victor_homescu pe 20 Octombrie 2017 18:08
"Afaceri Infernale III" nu e un film propriu-zis, ci mai degraba un colaj ce imbina elemente din primele doua filme al trilogiei. Datorita mega-succesului primului "Infernal Affairs", realizatorii, motivati financiar, s-au simtit probabil "obligati" sa creeze o trilogie din povestea despre identitati duble. Filmul nu impinge inspirat povestea mai departe, iar caracterul sau, pe alocuri, telenovelistic face ca "Afaceri Infernale III" sa fie o continuare sub-sub-sub nivelul decentei. Cu un scenariu care foloseste flashback-uri doar pentru ca nu are altceva mai bun si care exploreaza slabut si neconvingator psihologia personajelor (atat de bine construite in primul film), filmul ofera mai multe intrebari decat raspunsuri, tulbura mai mult lucrurile decat sa ofere rezolutii. In cazul de fata, asta nu e un lucru de apreciat.
0 2
sabinalin pe 14 August 2023 08:19
,,Asemenea oameni ar trebui sa ajunga in iadul Avicii unde vor continua sa sufere de la kalpa la kalpa fara nici o cale de scapare,,. Avicii: cel mai de jos nivel al credintei budiste, iadul budist sau Naraka. Conform credintei budiste cei ajunsi acolo pot renaste. In romana se traduce prin ,,interminabil,,. Kalpa: era cosmica in mitologia vedica, cu o durata egala cu o zi si o noapte din existenta sufletului universal.

Dupa prequel urmeaza sequel pentru ca trilogia trebuie incheiata, pentru ca povestea nu se poate opri acolo unde s-a incheiat primul film. Din nou istorisire discontinua folosita din ce in ce mai frecvent in zilele noastre pentru cresterea suspansului. Nu atat de intens ca primele doua parti, cu mai mult romantism si melodrama, cu mai multa lentoare care n-are cum sa fie apreciata de fanii filmelor de actiune. Cineva facea pe imdb comparatii cu… citeşte

0 1
andystarx pe 18 Ianuarie 2017 17:46
Nota 6/10