Păreri Inglourious Basterds

(2009)

Ticăloși fără glorie

Ordonează după
EnervatLaCulme pe 27 August 2009 20:39
Ok. Mi-am facut si eu cont Cinemagia cu gandul de a face lumina in cazul intoarcerii unuia dintre cei mai mari maestri din cinematografia contemporana, Quentin Tarantino. Va pot da o idee despre cum este filmul. Am urmarit fiecare detaliu din secunda 1 de cand am auzit de el si am citit scenariul.

1. Filmul este, istoric, o porcarie. Nu este bazat pe fapte reale si nu inveti nici un gram de istorie, decat ca nazisti au ocupat Franta, undeva candva. Filmul este pur fictiv. Dar asta nu va distruge nimic din esenta filmului.

2. Acest film nu este insultator. Poate doar in cazul Neo-Nazistilor.

3.In niciun caz NU VA LUATI DUPA TRAILER! Trailerul promite doar un film cu Brad Pitt si mult sange. Filmul este unul mult mai inteligent decat baia de sange oferita de trailer.

4.Nu va duceti sa vedeti filmu doar pentru ca e Brad Pitt in el. Brad… citeşte

84 34
marius_em pe 28 august 2009 12:25
ma astept la senzatii Pulp Fiction. Abia astept sa-l vad!!!.
So.aLone pe 6 septembrie 2013 03:58
Theodor,ce comic esti =))))
Mavone pe 29 August 2009 01:57
Quentin Tarantino
Niciodată nu am reuşit să scriu multe despre o un film care mi-a plăcut. Ca majoritatea, îmi e greu să scot în evidenţă părţile pozitive ale unui film însă când vine vorba de cele negative e cu totul altceva.

"Ticăloşi Fără Glorie" este un film făcut de Tarantino. Asta înseamnă mai multe lucruri printre care enumerăm: dialogul, referinţa la alte filme, privirea aparte asupra subiectului, cadrele specifice, editarea, alegerea coloanei sonore sau violenţa filmului. Pentru unii filmele lui Tarantino sunt doar nişte copii ale unor filme vechi, pentru alţii sunt omagii unui gen sau al altuia, iar pentru alţii sunt nişte filme violente, proaste şi fără rost. Ţinând cont de acest lucru, simt nevoia să subliniez că dacă te duci la un film, ar fi "de bun simţ" să ştii la ce să te aştepţi.

Inglorious Basterds nu este deloc diferit… citeşte

39 16
tibirk pe 24 septembrie 2009 00:53
Pe langa faptul ca filmul este o mare porcarie, am mai stat si langa una care a ras tot timpu' de zici ca era drogata (ori eu sunt tampit ori lumea s-a intors cu curu' in sus.....voua vi se pare amuzanta belirea unui scalp fara nici o perdea?...cred ca s'auzea pana in patele salii rasul aleia).Trecand peste toate astea, toti actorii si-au jucat rolurile de nota 10. Tarantino trebuie sa se mai gandeasca....regia in felul asta nu cred sa mai prinda....
truesensation pe 17 octombrie 2012 13:20
un film bun si doar atat
timi pe 19 Octombrie 2009 02:47
Mediocru
In afara faptului ca actorul Christoph Waltz face un rol exceptional,interpretand genial pe colonelul nazist Hans Landa,filmul mi se pare destul de slab,sub asteptari.
29 54
ice_eyes pe 14 septembrie 2010 18:53
apucate tu de facut filme
lapidarium pe 6 martie 2020 08:01
Si ticalos ca tine nu-i nimeni,blackshit! Bah da ce spurcaciune de om. Pupatorul de funduri bolsevice si naziste.
julius pe 24 August 2009 10:16
poate ca acest tip de filme nu ar mai trebui produse NEVER....suntem intr-o perioada nu prea roz si mai mereu am senzatia ca mocneste ceva....lupt si optez pt PACE....NU MERGETI LA ACEST GEN DE FILME....reveniti-va....ce aveti de ivatat din asta?sunt destule filme ce au prezentat regimul nazist..............
28 138
Wonka pe 24 august 2009 13:14
Si de aceia ii monument de prostie , mi'a placut discursul tau, esti amuzant , PACE 8-|
lapidarium pe 6 martie 2020 08:10
Blackmore esti asa de prost incat la DEX-ul ilustrat al Lb romane la cuvantul prost este mutra ta. Esti asa de cretin incat nici ceasul nu ticaie in preajma ta. Esti asa de prost incat reetardatii par savanti pe langa toti.Bai cretinule, cine te pune sa te uiti la filme daca ulterior te enervezi si iti versi dejectiile pe aici. Nu vezi bah ca pute. esti cumva agent FSB si nu stim noi, cazatura bolsevica? Bai oameni buni, nu-i mai dati replay acestei mizerii numita Blackmoreshit. este un instigator. Mergeti pe toate commenturile lui si vedeti ca jegul preamareste maritul popor sovietic si "binefacerile" pe care acesta le-a adus tuturor. Daca nu stam ca-i stalin mort, juram ca-i ticalosul asta. O sa te urmaresc jegule pretutindeni pe unde apari. Avorton nascut in colhoz .
Dragomara pe 03 Septembrie 2009 13:47
totală pierdere de vreme!
nici autentic film de război, nici parodie. o totală lipsă de sens în scene a căror violenţă ar trebui să şocheze, dar care ori te adorm, ori te jenează şi te fac să zâmbeşti din cauza penibilului şi-a stângăciei...
recomandarea mea: de evitat!

