. . . Filmu asta arata dece trebuie ca trenurile trebuie sa aiba obligatoriu sisteme care sa le opreasca automat , cand senzori pusi din km in km langa calea ferata , depisteaza viteze peste cele maxime . Sau trenurile ar trebui sa poata fi oprite de catre impegati din gari ..
. . In Franta un tren de mare viteza TGV a deraiat la 400 kmh dar nu a murit nimeni . Doar cativa raniti usor care sau lovit la genunki in mesele din restaurant . TGV a taiat 1km de traverse pana sa oprit . Vagoanele sunt puse pe o platforma continua din elementi care nu se pot plia mai mult de 15 grade . In caz de ciocnire vagoanele nu se desprind , nu se incaleca , nu se rastoarna etc .. TGV merge cu curent nu cu carburanti , care ii imbogatesc pe rusi , arabi etc , asa cum o fac cei care circula cu avionul . Pana la 1000 km TGV este mai rapid si mai ieftin decat avionul . Poate merge cu viteza redusa si… citeşte
Dumnezeu si diavolu se ascund in detalii . Desteptul învata din greselile altora , iar prostul nici macar din greselile lui . . Cine ajunge sa se vaite , inseamna ca sa zgarcit sau a gresit undeva .
nu