Dragos.87 pe 03 Martie 2017 23:20
Un scenariu interesant,o comedie care reuseste sa iti de-a o doza de relaxare.Nu e cine stie ce dar reuseste sa iti starneasca buna dispozitie chiar daca e un film tipic american.Danny DeVito este haios ca intotdeauna si se vede ca nu a imbatranit degeaba.Nu sunt glume care sa razi,poate la cateva dar iti schimba starea la orice ora ai viziona filmul.
0 0
mihaelatb pe 16 Aprilie 2014 01:30
Unul din cele mai proaste filme. Daca ajungi la final si privesti in urma la actiunea filmului, iti dai seama ca de fapt nu stii ce a vrut. Baietii tot in casa au ramas si tot nu fac nimic. Multa vulgaritate inutila care nu se justifica in actiunea filmului. Vezi scena trezirii unuia din frati, de celalalt, cand parfintii fugisera de acasa. Danny DeVito dezamagitor, iar Katey Sagal, egala ca interpretare, chiar daca acum este o mama excesiv de mama. 1
1 0
alex_il_fenomeno pe 09 Aprilie 2012 11:01
o comedie pe cat de simplista , pe atat de placuta si de umoristica . si cum altfel , cand un rol ii revenea marelui actor de comedie Danny DeVito , prezenta care s-a facut remarcata din plin . povestea peliculei mai scoate in evidenta si incompetenta copiilor , spiritul de perseverenta al acestora in momentele de impas , numeroase scene care te amuza sau iti ofera incredere chiar si tie insuti ! nu ma asteptam sa fie atat de inspirat , pelicula intrecandu-mi orice asteptare ! deci , un film care nu trebuie ratat !
0 2
Snake1 pe 14 Martie 2012 23:18
Ce pot spune decat ca m-am spart de ras vil recomand:)=))
0 3
xerses pe 25 Iunie 2011 08:12
O comedie simpatica despre parinti diferiti in conceptiile lor de a-si educa si creste copiii.
1 2
MissBlossom01 pe 10 iulie 2011 14:07
De acord :D i-as da un 8.
Deceoare pe 8 iulie 2015 22:07
Aşa este , nişte putori de copiii (adulţi) !
aad pe 10 Decembrie 2010 20:40
Pentru o seara linistita
Nu rupe gura targului insa poti sa te destinzi ma bine decat la un film de acum 10 ani transmis pe TV!!
0 1
luciivan pe 04 Iulie 2010 17:37
Comedie, care pare sa fie slaba,insa contributia celor doi actori din rolurile principale face toti banii. Interesanta ca idee si poate chiar aplicabila. Singurul lucru durerors e imaginea pe care o percepem despre societatea americana : societate tembela, bolnava si retardata. Dar e treaba lor. Noi vedem filmul, ca e bunicel
1 1
claudio pe 09 Aprilie 2010 17:14
mhhh
asta da viatza,o comedie destul de buna............;[]'
]
[;

1 2
mr.lexutzu pe 05 Aprilie 2010 12:11
Filmul este foarte frumos, merge cand n-ai ce face.
0 1
roxykim pe 25 Martie 2010 23:23
Tom Cathkart este un pompier, proaspat pensionat. El are doi fii: Elliot si Quinn, care nu au o slujba si traiesc in casa parinteasca, aparent fara sa-si faca planuri de a o parasi. Aceasta si pentru ca erau vesnic cocolositi de sotia sa, Mary. Asa ca Tom pune la cale un plan pentru a-i determina pe cei doi sa-si gaseasca un rost in viata, astfel incat sa aiba o batranete tihnita. Ca urmare, o obliga pe aceasta sa il insoteasca la pescuit, lasandu-i pe Elliot si Quinn sa se descurce singuri, fara bani sau mancare. In schimb, facturile incep sa urga, plata lor fiind absolut necesara. Monitorizati de Tom, prin intermediul unor camere video si al unui spion, Elliot si Quinn sunt nevoiti sa conlucreze pentru a se descurca. Si isi folosesc toate cunostintele in acest scop!
0 1
irinook pe 23 Ianuarie 2010 22:33
E super filmul, vi-l recomand tuturor. Super comedie!