26 63
TI pe 21 februarie 2010 14:40
subscriu !
White1 pe 26 octombrie 2010 00:38
De cand e Tarantino expert in filme care prezinta evenimente istorice "autentice"?Parodii nici atat...sens exista peste tot,depinde doar de capacitatile fiecaruia dintre noi sa il descoperim...nu filmul e limitat,tu esti.
angesa pe 06 Septembrie 2009 17:58
OK_Inglorious Basterds
Quentin Tarantino nu cred ca a vrut sa respecte "fidel" istoria!!! Important este ca nazistii au fost terminati iar el a avut o interpretare "proprie" , poate asa ar fi vrut el sa se intimple si in realtatea de atunci!
Asa ca mie mi-a placut tocmai ca a folostit actori din alte zari si tocmai ca nu se vb 100% la 100% engleza, si ca dialogul se poarta si in alte limbi, si cum filmele lui QT se bazaeaza mult pe conversatii, e cu atat mai bine ca subtilitatea lor trece si la alte limbi!

20 18
georgeta_l pe 03 Septembrie 2009 13:38
La pomul laudat...
Am asteptat cu nerabdare sa vad filmul, incitat de faptul ca regia e semnata de Q.T. Dar..., cum spune proverbul, la pomul laudat sa nu te duci cu sacul. In afara de scena din carciuma-pivnita, filmul nu are nimic notabil. Am citit ca Tarantino a schimbat scenariul original de cateva ori si a ezitat mult pana sa se hotarasca sa-l transpuna pe pelicula. Mai bine il lasa in sertar pe veci.
In ceea ce priveste jocul actorilor, singurul care se remarca este Christoph Waltz in rolul colonelului nazist Landa. Apreciez ca isi merita premiul ce i s-a acordat la Cannes. Fara sa fiu acuzat de grandomanie, cred ca in locul lui Brad Pitt as fi putut juca si eu, cu acelasi "succes".
Asa cum o spun si stelutele acordate de mine, filmul are momente bune, dar doar atat.

19 41
klaudya_e pe 9 ianuarie 2010 09:42
"Fara sa fiu acuzat de grandomanie, cred ca in locul lui Brad Pitt as fi putut juca si eu, cu acelasi "succes"."..foarte amuzant :)))
sebyelton pe 10 iulie 2011 14:12
As adauga si eu: pacat ca sunteti fete, si in rol era nevoie de un barbat, in rest va descurcati perfect... Oricum rolul lui Brad nu este dificil, dar faptul in sine, ca este el cel din rol si nu altul, ii da impotanta mai mare, il face mai carismatic. Pe deasupra, este cel mai comic dintre toti, mai ales cand vorbeste italiana. :))
ciucuras pe 21 August 2010 19:32
Felicitari Christoph Waltz !
Actorul Christoph Waltz realizeaza un rol magnific!
Filmul, este o tampenie. Merita vazuta partitura actoriceasca a "Col. Hans Landa".

