti , specifica tuturor filmelor mai vechi de 2000 . eu ma incumet sa il recomand , chiar cu placere .
4 5
pisicuta1 pe 13 Martie 2012 21:40
da e un film bun ,pt acest gen!