misscriss. pe 20 Septembrie 2012 16:16
Daca esti genul de persoana care adauga la "Favorite" doar filmele cu personaje pe care le intelege si cu care se identifica, atunci filmul asta nu este pentru tine. :)
0 4
Xander11 pe 20 Septembrie 2016 15:44
pierdere de timp
pierdere de timp...din bogat sa iti doresti sa fii sarac si sa traiesti din mila celorlalti...nu stiu ce om intreg la cap si-ar putea dori asa ceva...despicable a spus exact ideea filmului...nu e film motivational sau poate ca e si te indeamna sa lucrezi, nu sa stai in natura pentru ca natura e necrutatoare
0 3
donna_donna pe 30 Martie 2018 19:44
Filmul este captivant, emotionant pana la lacrimi ceea ce nu inseamna ca rezonez cu acest mod de viata!!! Natura e aspra, e dureros la propriu sa te contopesti cu natura! A trebuit omenirii epoci sa se civilizeze, daca era asa simplu de trait in natura nu incercam forme de organizare sociala! Ma uit la film si vad cum baiatul nu se descurca efectiv, si mai da fuga in civilizatie... De ce se agata de tren, daca detesta civilizatia??? Din cate vad mananca numai din mila altora...asa ca... mai bine se apuca de facut ceva! Poti organiza expeditii in salbaticie cu grup de turisti, te poti bucura o vreme de o libertate in stil grobian, dar nu-ti poate fi salbaticia un mod de viata!
0 1
ioanaa_ioana pe 24 Decembrie 2023 15:34
Sunt adepta traieste pe pielea ta pana la un punct. Daca depasesti necesitatile existentiale natura umana te plesteste si in cazul asta filozofia te distruge.
Nota 5 pentru naivitatea de ati risca viata pentru lucruri care nu duc nicaieri , doar ai impresia ca ai ajuns.
Pentru fiecare , a ajunge, inseamna altceva.

0 0
evanescence_ pe 27 Decembrie 2021 03:47
Foarte bun
Of Doamne, cat de profund este acest film! Este de inteles ca multi sa-l desconsidere, vietile noastre fac diferenta pana la urma. Si cand ma gandesc cat timp l-am ocolit, nu imi vine sa cred, desi ma regasesc intr-un mod atat de dureros si trist, niste suflete contopite in acelasi destin. Ca si personajul principal provin dintr-o familie oarecum buna, inginer si profesor, insa certurile la care eram supusa de copil, lipsa de comunicare si senzatia de abandon, mi-au macinat linistea si sufletul pana la boala. Ah, zile la rand mergeam pe putin 10 kilometrii pe jos, sa uit, sa ma deconectez, sa obosesc, apoi visam, precum Chris, calatorii si aventuri indepartate cu rucsacul in spate pe el Camino si alte nebunii, ca si cand aceste drumetii imi vor reda puterea de a deveni mai linistita, puternica si indiferenta fata de neajunsurile din viata mea. Psihologi, bioenergeticieni, mai… citeşte
0 0
Smrs pe 15 Iulie 2021 12:15
Slab.
Să nu vă mire avalanșa de review-uri negative de pe pagină..film mai plictisitor nu cred că am văzut. Scenariul urmărește ceva clasic, un clișeu - un copil mofturos dintr-o familie bogată, care pune mai mult preț pe făcut bani și își neglijează copiii, vrea să renunțe la tot ce oferă societatea (bani, mașini, școli de rang înalt) și să trăiască în sălbăticie. Practic, se va împrieteni cu țărani care cutreieră grâul, hippioți care nu-și găsesc un loc fix și nimic special.
0 0
nictud pe 15 Februarie 2021 16:44
Genul foarte rar de film cu o mie unu de învățăminte sau mesaje depinde cum îți place mai mult sa auzi.
Regizat de Seán Penn intr-o manieră care îl caracterizează, avantaj noi cei care dorim să vizionăm sau poate am deja vizionat povestirea. O poveste cu unpic din toate: filozofie, psihologie, unghiuri perfecte de filmare care te acaparează și după care rămâi o perioadă marcat. Ar fi bine să fii cu creierul odihnit dacă vrei să încerci o satisfacție totală urmărind această realizare remarcabilă...

0 0
user-5e74c73eac55f pe 26 Mai 2020 01:43
I-am dat nota 8.
Un om atât de deștept cu atât de multe cunoștințe și cu un viitor strălucit, ce nu s-a ales nimic de el decât o demonstrație de prostie.Supărat pe sine, societate și familie, neavând un scop anume sau o realizare decat pur si simplu nebunia copilului ce nu ii lipseste nimic dar vrea sa sfideze legile si rutina in care traim.

0 0
Domolul pe 27 Octombrie 2018 23:43
Cam târziu ?(și un pic de spoiler)
Nu este un film chiar așa de greu cum, fără să vrea, cei care îl laudă, lasă să se înțeleagă . Eu zic că mesajul este mai simplu. Dacă ni se întâmplă, de-a lungul vieții, să o luăm doar plină de reguli stupide, reguli și legi care ne forțează să ajungem niște roboți, să fim fățarnici, ipocriți, răi (cuvintele lui) sau mai adaug eu, goi adică fără nici un scop credibil, și dacă cel puțin una dintreacestea ne face nefericiți, atunci este vremea să ne trezim. Șocant așa cum a facut-o Chris, sau mai calm , într-o bună zi, ca după un vis. Nu trebuie decât să fim atenți la natură, sălbăticia ne poate arăta care este drumul corect, simplu , cum trebuie să gândim pentru a nu cădea într-o viață total greșită. Sau nu trebuie decât să fim atenți la unii oameni care-i întâlnim uneori chiar întâmplător, ei ne pot învăța cum… citeşte
0 0
zseda pe 05 Aprilie 2017 23:23
m.a vrajit !
Dupa ce am vazut acest film vad lumea altfel! Prioritatile din viata! O lume perfecta este o lume fara reguli! Nu am vazut un film mai emotionant in ultima vreme ca acest film! multumesc!
0 0
cezar211091 pe 27 Mai 2016 18:50
superb
sunt niste bolnavi p'aici care insista sa dea dislike la toate comentariile favorabile. ce cacanari...
0 0
ionelutu pe 20 Februarie 2016 12:04
Cred ca acest film ar trebui interpretat intr-un sens mai larg si de o maniera simbolica. Unele filme se urmaresc pentru delectare si "arderea timpului", la altele trebuie intrat in substrat. Intr-adevar povestea relatata de acest film este extrema si doar un nebun s-ar grabi sa imite experienta tanarului. Aici intra insa in joc maturitatea spectatorului care reuseste sa desluseasca MESAJUL unui film si priveste dincolo de realitatea empirica a evenimentului relatat. Tanarul din film se revolta fata de o societate bolnava, egoista si privata de adevarata libertate. O societate in care omul este apreciat pentru ceea ce are, nu pentru ceea ce este. Regizorul filmului ar fi putut cu siguranta amortiza radicalitatea si deznodamantul acestui film. Dar aici intervine o alta problema a societatii noastre: atentia noastra este atrasa doar de evenimente senzationale, dramatice si radicale. Daca… citeşte
0 0
JohnnyAddams pe 12 Martie 2012 22:11
"Society, I hope you're not lonely without me"
Realizat dupa realitate, toate cele relatate fiind scrise intr-o carte despre viata lui Chris McCandless care este interpretat perfect de Emile Hirsch. Scenariu si regie de Sean Penn care m-a surprins fantastic. Filmul per total este impresionant, mai ales pentru ca este bun overall, de la poveste, la shot-urile impresionante cu natura, la muzica, care joaca un important rol, melodia "Society" este fantastica, o ascult intr-una. Legat de filmare, se pare ca au preferat sa filmeze intr-o alta locatie decat cea in care a ajuns adevaratul McCandless, chiar au copiat autobuzul in care a trais McCandless. Finalul (ca incheiere a povestii) nu mi-a placut, insa asa s-a intamplat, mi-a placut insa modul in care a fost filmata ultima scena, absolut genial.
1 21
so1uffle2 pe 10 Iulie 2011 02:17
masterpiece
coloana sonora face toti banii si in loc de Into the Wild as fi ales Society.
1 20
raudemic pe 28 Ianuarie 2012 21:01
Foarte bun filmul.. trist faptul ca nu a supravietuit, era mai frumos daca ajungea din nou acasa langa cei dragi apoi isi putea revedea toti "prietenii" ce ia intalnit in aventura
1 17
DiCaprio21 pe 19 August 2011 09:32
emotionant fil , totusi eu daca as fi in locul lui sincer nu as alege calea aceasta pe care a ales-o el . in fine , filmul foarte bun
1 16
alexandru_d pe 27 August 2010 01:29
intr-adevar ceva aparte, o poveste care merita urmarita cu un exemplu (ne)demn de urmat. finalul pare putin ciudat avand in vedere parcursul filmului insa nu pot spune ca regret cele 2,28 ore.
1 16
viktor27oct pe 11 februarie 2011 01:37
nedemn
alexandru_d pe 11 februarie 2011 15:44
din punctul de vedere ...
gruianul pe 06 Ianuarie 2013 14:52
The best film ever!
Nu am mai văzut de mult un film atat de bun! Singurul regret e că în film Chris McCandless nu are nicio aventură cu Tracy Tatro. Nu am inteles de ce?, fata era frumoasa si il iubea... Oricum, si in film si in realitate Chris McCandless a fost un personaj controversat.
1 2
AdriAdrianna98 pe 08 Noiembrie 2017 20:29
Ce e cu notele astea asa mici????
Pentru mine filmul asta a fost o adevarata inspiratie. E o idee complet noua si un film psihologic si usor filosofic care se bazeaza in principiu pe a-ti arata ca viata poate fi frumoasa si fara a te adapta unei societati, ca fericirea, frumusetea vietii sta in cele mai mici detalii pe care de multe ori le ignoram. Aviz celor zise e frumosul dialogul intre Alex si batran cand batranul ii spune ca-i va duce lipsa iar Alex ii raspunde ca desi si el ii va duce lipsa, fericirea nu depinde de relatiile interumane.
Un alt detaliu superb al filmului e seria de imagini si peisaje, e un film care bineidpuse prin vibe si peisaje superbe.
Singurul lucru de reprosat sa zic e durata. Mi s-a parut totusi putin lungit, in rest, un film splendid

1 1
monu pe 10 Aprilie 2013 22:48
Nu inteleg de ce nu va place acest film si va place alte filme de kkt.
Acest film cuprinde o poveste adevarata cu foarte multe peisaje super
Filmul este super si original

1 1
Audrey19 pe 07 Aprilie 2013 18:31
asta sincera sa fiu nu e este se pare un film pentru toate gusturile,uni il inteleg alti il inteleg insa nu le place,si mai sunt uni care nu il inteleg si automat nu le place.Mie mi-a placut(bine acum nu stiu daca mi-a placut pentru ca nu l-am inteles,ar putea sa fie si categoria asta)si te face sa realizezi ca viata e mult prea scurta si ca poti murii si cu bani si poti la fel de bine sa mori si singur,in pustietate si sarac.Insa atunci cand esti singur ai mai mult timp sa fi tu si gandurile tale si protagonistul a realizat ca a avut o viata frumoasa in care a cunoscut mult si a vazut multe,de asta mi-a placut.Foarte tare film:)
1 1
FillerCristi pe 04 Iunie 2018 17:39
Y haha
Hai sa o luam si pe partea filozofica. Noi avem un scop? Cu siguranta nu. Iar altii care au facut reguli, sunt si ei oameni, deci regulile nu au fost si nu vor fi perfecte. Ori traiesti cum vrea lumea, ori traiesti cum vrei tu. Dar daca ai o singura viata si ai ales gresit, posibil sa nu mai existe o sansa viitoare. Asadar, este foarte important sa fi implinit sufleteste si sa ai ce-ti pofteste inima, chiar daca ar trebui sa treci peste cadavre, pentru ca evident, nu este vina ta, si este vina oamenilor care au facut aceste reguli, inclusiv Religia. Iar singurul motiv evident care il vad acum, este Banii, totul se intampla din cauza Banilor. Cand banii vor disparea si resursele vor fi impartite in mod egal, atunci toata lumea va fi fericita, sau cel putin, mult mai fericita decat acum. Fac pariu pe treaba asta! Iar o parte din vina o au si milionarii care nu au facut o donatie si ei desi… citeşte
1 0
Domolul pe 22 decembrie 2018 13:44
Te-am votat cu plus pentru curajul pe care-l ai să-ți spui această parere.M-a amuzat însă cum vrei sa ne descurajezi în a te contrazice și ce scut de apărare ti-ai tras impotriva înjurăturilor noastre : "puteti sa-mi spuneti ce vreti, dar in adancul vostru stiti ca am dreptate" LOL !
Sillviu88 pe 01 Iunie 2016 21:47
Capodopera
Doar mediocrii spun ca e slab acest film. E un film care nu e inteles de orice manelar/samantar. Uitati-va la Terminator mai bine.
1 0
Razvan_Gelu_Diaconu pe 15 Aprilie 2016 19:34
Into The Wild pe care l-am vizionat de curand, este un film exceptional in care genul biography s-ar situa pe primul plan, iar apoi intr-o anumita ordine si genurile family, adventure si drama. Nu cred ca s-ar supara cineva daca i-as acorda nota 10 acestui film si tuturor sectiunilor componente. Imi dau seama ca in momentul cand unele doamne si domni cinefili au postat comentarii pe aceasta pagina, filmul inca nu fusese nici macar o data nominalizat. Acum este si am o mare satisfactie cand vad tot ce a primit : 2 nominalizari la Oscar, 23 de alte premii si 99 de nominalizari. Filmul ar fi meritat din plin si cel putin 1-2 Oscaruri dar, nu este prima oara si poate nici ultima cand vedem ca se mai intampla si lucruri ireale. Mi-au placut mult personajele interpretate de actorii Emile Hirsch, Kristen Stewart, Catherine Keener. Into the Wild, un film demn de revazut si merita nota 10 pe… citeşte
1 0
andystarx pe 17 Noiembrie 2015 00:14
Nota 8/10
Un film cu adevarat de aventuri,dar parca totusi putin cam lung,si pe care nu il pot considera o capodopera ,dar sincer sa fiu am anticipat finalul ! Oricum un film bun,dar nu extraordinar,si nu il pot include in favoritele mele !
1 0
XShadowX pe 06 Martie 2015 16:53
Un film de oscar !