17 14
mariuZ pe 6 decembrie 2010 23:33
Intradevar face un rol mare iar dialogul dintre el si Denis Menochet (LaPaddite) ,de la inceputul filmului, e demential.
s_aint pe 13 Septembrie 2009 02:15
Tarantino sez: Go blow your dog!
Exact asta ar spune atit Tarantino cat si fanii si criticii care ar ajunge si ar citi aceste comentarii de toata jena de pe aceasta pagina. Deci transformersi, spidermani si alti nauci nu mergeti la acest film pentru ca o sa va plictisiti ingrozitor pentru ca nu o sa intelegeti absolut nimic si o sa incepeti sa vorbiti la telefoane sau sa spuneti poante de doi lei vecinilor. E un film superb, excelent regizat si cu un scenariu foarte bine scris, cu niste interpretari de zile mari de la PITT pana la (mai ales, jos palaria!!!) WALTZ. DECI NO PITZI OR COCALARUS MOVIE! Mergeti la Hai ne batem!
17 17
cezarikdaniel pe 24 octombrie 2009 00:15
ciuperca aparuta dupa ploaie...pana una alta, asta e o tara libera, in care fiecare are voie sa-si exprime parerea...daca tu esti fan, asta nu inseamna ca toata lumea trebuie sa vada sau sa le placa astfel de "capodopere" care iti provoaca dezgust, si oripilare... probabil daca iti cere careva sa spui alfabetul te pierzi dupa litera "C"...pe langa asta, sunt multi care vad un film fara acel "ochi critic" care probabil te caracterizeaza pe tine sau cei de teapa ta, si pe langa mesajele ascunse pe care le produce o pelicula a lui Tarantino, mai doresti sa traiesti si niste sentimente pozitive precum mandrie, voie buna sau altele, si nu doar confuzie... lasa critica fata de ceilalti pentru tine, si spune si tu ceva interesant daca tot deschizi gura...
veronica210 pe 5 martie 2010 21:48
"astfel de "capodopere" care iti provoaca dezgust, si oripilare.."...cum dracu sa ti provoace un asemenea film asa ceva? vorba ta : spune si tu ceva interesant daca tot deschizi gura...
C_999 pe 28 Octombrie 2009 22:12
Impecabil rolul lui Hans Landa, in rest ... parodie .
17 25
iul pe 01 Iunie 2010 23:20
pfff
acum sincer, nu inteleg de ce asta e catalogat film istoric. nu are nici cea mai mica legatura cu ceea ce s-a intamplat cu hitler. nu vad nicio urma de istorie in filmul asta. mie sincer mi se pare un esec
15 20
bovoro pe 22 noiembrie 2010 22:26
e catalogat film istoric numai in capul tau
monu pe 12 august 2013 00:59
De acord cu 'bovoro'!!
g3.giani pe 23 Noiembrie 2009 13:14
Prost film, incepe bine dar se termina prost! Mai bine uitati-va la altceva dar nu la asta!
14 37
danucu pe 21 mai 2010 14:58
oricum e mai bun decat Avatar (dupa poza observ ca esti fan)...
saftalin pe 12 martie 2012 00:45
muult sub Avatar
Zuza pe 09 Octombrie 2009 20:10
Valori secventiale intr-un plictis generalizat care aproape le anuleaza.Pacat...
13 26
serghei_romanu pe 28 mai 2010 17:17
Apreciez comment-ul. Ai ceva dreptate, cred ca este corect sa afirmam ca Inglorious Basterds este un film mai slab decat suma partilor sale, sau, ma rog, anumitor parti. . .
donpedro pe 30 Octombrie 2009 18:14
DonPedro
L a cata reclama a avut parte filmu asta sincer ma asteptam la mai mult , este foarte plictisitor , esec total parerea mea !
13 36
tigrul pe 05 Octombrie 2009 16:38
apoi
un film cam najpa numai butii fac asa filme X( va zik sincer daca vreti sa va perdeti timpul uitativa la acest film
11 93
andreyuzzu pe 24 decembrie 2009 10:52
esti prea prost pt filmul asta.
Shadow_Master pe 24 iunie 2015 22:40
Vroiam sa spun sa vad.
zgubi pe 31 Ianuarie 2011 21:40
istoria alternativa a lui Quentin Tarantino
probabil multi dintre noi ar fi vrut sa poata schimba cursul istoriei (fie si prin intermediul unui scenariu) dar din nefericire prea putini au aceasta sansa.mi-a placut ideea lui Tarantino,punerea ei in scena si interpretarea foarte buna a actorilor.
9 2
paradox_utopic pe 18 iulie 2011 00:32
da,au vrut. evreii si masonii ! :) esti penibila fatuca..
paradox_utopic pe 7 aprilie 2013 13:52
da,se pare ca aveai dreptate:esti penibila ! se pare ca esti cam agitata...consulta un medic ceva..ai mari probleme emotionale..
Bullseye pe 14 Iunie 2010 21:12
Gusturile nu se discuta, ne dam cu parereafiecare ca de aia e public.
Mie unu nu mia placut deloc

