AdriAdrianna98 pe 03 Martie 2024 23:29
un film ciudat, din categoria filmelor care te face sa te intrebi constant "ce se intampla, nu mai inteleg nimic?" Foarte faina amplasarea cu casa izolata de la ferma pe timpul iernii. Persoanejele destul de antipatice
0 0
Dragos.87 pe 12 Februarie 2024 22:30
Un film foarte greoi, în care acțiunea se desfășoară cu o meticulozitate amănunțită, tocmai de asta trebuie multă atenție..Nu știu câți or să reziste până la final deoarece, pe lângă faptul că povestea decurge lent, nici nu e prea atractivă încât să-ți capteze întreaga concentrare, oricum nu e rău dar era loc de mai bine.
0 0
user-61e70e426eb6d pe 16 Mai 2023 13:25
Era și normal sa fie un film greu de inteles dacă joaca actrița Jessie Buckley,pe care am văzut-o numai in filme de acest gen. Actorii joaca impecabil,dialogurile sunt interesante și te tin captivat. Acțiunea este lenta,însă finalul te face sa înțelegi filmul. Cel care nu l-au inteles îmi pare rau..însă e un film destul de emoționant. Faptul ca Jake nu a putut face nimic cu viața sa și dorințele lui nu s-au împlinit. Eu nu îl recomand tuturor!
0 0
andra_maravela pe 11 Ianuarie 2021 13:22
Iubitorii filmului "Eternal sunshine of the spotless mind" vor adora si vor intelege acest film avand in vedere ca scenaristul e acelasi :) Jake batran sau probabil sufletul lui Jake face o retrospectiva a momentelor vietii lui calatorind in trecut. Nici nu stim exact daca Lucy exista sau e doar plasmuirea imaginatiei lui ea intruchipand toate femeile pe care le a intalnit in timp. Metaforic cu introspectii si detalii multiple. Kaufman execeleaza la capitolul psihanaliza, mi a placut mult cand a mentionat de subsol facand trimitere bineinteles la subconstient. De vazut de catre iubitorii genului :)
0 0
cristianboia pe 05 Ianuarie 2021 23:02
Chiar am încercat să urmăresc până la final, dar nu am reușit, am închis după prima ora. E plictisitor tare, multă vorbă, fără un subiect anume. Păcat că se putea face mai mult, scenariul nu era așa rău.
0 2
emil.onea pe 29 Noiembrie 2020 17:07
Un film al constiintei
Ne-am obisnuit sa vedem doar filme in care totul curge, scenariul este evident, cu algoritmi clari... Aici sunt secvente din constiinta unui om... Este ceea ce ni se intampla si noua dar nu observam... Foarte interesant!
4 0
El_KaPpa pe 31 Octombrie 2020 19:13
8,6/10
"It's tragic how few people possess their souls before they die. Nothing is more rare in any man, says Emerson, than an act of his own. And it's quite true. Most people are other people. Their thoughts are someone else's opinions, their lives a mimicry, their passions a quotation. That's an Oscar Wilde quote."

Am fost putin dezamagit in final pentru ca mai bine de jumatate din film mi-a dat impresia ca este peste Synecdoche si ca voi avea un nou favorit Charlie Kaufman. Inspre final, mai ales in ultimele 20 de minute, s-a dus intr-o zona plina de codificari care m-a scos putin din starea oferita pana atunci. Nu o zic de parca pana in ultima parte intelegi prea multe, dar macar primesti cu portia, iar ritmul lent, misterul si mai ales schimburile de replici, te tin extrem de captivat.
Privit la rece, la aproape doua luni dupa vizionare, imi dau seama ca mi-au ramas… citeşte

2 0
user-5dc6ceb6d3db8 pe 03 Octombrie 2020 23:46
Este un film extraordinar. Pentru unii poate prea greu de înțeles, dar dacă sunteți cineva căruia îi plac filemel de calitate, cu siguranță trebuie să vă uitați la acesta. Cu siguranță o să vă pună pe gânduri și o să rămâneți cu o impresie bună despre el.
3 0
Amarieiionut pe 23 Septembrie 2020 00:37
Recenzie
Salut! Am facut recenzie la film pe blog. Va invit sa aruncati o privire.

0 0
Domolul pe 18 octombrie 2020 07:46
Nu merge link-ul. Probabil ne-ai dat logarea la blogul tau cea cu userul și parola. Spune-ne mai bine cum se cheamă blogul tău
Domolul pe 19 Septembrie 2020 21:32
Pare un horror, dar degeaba vă înarmați cu viziera pentru cât sânge se va sări din micul ecran (ecranul nostru de pandemie, filmul este nou), că nu va fi nevoie. Nu am înțeles mai nimic, m-am cam uitat ca snobii, nu știu ce m-a ținut în scaun, probabil textul, care este bine scris și Tony Collette. De când am văzut-o, m-am dat seama ca nu este un film de duzină, și poate dacă va fi un horror, nu va fi unul de duzină. Dansul care se întâmplă la un moment dat, este splendid, este ceva care m-a emoționat foarte mult. Cine l-a înțeles vă rog totuși să mi-l explicați și mie, filmul
1 0
hitman78 pe 11 Septembrie 2020 16:30
brrrrrrrr!!!!ce film!!!!!!!!!!!!!
Unul dintre cele mai bizare filme pe care le-am vazut si am vazut destule.Ceva intre Woody Allen si David Lynch plin de dialog si personaje care mai de care mai ciudate toate astea pe o atmosfera de iarna cu viscol.Actorii sunt excelenti atat Jesse Plemons si roscata sa nu mai zic de Toni Colette careia ii vin manusa rolurile astea ciudate.Cititi recenzia eliannei care sintetizeaza perfect ce se intampla in filmul asta.Eu zic ca e unul dintre filmele bune ale anului care merita vazut de toti cinefilii in cautare si de altceve mai de calitate.
1 0
Lunox pe 11 Septembrie 2020 01:40
O Porcarie de film , enervant , pierdere de timp . Nu va uitati la asa ceva nici nota 1 nu merita
0 12
elianna pe 05 Septembrie 2020 18:34
Nu este un film cu actiune sau cu intimplari, este static, lent si intunecat. Este o calatorie a personajului principal in propria istorie de viata. Dialogurile sunt de fapt cu sine insusi, iar intoarcerea acasa este o suma de intoarceri in trecut - asa se explica diferitele etape de virsta si aspectul schimbat al personajelor, amintirile confuze sau lacunele.
11 0