0 0
Iulidesprefilme pe 04 Iunie 2023 11:41
Filmul este un omagiu adus lui George Méliès și începuturilor celei de-a șapte arte, cinematografia...
0 0
El_KaPpa pe 25 Mai 2020 21:14
7,7/10
Filmul prin care Scorsese aduce un omagiu celei de-a saptea arte, in special "taticului" Melies si atinge nostalgia cinefililor pentru vemuri demult apuse. Inainte de goana nebuna dupa premii si incasari in care s-a transformat intre timp cinema-ul exista multa pasiune si daruire pentru arta. Cei care simt la fel si iubesc filmele cu siguranta vor vedea dincolo de fantezie si de aventura un substrat plin de nostalgia de care spuneam mai sus. Tehnic vorbind e un film minunat, dar la scenariu si actori se putea mult mai bine.
0 0
carmen_angelus_romila pe 09 Noiembrie 2018 13:08
Bijuteria regizata de Martin Scorsese, multipremiata "Oscar", ne faciliteaza o admirabila aventura fantastica, desfasurata parca cu multi ani in urma, al simpaticului personaj "Hugo" , in peripetiile sale nevinovate, dar spectaculoase.
1 0
ramonacristinamanu_gmail_com pe 22 Martie 2018 06:33
Un regal cinematografic! Pe toate planurile : imagine impecabilã ; efecte vizuale copleșitoare ; o poveste de viațã dureroasã transpusã în dialoguri și situații scenice emoționante ; jocul actorilor(copii și adulți ) natural și convingãtor( din pãcate, Asa Butterfield nu a mai confirmat ca actor-adult) ; omagiul adus lui Georges Melies și implicit, începuturilor cinematografiei. Acest film meritã o poziție în "Top 20 IMdb". Din pãcate, aici au prioritate " madmanii" "matricșii" "xmenii" "transformãrii" și alte lighioane! Nota 10. P.S. nu am citit celelalte comentarii. Dacã, involntar, am reprodus expresii, idei, epitete, folosite de alti comentatori, le cer iertare. Nu am intenționat sã plagiez :))
1 1
andrei_oarga pe 31 Decembrie 2017 16:02
Un film bun si interesant,are efecte reușite,actorii au jucat bine iar scenariul e unul bun,recomand tuturor,in special familiilor cu copii!
1 0
cezarika21 pe 25 Decembrie 2016 21:35
Lumea magică a filmului - o incursiune în istoria cinematografiei
Părăsind pentru moment lumea infractorilor violenți ce populau străzile New York-ului, Martin Scorsese întreprinde în extravaganta și colorata fantezie ”Hugo” o călătorie imaginară în vremurile de început ale cinematografiei, aducând un omagiu cineastului francez Georges Méliès, unul dintre pionierii filmului.

Filmul lui Scorsese prezintă o perioadă romantică, plină de culoare și de savoare, în care lumea știa să socializeze și să petreacă, iar spiritul boem era o realitate și nu doar o amintire. Micul Hugo Cabret, rămas orfan, este nevoit să asigure funcționarea zilnică a ceasurilor din gara Montparnasse, descoperindu-l astfel din întâmplare pe unul dintre marii artiști vizuali francezi, ce fusese aproape uitat după ce arta cinematografică fusese acaparată de afaceriștii interesați doar de propriul profit.

Scorsese… citeşte

4 1
ExistenZz pe 24 Ianuarie 2016 03:09
Hugo ne spune o Poveste. după mine Filmul este chiar foarte bun pentru genul său.
Cei pasionaţi de Filme Horror să stiţi că nu-i acesta Filmul potrivit. Incă un rol memorabil făcut de Chloe, cu Filme foarte bune la Activ ...
Eu recomand acest Film. Un film de colecţie ...

1 0
Stephen2D pe 15 Noiembrie 2015 00:59
Îndulcit cu zahăr brun.