7 4
zapukel pe 08 Noiembrie 2010 23:12
nici nu merita comentat.....................
.....................

7 5
alexp_ pe 07 Martie 2010 15:39
o mizerie
un monument al prostiei...jeg....violenta...lipseste mirosul de wc

multi au laudat ''filmul'' inainte sa-l vada...dupa care au renuntat sa mai scrie aici parerea post

...mai e si nominalizat la oscar...ce cacat

7 5
kenya pe 7 martie 2010 19:33
ar trebui sa te mai speli pe dinti!
cojy pe 8 mai 2010 02:35
ar face-o degeaba...poate cu putina atza dentara s-ar mai rezolva...
VOIEVOD pe 04 Aprilie 2010 15:45
Când nu ai la ce te uita, e bun şi ăsta!
Sincer m-a dezamăgit!
Cel mai tare personaj a fost ofiţerul german, un om inteligent... cu semn în frunte!

6 3
fleurdelautomne pe 25 Iunie 2010 22:05
dezamagitor pentru firma lui Tarantino, desi fiecare e liber sa imagineze istoria asa cum doreste. desi incepe exceptional, undeva pe la mijloc isi pierde si forta de convingere si mesajul. Brad Pitt mi se pare o alegere nefericita.
6 4
Voltrax pe 11 Noiembrie 2010 19:37
Dumnezeule mare...Acum sunt sigur..nu ma mai uit la filmele care iau oscarul si sunt surprize.Acest film alaturi de heartlocker sunt cele mai PROASTE filme pe care le-am vazut vreodata!!!Filmu asta mi se pare o parodie absolut penibila..o tampenie dezastruoasa..nu inteleg cum poate avea asa punctaj aici..e pur si simplu derutant..Inafara de prima scena..si in general de scenele jucate de actorul ce il interpreta pe acel detectiv SS nu am vazut ceva interesant..Atat de plictisitor incat am adormit de cateva ori,bineinteles:))..Uitati-va la filmul asta..si dupa aceea la Operatinea Valkirya si camparati..
6 5
bovoro pe 22 noiembrie 2010 22:23
somn usor, prietene.
patrick.sabattino pe 28 August 2010 01:17
Pierdere de timp si spatiu!
Bine ca nu m-am dus la cinema sa-l vad ca-mi parea rau de banii dati! Dupa parerea mea - o pierdere de timp - ar putea filmului sa ii zica "Prostologeala cu glorie". Neadevar cat cuprinde in asa-zisa "pelicula", doua ore jumate de non-actiune, insa, de remarcat si de apreciat extraordinara prestatie a "detectivului de evrei". Brad Pitt - NOT!
6 5
beji pe 25 Mai 2010 00:59
mai bine nu
un alt film ciudat (unii ar zice genial) al lui Quentin Tarantino care din nou nu m-a impresionat decat in sens negativ...probabil ma asteptam la altcv si nu doar la o caterinca ieftina... influentele neomoderniste asupra filmului nu sunt de bun augur pt mine :P
6 5
bovoro pe 30 Noiembrie 2009 01:14
E bestial! E violent, are dialoguri spumoase, are Cristoph Waltz şi Brad Pitt, pe scurt e Quentin Tarantino100%. Ceea ce ma revolta, insa, sunt comentariile abolut tembele gen: "nu respecta adevarul istoric". Unii pur si simplu nu inteleg nimic dintr-un film, daca nu e cu monstri, cu ucenici vrajitori, sau cu pasarici goale. Aceiasi dobitoci au postat despre "Bruno" ca ar fi un "film gay". Se poate spune aproape orice despre Bruno, dar nu tampenia asta.
Asa si cu desteptii astia care stiu ei, vezi bine, ca Hitler nu a murit impuscat intr-o sala de cinema la Paris. Ei bine, dragi "cinefili" stupizi, Quentin Tarantino si cu mine credem ca Hitler asa a murit, mitraliat de o banda de evrei si nu sinucis intr-un buncar din Berlin. Aveti o problema cu asta? Sfatul meu este urmatorul: daca vi se pare ca un film este prea complicat pentru voi, iesiti dracului din sala de cinema, sau… citeşte

6 7
qwerty_user pe 30 noiembrie 2009 16:41
;)
FearAssasin pe 5 ianuarie 2013 22:52
esti cam but asa de felul tau. nu?:)) istoria trebuie luata asa cum e..si nu alterata de filme prostesti..insa daca chiar zici ca ti-a placut filmul, ia-l ca un film. si nu mai zi ca in capul tau asa s-ar fi petrecut.
ultra_violence pe 29 Octombrie 2009 13:14
satul...
m-am saturat de vesnica si penibila propaganda jidaneasca...rusii si americanii sunt binele (care stalin a omorat 8 milioane de oameni numai prin infometare si americanii aia obositi si-au inscenat intrarea in razboi) imi vine sa vomit.....
6 9
bovoro pe 25 ianuarie 2010 23:13
Mii de scuze, dar nu pot sa ma abtin sa nu-ti transmit urarile mele de bine: esti un mare cretin!
bovoro pe 22 aprilie 2011 00:19
si a mai uitat sa mai zica despre oculta evreiasca, despre protocolalele sionului si despre marele roger garaudy, ca sa fie tacamul complet...cum ar zice unii "allahu akbar!"
violet19 pe 14 Septembrie 2009 23:30
Aplaudat!
Urmatorul comentariu nu e scris asa doar ca sa ma laud, doar s-a intamplat ... Am vazut filmul la Paris (pentru ca nu eram in tara la momentul premierei din Rom). Eram chiar foarte curioasa sa vad filmul despre care se vorbise atat si ma bucur ca am mers sa il vad. Filmul merita vazut, este atat amuzant cat si sangeros, dar scenele sunt imbinate de Tarantino intr-un film foarte bun. La sfarsitul filmului, toata lumea din sala a aplaudat (si era sala plina si nu de dimensiunea unei sali de mall din Bucuresti) ca la un spectacol de teatru, ceea ce spune destul de multe despre un film.
6 10
magz pe 27 octombrie 2009 11:44
francesca
Spaghete pe 27 noiembrie 2009 13:09
Sigur...
diz3lgirl pe 17 Septembrie 2009 09:54
No Way!
am fost sa-l vad la cinema. in viata mea nu cred ca am mai cascat intr-un cinematograf, dar la filmul asta era sa adorm acolo. in afara ca brad pitt joaca f bine rolul, si mai sunt cateva replici la care razi, am crezut ca innebunesc.
6 15
marius_em pe 28 septembrie 2009 02:47
:))) Sper ca faci o gluma. In orice caz, comentariul tau e hilar.
cojy pe 25 aprilie 2010 05:47
shooter,esti intr-o mare eroare...crede-ma ca astfel de pagini si commentarii iti asigura portia de umor pe o perioada indelungata...oricum,ce am vazut la pagina filmului Titanic...nu cred ca voi mai gasi niciunde...si,fetelor,daca stiti ca nu este genul vostru,dupa dracu' va mai obositi sa-l priviti?Trist ar fi ca intr-o zi sa constatati ca nici chiar voi insiva in persoana nu sunteti genul vostru...si daca ai votat White Chicks cu 10,atunci pagina ta va deveni in curand loc de pelerinaj...
xtremealex15 pe 13 Martie 2011 17:58
Genial
Tocmai acum am terminat de vazut acest film genial pur si simplu.

Brad Pitt un actor de milioane , super interpretare

Un film in care nu sti ce se va intampla la urmatoarea scena

Un film care te surprinde

Cam mult sange si cam sadic filmul dar este in regula

5 3
Button pe 14 Februarie 2010 19:58
Acest film se afla in top 20 de filme preferate intocmit de mine. Este un film genial cu o distributie pe masura si o regie fantastica (Domn' Tarantino, jos palaraia). Cristoph Waltz reuseste sa combine placutul cu grotescul intr-un mod de-a dreptul fantastic pentru a-l interpreta pe colonelul din trupele S.S. Hans Landa. Pacat ca acest actor remarcabil s-a facut remarcat atat de tarziu. Sa vorbim si despre actorul principal: Brad Pitt este mai mult ilar decat ingrozitor, mai ales cand incepe sa vorbeasca in italiana cu accent de Tennessee (La riverderci!). De asemnea sa nu uitam si faptul ca sceariul este scris cu multa maestrie, lucru de care ne dam intr-u cu totul seama abia in ultimele minute din film. Cert este ca acest film isi merita fiecare leu dat pe DVD sau Blu-Ray, deoarece din pacate nu mai ruleaza la cinema.
5 4
cuckoo'nest pe 23 Martie 2009 20:10
cucu
super tare!un film despre al doilea razboi mondial in stilul segio leone!!!abia astept inca o capodopera de la maestru tarantino
5 4
cojy pe 25 aprilie 2010 05:34
Fii bun si fa o paralela mai amanuntita intre Tarantino si S.Leone...Asa sunt de curios...
AndreiStefan pe 15 Iunie 2010 00:48
Un film in care se distinge in primul rand inteligenta, taria de caracter, patriotismul si dialogul introvertit...ironic cateodata...

Unele faze m-au lasat perplex...

Desigur trebuie sa intelegi de la bun inceput ca este fictiune, daca te apuci sa cauti pe google detalii despre adevarul actiunii fimului....inseamna ca ai lipsit la lectiile de istorie!;)

5 5
Ynspy pe 11 Martie 2010 20:16
Un film in care Quentin Tarantino a creeat propria lui istorie,o desfasurare fictiva a evenimentelor,dar probabil o desfasurare pe care multi ar fi dorit-o in locul istoriei reale...pe langa distributia de exceptie care nu a dezamagit,acest mare regizor creeaza o scena exceptionala,una din scenele grandioase ale cinematografiei si anume scena cinematografului,locul in care evreica shosanna dreyfus reflecta imaginea razbunarii,a blestemului evreilor asupra nazistilor cu aceea aparitie diabolica din finalul filmului...un scenariu bine gandit,actiune consistenta si un nou nume mare in lumea actorilor :Cristoph Waltz...Bv QT...
5 5
movie_addict pe 18 Noiembrie 2009 21:36
exista: ap - numai cu acordul parintilor , 18 - interzis minorilor si IR - interzis retardatilor . acest film ii IR
5 5
andreyuzzu pe 22 Noiembrie 2009 21:46
tarantino's 2nd masterpiece
Cu vreo 2 ani in urma am vazut Pulp Fiction si am zis ca film mai bun ca ala nu exista dar iata ca Inglourious Basterds se apropie de valoarea celui mentionat. Tarantino reuseste ceva incredibil in acest film.....sa scrie un scenariu genial ,sa gaseasca niste locuri superbe (mai ales scena de inceput) personajele bine conturate (mai ales Hans Landa). Pana acum este filmul anului si are sanse mari la oscar. Povestea nu este rela este inventata de Tarantino dar asta nu scade deloc valoarea filmului. Sunt o gramada de filme in care poti afla despre WW2.
5 7
gyxu78 pe 11 Septembrie 2009 17:06
parerea mea este ca rolul ce la bun nu a fost al lui aldo raine si cel a lui hans landa ,un rol nemaipomenit , mi-a placut cum ii lua cu binisorul pe fiecare si cum ii prindea cu mata in sac dar nu ce nu am inteles eu , a murit hitler in film:) ?
oricum ce ne arata in trailer mai mult este facut ca sa aduca probabil ceva iubitori de scene sangeroase

