cosmin742000 pe 06 Noiembrie 2017 12:14
Un film romanesc care demonstreaza cat de manipulatoare este religia
1 2
Vegetarian pe 01 Septembrie 2013 22:40
Spre sfarsit este o secventa cu o femeie tanara care a fost pe parcursul o femeie respectabila in comunitate si care ajunse sa tipe la primar si militieni , zicand ca ea este vinovata si sa o lase in pace pe o batrana ..
. . . In prezent in Romania sunt din ce in ce mai des asemenea femei , care iau apararea unor necunoscuti , uneori kiar infractori , sau care se transforma brusc din femei normale , onorabile in persoane isterice , irationale .. Daca li se arata secvente cum este cea din filmu asta , descrisa mai sus , ele intorc imediat capul si sustin ca ele nu sunt astfel , sau daca sunt filmate gasesc scuze pt comportamentul lor irational . Sunt din ce in ce mai multe politiste in prezent care cedeaza nervos si se poarta in camerele de la politie isteric cu cetatenii care sesizeaza fapte ilegale , incalcari ale normelor de convietuire etc si care ajung mai mult sa strice… citeşte

0 5
Sibelius pe 04 Ianuarie 2011 00:37
Pana la jumatatea lui filmul e unul reusit, dupa care Andrei Blaier pare sa nu mai stie ce sa faca din pelicula ramasa si insaileaza situatii trase de par.
1 2
WelleR pe 10 Ianuarie 2010 11:34
Salut
as dori sa stiu si eu de nunde pot lua acest film tatal meu a jucat in el si vrea sa il mai vizioneze si el.Va rog frumos cantactatima la id me.senzor@yahoo.com Multumesc
0 1
horia_bc pe 16 august 2016 01:01
Alexandru pe 05 Ianuarie 2008 10:24
Am vizionat recent filmul si mi-a placut foarte mult . Filmul per ansamblu este un thriller reusit , cu momente de suspans si actiune pur românesc iar jocul actorilor (Carmen Galin , Florin Calinescu si nu in ultimul rând Emanoil Petrut) este remarcabil . Astept cu nerabdare aparitia lui , ca de altfel a tuturor filmelor regizate de maestrul Andrei Blaier , pe DVD , sau de ce nu pe HDD .
0 1