MikkaelWolfganger pe 27 August 2013 12:29
Despre exprimari buruienoase
Nu aduce nimic documentarul asta.Se invarte 10 minute in jurul propriei cozi,incercand sa para cool si aducand o lumina rozalie asupra exprimarilor licentioase.Nu am nimic cu niciunul dintre oamenii aia care vorbeau acolo, dar toate dialogurile(sau mai precis monologurile) nu au nici o relevanta si nicio consistenta.Nota 4 vine exclusiv din pricina invitatilor.Avem un Andrei Gheorghe care pare a-i place sa se auda vorbind, o Margareta Nistor marcata de pudibonderie(felicitrari totusi pentru ca a ramas o doamna), Puya care este pus acolo doar sa exemplifice, un tanar jurnalist caruia nu m-am obosit sa ii retin numele, cu un vocabular limitat, dar suparat pe ipiocriti si un Mitos Micleusanu ratacit cumva printre cadre si cam atat.Restul neimportanti si neinteresanti.

Ah si mai era psihologul ala care zicea la un moment dat ca injuraturile fac parte din evolutia civilizatiei… citeşte

0 2
xerses pe 27 August 2013 12:02
Interesant doar din punctul de vedere al cuiva dornic sa cunoasca ceva pareri despre vulgaritatea limbajului in viata de zi cu zi si in filme.
0 1
cezarika21 pe 27 August 2013 11:09
Pierdere de vreme
Un scurtmetraj documentar format din declaraţii ale unor persoane publice referitoare la folosirea cuvintelor obscene în exprimarea românilor. Prima impresie pe care ţi-o face acest film este că nu a avut la bază niciun scenariu şi s-a lucrat pe bază de improvizaţie. Filmul e regizat amatoriceşte, filmat amatoriceşte şi montat amatoriceşte. Nu există nicio indicaţie că filmul ar avea un regizor, imaginile filmate probabil de un amator fiind tăiate şi montate la întâmplare.

În plus, personajele se exprimă în arhicunoscuta limbă de lemn, vorbind mult şi în clişee şi nespunând nimic concret. Pentru unii ca Puya a fost o nouă ocazie pentru a-şi folosi limbajul de "om cult" şi subevoluat. Nu am aflat cine este Malone Muistu' (de!, nimeni nu l-a căutat cu adevărat), n-am văzut nicio imagine cu obscenităţile scrise de el pe pereţii… citeşte

3 0
MikkaelWolfganger pe 27 august 2013 11:37
"Filmul e regizat amatoriceşte, filmat amatoriceşte şi montat amatoriceşte. Nu există nicio indicaţie că filmul ar avea un regizor, imaginile filmate probabil de un amator fiind tăiate şi montate la întâmplare".Sunt 10 minute de oarece documentar,Nu stiu unde ai simtit tu ca ar fi fost prost montat sau taiat.Mai ales ca e documentar.Ma sincer indoiesc s-a vazut amotoricimea atat de evident.
cezarika21 pe 27 august 2013 23:00
Orice film (chiar si documentar) pleaca de la un scenariu si vrea sa scoata in evidenta o idee. A aduce vreo 10 invitati si a-i pune sa debiteze tot ce cred ei despre exprimarea licentioasa este un semn de amatorism. Regizorul trebuia sa conduca discutia intr-un sens, nu sa-i lase sa vorbeasca de capul lor. Faptul ca inregistrarile cu diversii invitati sunt taiate si montate (la intamplare) reiese indiscutabil din structura filmului. Spre exemplu, inregistrarea cu Puya este taiata in vreo trei bucati care sunt intercalate (ca sa nu spun bagate, desi termenul ar fi in acord cu subiectul filmului) fara vreun rost printre inregistrarile cu ceilalti. Si da, amatorismul este evident.
reivan pe 14 Aprilie 2012 18:00
o idee buna .
scurt metraj despre curvele virgine care se feresc sa foloseasca cuvinte obscene pentru ca sunt "rusinoase".