3 1
andystarx pe 31 Octombrie 2015 00:46
Nota 6/10
Un film care cu siguranta nu merita 5 oscaruri,dar pentru unii este miraculos de bun ! MIe mi s-a parut intersant la inceput,desi imi plac filmele de aventuri ,asta chiar este destul de static,dar pot sa remarc actingul foarte bun al actorilor si ca scenariu mie unul nu mi-a placut ! Scorsesse m-a surprins in mod neplacut !
0 5
Mr.Halloween pe 14 Mai 2015 11:31
Un film care mi-a depasit asteptarile. Inainte sa-l vad ma asteptam sa-i dau nota 8, maxim.
0 0
tatucu_alin pe 21 Martie 2015 16:10
Un film foarte frumos.Mi-au placut la nebunie decorurile,costumele,efectele,atmosfera creata de regizor,povestea/scenariul si mai ales prestatia actorilor.Concluzia:un film bun de urmarit cu familia.
1 0
kakapiciu pe 14 Martie 2015 19:15
Sunt unele momente de decadere ale filmului in care m-am plictisit dar in rest este acceptabil.
0 4
diz3lgirl pe 29 Decembrie 2014 16:43
interesant
este un film de aventura interesant, de vazut in familie
1 2
VladSdeorna pe 06 Ianuarie 2014 13:05
Superb
Un film absolut superb , Asa Butterfield isi joaca rolul excelent , presupun ca va deveni mult mai sus decat Harry Potter .
1 4
MNarcis pe 23 Decembrie 2013 21:54
Happy endings only happen in the movies!
Filmul este o oda adusa (tot) filmelor, un film creat special din dragoste si din pasiune pt filme si M. Scorsese are dreptate in acest film, viata ar fi a naibi de plictisitoare si mult mai saraca (spiritual) daca nu s-ar fi inventat filmele (acelasi lucru as putea spune si despre muzica, dar cu alta ocazie), ne este introdus f sublim si consecintele razboiului care ne sunt dezvaluite prin prisma a 3 personaje (pe numele lor reale: Emily Mortimer, Ben Kingsley si Sacha Baron Cohen) pe scurt un film bun, cu interpretari bune, plus o regie si un scenariu de exceptie...........il recomand celor care nu sunt fanii filmelor Iron Man si Transformers (pt ca se vor plictisi de moarte), cui il recomand? foarte simplu, toti am crescut cu o pasiune, cu ceva (acel ceva), uni au crescut cu Steaua alti cu Dinamo sau Craiova, (fotbalul in general), alti cu handbalul, baschet-ul sau jocurile video… citeşte
1 2
mirco2000 pe 15 Decembrie 2013 18:40
Foarte bun..pe tot parcursul filmului se simte iubirea lui Scorsese pentru cinema,o iubire care se revarsa din fiecare cadru. O poveste emotionanta,o calatorie magica in lumea filmului,inca de la inceputurile lui,acolo unde micul Hugo isi va gasi amintirile si caldura cautata,unde celelalte caractere isi vor gasi optimismul pierdut,iar noi publicul modern,pe cealalta parte a ecranului vom descoperi inca o data ce este magia cinematografului.Il recomand!!!
1 0
ciprian34 pe 22 Septembrie 2013 20:36
Un film frumos din toate punctele:scenariu,efecte speciale,decoruri,muzica.
1 0
SarpeleCocosat pe 09 Septembrie 2013 05:12
E un film foarte bine pus in scena, ireprosabil din punct de vedere vizual; sunet si acting deasemeni, dar n-a reusit sa-mi mentina atentia pe tot parcursul lui. O poveste destul de banala si copilareasca ce se desfasoara cam lent, ma asteptam la mai multa actiune si aventura. Pentru copii probabil e un film fascinant, insa pentru cei mai mari e un film bine realizat, si cam atat.
1 0
vladimir84 pe 26 Iulie 2013 19:27
Un film de poveste cu o imagine si sunet de vis. Impecabil!
1 0
wings1104 pe 21 Iulie 2013 19:30
Nici nu se compara cu romanul, pe care (apropo) il recomand tuturor.
0 3
cosmin222 pe 29 Iunie 2013 22:58
Unul dintre cele mai bune filme din existenta mea. Ma atrag filmele care au copii in "aventura/actiune" mai ales ca m-a touchuit filmul asta, dar rau de tot
1 3
Audrey19 pe 19 Mai 2013 16:27
foarte frumos film,imgaginea este excelenta si lumina,iar povestea si jocul actorilor e pe de parte foarte buna,iar atmosfera british se simte prezenta si imi place,foarte tare filmul:x
1 0
Bogdan_1914 pe 06 Mai 2013 13:35
Regie Foarte Buna, Lipsa Unei Povesti
Slab ca poveste, ca scenariu. Singurul lucru reusit este regia maestrului, numai ca nici el nu poate salva esecul peliculei din cauza ca nu se spune nimic prin poveste, prin scenariu. Ambalajul este foarte frumos, dar continutul este "ranced".
0 3
sweetdream pe 15 Aprilie 2013 21:01
Nu inteleg de ce sunt atatea pareri negative la adresa acestui film, mie una mi-a placut extrem de mult. Plictisitor? Da de unde?! Doar pentru ca este (oarecum) un film pentru copii asta nu inseamna ca trebuia sa abunde in actiune infantila si intamplari amuzante. Din contra, mi se pare ca au ce invata copiii ( si nu numai) din el. Este un film magic, sofisticat, te invata sa fii perseverent, sa lupti pentru indeplinirea scopului tau si mai ales, sa nu uiti niciodata sa visezi. Ca sa nu mai zic, regia, scenariul si actorii( chiar si Sacha Baron Cohen, pe care obisnuiam sa il displac) sunt de nota 10. Pe langa faptul ca ne invata cat de importante sunt filmele in viata noastra(si ce respect ar trebui sa avem pentru primii care au adus aceasta magie in viata noastra), ne mai arata si ca fiecare are un scop in viata, pe care cum necum, reuseste sa il atinga. Vizual, filmul este un deliciu,… citeşte
1 0
Kuhaylan pe 16 Martie 2013 21:14
911
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
0 4
Sebastian96 pe 07 Martie 2013 11:09
Un film foarte bun,recomand tuturor iubitorilor de acest gen!
1 0
psihologu pe 03 Martie 2013 17:58
De urmarit
“The Artist” si “Hugo”. Ai putea spune ca nu au nimic in comun. Si totusi, ambele intra intr-un raport nostalgic prin reintoarcerea la debutul artei cinematografice. Fiecare o face diferit, dar se ancoreaza in aceeasi cautare spre regasirea magicului din debutul celei de-a saptea arte. Pe parcursul celor doua ore cat ne ameteste Scorsese cu peregrinarea temporala, vei fi parte fie din grupul celor incantati de privilegiul urmaririi unei drame pline de aventuri, sau va veti integra in grupul restrans care gaseste productia plictisitoare si lipsita de esenta. Daca nu as fi stiut de la inceput cine este regizorul, as fi putut enunta nenumarate variante posibile, Scorsese lipsand din toate. Ne-a obisnuit de-a lungul timpului cu un registru mult mai serios, de data asta preferand sa ne ademeneasca cu o dubla poveste fantastica, inedita, in filmul bazat pe cartea “The Invention of… citeşte
7 1
Miiku pe 27 Februarie 2013 22:36
Un film destul de bun dar are si faze plictisitoare pe alocuri.