asta e viata... cateodata e dinamica, cateotodata e mai plictisitoare, Viata ta cum?
mitza2003ro pe 12 Aprilie 2021 03:36
Just fucking amizing! Am zis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!!!@@@!!!!
0 1
adi.lazar pe 05 Aprilie 2018 10:02
super
Un film cu adevarat frumos. Sebastian isi joaca foarte bine rolul. Obligatoriu de vazut. In cele 120 de minute, cat a durat filmul nu m-am plictisit nicio secunda. Din punctul meu de vedere este un film de Oscar!
0 1
matew10 pe 26 Ianuarie 2023 09:32
La început aveai senzația ca e un film biografic reușit cu plusurile și minusurile des întâlnite în viata agitata a unui sportiv de performanta. M-a surprins negativ abundenta plictisitoare de limbaj de mahala care parca nu se mai termina, plus exagerarea unui scandal destul de absurd ca un balast menit sa diminueze o data in plus filmul. Sunt curios ce părere au avut Oksana Baiul sau Evgeni Plushenko după ce a văzut acest film.
0 0
emy_sinaia pe 23 August 2018 18:53
Tonya / Robbie.
Un scandal celebru altadata revine in atentie prin prisma interpretarii personajelor principale a cuplului nabadaios Tonya / Jeff . Un scenariu simplu menit sa reflecte cu cat mai mare precizie intamplarile de atunci.
0 0
ioana1007 pe 13 Ianuarie 2018 20:29
Foarte lung si plictisitor. Joc bun al actritei principale si al mamei Tonyei, in rest......
1 8
xerses pe 02 Ianuarie 2018 16:40
Interesant de urmarit povestea acestei patinatoare care a socat iubitorii patinajului artistic...
1 2
margochirila24_69 pe 08 Martie 2018 10:49
"In this film Margot Robbie, and Sebastian Stan both portray redneck Americans, but in real life neither of them are actually American. Margot Robbie is Australian, and Sebastian Stan is Romanian." - interesant! Filmul nu spune adevarul despre evenimentele petrecute (nici nu-şi propune asta), ci exploreaza mai multe variante de adevăr! Allison Janney şi Margot Robbie - geniale!!!
2 2
andrei_oarga pe 02 Martie 2018 23:07
Un film foarte bun,cu o poveste emoționantă,de altfel o lecție de viață iar Margot Robbie si Allison Janney au jucat foarte bine,un film ce merita vazut!
2 2
andystarx pe 02 Martie 2018 22:26
Nota 8/10
In sfarsit un film de oscar in acest an,care chiar a fost foarte bun,ai ce invata din el,o poveste pe care nu o stiam,ce viata a avut aceasta femeie,cat de mult se pot schimba niste lucruri,incredibil si marcant film,sper ca Margot ca castige oscarul,a facut un rol fabulos,defapt toti actorii au jucat remarcabil,cum poti sa spui ca asta e un film plictisitor,nu stiu,este unul din cele mai bune filme biografice,nu o capodopera,dar merita cu siguranta o vizionare !
2 2
boghiu_andrei pe 17 Ianuarie 2018 15:13
Cariera mai mult dezastruoasa a Tonyei Harding
Crescuta fara tata, crescuta de o mama abuziva,Tonya nu a avut parte de o educatie. Asta a contribuit la alegerile pe care le-a facut in viitor. Caracterul i-a fost construit dupa mama ei. Toate acestea au facut din cariera si viata Tonyei un dezastru. Un film biografic foarte bun care arata ca Margot Robbie e si ea actrita:) Si Stan a fost impresionant. Allison Janney si ea admirabila:)
# 8️⃣.2️⃣ #

2 2
serban_ionescu pe 03 Ianuarie 2018 15:49
Tonya Harding, o victima a atmosferei familiale denaturate in care a fost crescuta inca din copilarie de catre o mama alcoolica cu instincte golanesti profund reprobabile
Este un film biografic dar in acelasi timp si o drama profunda a fostei mari patinatoare americane Tonya Harding, prima femeie din lume patinatoare-artistica care a reusit sa execute pe gheata un triplu Axel si care datorita talentului ei deosebit si abnegatiei sale exclusive in acest domeniu sportiv, ar fi putut fi beneficiara unei cariere mondiale de adevarata "regina mondiala a patinajului artistic", daca nu ar fi fost in prealabil victima unei mame degenerate inca din frageda copilarie astfel incat aceasta a contribuit decisiv-malefic la distrugerea formarii unei spiritualitati educativ-armonioase normale social la care ar fi avut dreptul orice copil si adolescent. Ca urmare fireasca a acestui imens handicap educativ familial, Tonya, desi foarte talentata si ambitioasa patinatoare artistica, se afunda din ce in ce mai mult si in ceea ce priveste usurinta nefasta (dar totusi… citeşte
3 5
pisicuta1 pe 31 Martie 2018 00:12
un film foarte bun intersant,
o poveste cu un sfirsit ,.......................

3 3
Sorin87 pe 21 Martie 2018 22:13
O poveste cu adevarat dramatica despre patinatoarea Tonya, filmul a fost unul condimentat cu detoate
3 1
woodstar pe 08 Ianuarie 2018 16:13
I, Tonya este filmul biografic necesar pentru vremurile noastre.
Intr-adevar, cu toate abuzurile si strigarea pentru egalitatea sexelor, acest film biografic ce o are in prim-plan pe Margot Robbie a picat perfect la țanc. I, Tonya spune povestea celebra si controversata a patinatoarei Tonya Harding ce in anul 1994 a fost implicata intr-un scandal unde Nancy Karrigan, alta patinatoare din SUA a fost atacata si lovita in genunchi cu un baston telescopic, in timpul campionatului de patinaj artistic din Detroit.

Regizat de Craig Gillespie (The Finest Hours), dupa un scenariu scris de Steven Rogers, I, Tonya ii ofera lui Margot Robbie sansa de a straluci, si o face cu brio in cea mai buna performanta a carierei. Totusi, dupa parerea mea, Allison Janney (LaVona Fay Golden, mama Tonyei) fura spectacolul cu fiecare aparitie pe ecran, de fiecare data livrand niste replici hilare.

Filmul este povestit cu ajutorul catorva interviuri,… citeşte

5 3