5 10
Mery2009 pe 5 octombrie 2009 14:12
hitler moare asasinat dar e anul 1944 , deci a scurtat razboiul cu citela luni mai devreme, adica dupa Tarantino poate se evita distrugerea Berlinului si impartirea de catre aliati a Europei ,una comunista si una capitalista si poate si Hiroshima si nagasaki etc...
sweetmaria pe 22 Ianuarie 2010 11:46
mi-a placut foarte mult Christoph Waltz (Col. Hans Landa) a jucat perfect, merita un oscar. si rolurile feminine au fost bune Diane Kruger si Mélanie Laurent.
4 2
mtraianc pe 22 iulie 2010 10:04
sunt de aceasi parere cu tine actori super , si de LANDA ce sa spun este de oscar sigur numai prin felul in care a baut un pahar cu lapte si cum maninca o prajitura este la superlativ
rrs85 pe 02 Aprilie 2010 15:39
Un film cu o idee peste marea majoritate a filmelor de duzina! Are un scenariu interesant, plasat pe o dinamica bunicica, dar nu m-a convins (am auzit numai lucruri frumoasa, toata lumea il lauda), prea multe neajunsuri... Singurul lucru ce merita punctat, cel putin din optica mea, este reprezentatia maiestoasa a lui Christoph Waltz, o adevarata placere, o adevarata desfatare pentru ai mei ochi cinefili...
4 4
pushtyou pe 28 Aprilie 2010 20:42
acelasi gen de poveste antinazi fara valoare istorica fara continut consumabil ....am trait uneori cu senzatia ca trebuia sa apara Van Damme in locul marelui Brad Chitt .....pacat de numele regizorului....
4 5
bebelaur pe 07 Septembrie 2009 18:31
un film bun
Mi-a placut acest film ca nu este genul cu care suntem obisnuiti..cel putin nu in totalitate...oricum merrita vazut
4 6
cezarikdaniel pe 24 octombrie 2009 00:25
ce pacat ca nu suntem obisnuiti cu scalpari, si capete sparte cu o bata de baseball... traiasca Tarantino... noroc de el ca ne mai aduce la realitate, ca daca nu, am ramane cu totii visatori, nu-i asa?!
veronica210 pe 5 martie 2010 21:51
=)))) ba da chiar l-a marcat urat de tot pe cezarik asta scenele alea... ai facut pipi pe tine de frica ?
Fanaticbmw pe 06 Septembrie 2009 22:30
Sieg Heil !
Un film care merita vazut.Inteligenta sclipitoare a lui Landa e foarte bine pusa in scena.Pacat ca este o inteligenta diabolica
4 6
White1 pe 26 octombrie 2010 00:42
inteligenta lui e pusa exclusiv in serviciul propriei persoane.Ce e diabolic in asta?
Adyyyy10 pe 06 August 2009 11:22
Astept cu nerabdare filmul mai ales ca are si o distributie buna. Si povestea pare interesanta. In ultima perioada au aparut filme bune despre regimul nazist si cel de-al doilea razboi mondial: Valkyrie, Defiance si sa nu mai spunem de Enemy At The Gates.
Sper sa se ridice la masura asteptarilor.

4 8
VOIEVOD pe 4 aprilie 2010 15:48
Când nu ai la ce te uita e bun şi ăsta! Sincer, m-a cam dezamăgit filmul. Cel mai fain şi mai inteligent personaj a fost al ofiţerului german, ce s-a ales cu-n semn în frunte la final
sc_iulian pe 26 August 2009 16:12
In general
daca e sa ne luom dupa trailer si dupa actori bunicei care joaca in film e un film bun dar nu pot spune mai mult pina nu vad filmul, oricum are un "story" bum si dupa parerea mea "story" e 80% din film, abia astept sa-l vad am asteptari mari de la el! ;)
PS: cum naiba (scuzati expresia) puteti voi sa bifati "am deja" si " vazut" cind filmul apare pe 4 septembrie, sa inventat masina timpului si nu stiu eu???

