crome pe 28 Februarie 2022 22:48
Printre cele mai bune filme horror si bineinteles cea mai buna din franciza ,l.am revazut pe netflix.
0 0
Smrs pe 12 Decembrie 2021 23:25
Slab.
Ce a fost în capul meu să mă iau după comentarii și nu după notă, nu știu. Toți șocații pe aici comentând ce grav este să te uiți, speriați de niște psihopați care comit crime, iar filmul e doar puțin mai explicit decât altele.. