Un film bun de aruncat la groapa de gunoi a istoriei !
0 4
piciu72 pe 16 martie 2023 21:53
da prost mai esti..............
ciprianionut pe 19 Noiembrie 2022 08:56
Comentariul următor nu îmi aparține, este luat de pe facebook:
"Acest film, intitulat cu emfază, ”ÎN SAT LA NOI”, este o colecție uriașă de MINCIUNI ALE PROPAGANDEI COMUNISTE practicată în acei ani. În 1951 era o sărăcie la sate - și nu numai - cum nu mai fusese niciodată în România. Nici în anii de război! După trei ani de secetă cumplită, după brambureala uriașă provocată de trecerea la colectivizare, după jafurile organizate ale RUȘILOR, ce goliseră silozurile și fermele de animale, inclusiv gospodăriile țăranilor imediat de cum intraseră pe teritoriul României (în martie 1944), n-aveai ce pune pe masă la copii, dar să mai faci și nunți! Țăranii - cei adevărați - erau departe de a fi atât de veseli - precum cei din film! Dimpotrivă! Erau triști, posomorâți, bolnavi, știrbi, rău îmbrăcați - și fără speranță!… citeşte

0 1
Horatiucrisan pe 23 Octombrie 2021 16:49
Un film de propaganda comunist stalinistă având în vedere că s-a realizat în 51 în anii cei mai crânceni ai dictaturii staliniste din România datorită cărora numeroși oameni nevinovati au pierit în temnițele și lagărele de muncă socialiste realizate dupa modelul gulagului sovietic. O mizerie propagandistică care nu ar avea ce cauta între filmele redifuzate de unele televiziuni romanesti de nișă pentru ca nu numai ca propovaduieste dictatura de sorginte stalinistă ci își bate joc de-a dreptul de adevarul istoric și suferințele îndurate de majoritatea țăranilor care s-au opus colectivizării forțate.
1 1
Iulidesprefilme pe 04 Iulie 2013 11:40
La Karlovy- Vary, în 1952, acest film era răsplătit pentru cel mai bun scenariu...
1 1
user-611025d9c4f5c pe 08 August 2021 21:47
Stie cineva cine este interpreta melodiei din film? In ciuda textului discriminator, interpretarea este incredibila.
1 0
cosmin742000 pe 15 Iulie 2016 23:17
Un film romanesc foarte bun , de pe vremea cand aveam agricultura.Dupa involutie pamanturile s-au dat inapoi , de cele mai multe ori cui nu trebuia , ocazie cu care s-a dus dracului si agricultura Romaniei.
2 5
eduard_stratan pe 19 octombrie 2021 19:31
Cosmine ce bine că te-au blocat pe acest site! Apoi în 2018 te-ai întrupat în blackmore si ai mai bântuit site-ul încă vreo 2 ani până te-au blocat din nou!
ciprian34 pe 10 Decembrie 2013 21:58
Cristian Tudor Popescu: Cu “În sat la noi” Jean Georgescu şi Victor Iliu îşi iau o sarcină grea: să convingă ţăranii să se înscrie în colectivă. Structura clasei ţărăneşti după război era următoarea: micii proprietari de pământuri însumau, după împroprietăririle interbelice succesive, 89,6% din suprafaţa cultivabilă a ţării, moşierii doar 10,4%! Existau şi ţărani cu pământ puţin sau deloc, care munceau la alţii, aşa-numitul proletariat agricol, în număr nesemnificativ. Acest proletariat agricol trebuia asmuţit împotriva marii mase a ţăranilor aşezaţi, care îşi lucrau pământul. Duşmanul principal nu era moşierul, ci aşa-numitul chiabur, ţăranul înstărit. Georgescu şi Iliu construiesc deci o realitate cu totul paralelă, un sat de operetă, al bunei lumini, în care chiaburul este o bestie incorigibilă, un neom menit… citeşte
2 2
saiaj pe 25 August 2014 17:17
Film comunist clar, de propaganda clar si asta. Filmul este anti-chiaburi si incearca sa propovaduiasca avantajele colectivizarii. Cu toate acestea, filmul este bun, scenariu bun, joc actoricesc bun, bine pus in practica si cu replici tari. Merita vazut.
2 1