4 10
florinsasu pe 29 august 2009 16:04
de vineri 28 e avampremiera
Wonka pe 20 Mai 2009 21:16
va fii un succes , cu o distributie bogata , abia astept sa il vad
4 10
ionutzoo7 pe 28 Aprilie 2013 01:52
Dupa ce recent am vazut mediatizatul Django,am zis sa ma intorc cumva si la Bastards,un film la care la inceput nu prea aveam chef sa ma uit,iar mai tarziu am uitat de el.Django mi-a reamintit de Tarantino,asa ca am vazut si Inglorious Bastards.Filmele lui Tarantino fascineaza prin dialog.Un dialog greu de gasit in alta parte.Un dialog care pe mine unul parca ma hipnotizeaza.E clar ca filmele lui nu sunt pt oricine.Nici eu nu ma consider mare fan,dar cand traiesc starea aceea necesara vizionarii unui film de calitate,ma bucur de filmele lui.Pentru ca sunt altceva,ceva diferit.Inglorious Basterds a fost un film bun,cu un Waltz extraordinar si cu un Brad Pitt amuzant.Un film care m-a tinut captivat pe toata durata lui.
3 2
joe_black pe 17 martie 2014 22:22
PEEEERFECT FRATE SINT TOTAL DE-ACORD CU TINE.INGLORIOUS BASTARDS ESTE FILMU CU CEA MAI TARE SCENA DE INCEPUT 22 DE MINUTE DE SUSPANS TOTAL ITI AJUNGE INIMA IN GAT,STIU PE DE-ROST TOATE REPLICILE.
radu3455 pe 29 Aprilie 2012 11:04
inca un film in regia genialului Quentin Tarantino,foarte bun si acest film ce merita vazut
3 2
AdrianMar pe 23 Decembrie 2010 00:13
Comentariile voastre m-au făcut să realizez că nu trebuie să urmez niciodată părerea altora înaintea unui film. Oricare ar fi acei "altora". Dacă îmi citește comentariul o persoană ce nu a văzut filmul, dar care are îndeajuns creier încât să îl înțeleagă pe Tarantino (în principal Pulp Fiction și seria Kill Bill), atunci să nu ezite și să dea PLAY! Personal, am văzut filmul cap-coadă de 7 ori și nu m-am plictisit niciodată. Scenariul este minunat, actorii (toți, nu numai Waltz) sunt la înălțime, iar regia... regia e Quentin. Cum spuneam, nu vă luați după toți "cinefilii" încuiați de mai sus (nu vreau să jignesc pe nimeni) și uitați-vă la film!
3 2
joe_black pe 17 martie 2014 22:25
TE-AM DEPASIT FRATE LA-M VAZUT DE 12 ORI SI NU M-AM PLICTISIT.
andyrock4ever pe 27 Februarie 2010 23:28
Tarantino-like
Exceptional pana la ultimul detaliu: coloana sonora, costume, joc actoricesc, bineinteles scenariu si regie. Se cunoaste si in acest film geniul lui Tarantino. :)
3 2
mtraianc pe 22 iulie 2010 10:06
sunt de aceasi parere cu tine un film super
Mores pe 01 Noiembrie 2010 09:50
Obligatoriu de văzut
Tarantino nu şi-a ieşit din mână, după „Pulp Fiction” acesta este cu siguranţă cel mai bun film al său, care te lasă cu gura căscată nu datorită unor tehnologii şi efecte de ultimă oră, dar prin prospeţime şi vigoare cinematografică, prin jocuri actoriceşti percutante(bravo Cristoph Waltz), scenariu inteligent scris, regie impecabilă şi originală.Un film cu adevărat extraordinar.9
3 3
sorin bogdan's blog pe 28 Martie 2010 20:06
final destination 4, inglourious basterds | sorin bogdan | www.sorinbogdan.ro | sorin bogdan's blog
[...] inglourious basterds nu mi-a placut si cred ca multi sunt dezamagiti. in primul, rand, talibanii lui tarantino, care nu [...] citeşte
3 4
mtraianc pe 22 iulie 2010 10:00
nu trebuia sa urmaresti talibani , trebuia sa fi atent la felul cum joaca actori , si regia , si ati dadeai seama ca este un film foarte bun
Go1 2 3 4 5 6

Spune-ţi părerea despre

Pentru a scrie un review trebuie sa fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.

jinglebells