Blu3sky pe 21 Mai 2010 22:06
nimic interesant la storyline.. parca a fost un film asa fara sa fie ceva intrigator. nu plictisitor dar nici cu un story bun
0 2
coccus pe 23 Noiembrie 2009 22:05
mi se pare
daca colegul de camera din facultate al lui tommy lee,al gore,a renuntzat la cursele pt preshdentzia sua,la fel shi mr. jones a renuntzat la a mai face filme de o oarecare calitate.cred ca o sa ia oscar "pentru intreaga cariera",peste 20 de ani.
0 2
k-rissa pe 26 Martie 2012 21:46
un film exceptional!........................................
0 0
MNarcis pe 09 Noiembrie 2011 15:13
Un film bun, mi-a placut, nu exceleaza la capitolul actiune dar are un subiect mai profund, o drama buna, eu il recomand, merita vazut!
0 0
_voda_ pe 14 Februarie 2010 21:01
vazut de 2 ori
Un film plin de melancolie si de indoieli. Se vede mana unui regizor european
0 0
Alex007 pe 30 Ianuarie 2010 03:45
alex_dulce_rau
mi-a placut filmul.....merita vazut.....un actor ca Tommy Lee....
0 0
zse pe 04 Octombrie 2009 23:22
Bunicel, ma asteptam la ceva mai mult din partea lui Tommy.
0 0
scrawl pe 09 Septembrie 2009 17:03
Mi-a placut
Captivant...interesant...merita vazut...nu dau detalii mai multe ca nu suport nici eu cand dau unii prea multe...spoilere...
2 1
plescoianul pe 08 Septembrie 2009 15:22
diseara il vad!
si atunci pot sa spun mai multe! desi nu-i frumos, ptr mine prezenta unui actor de calibru da garantia unui film bun! asa ca dau credit la vreo ora si jumatate acestui film!
2 1
sebybog pe 01 Septembrie 2009 21:32
parere
Interesant, mi-a placut. Nu e ceva extraordinar, dar peste medie.
3 2
psihologu pe 26 Ianuarie 2012 19:55
In the Electric Mist
in cadrul zilelor filmului francez, In the Electric Mist. De ce francez? Pentru ca are semnatura unui Bertrand Tavernier, e produs de TF1, iar actiunea are loc in Louisiana (ex-french). Totusi pelicula ramane una americaine, comerciala - detective story cu Tommy Lee Jones cu un twist paranormal... ca deh, sudistii au latura asta mai dezvoltata decat nordistii. Dincolo de faptul ca Jones e genul de detectiv care ascunde unele dovezi, masluieste altele, bate zdravan martorii ca sa afle ce-l intereseaza si scapa teafar din mai multe shoot out-uri demne de Bronx, desi arata ca un pensionar... adica e un personaj putin credibil... filmul te prinde. Pe mine m-a tinut din scriitura. Din scurt si cu piscaturi ironice. Sudul e inca sud, vechile probleme sunt inca acolo, iar limbajul de lemn al corectitudinii politice nu se simte in zona.
3 0
marius_em pe 17 Septembrie 2009 16:20
un film greu de inteles
un film ce urmareste un personaj, fara prea multa actiune, destul de linistit, care probabil e profund, daca intelegi ce se intampla. Ideea e ca nu prea intelegi, pentru ca filmul e bazat pe o carte destul de celebra peste ocean, carte care la randul ei e una dintr-un sir de carti despre acest personaj, Dave Robicheaux, si care scoasa din acest context, isi cam pierde intelesul. Filmul e bun, dar ce deranjeaza, e ca incepe, si se termina ca si cum am sti exact despre ce e vorba. Elementul mistic al filmului e putin explicat, putin exploatat, uneori chiar uitat de-a binelea. desi pare sa joace un rol important, de fapt are un rol secundar. Tommy Lee Jones e asa cum il stim, insa distributia a dat gres in privinta altor personaje, in opinia mea. Per total, l-am urmarit, mi-a placut, dar nu as vrea sa-l mai vad inca o data. Poate daca vor mai aparea si alte ecranizari din aceasta serie,… citeşte
5 0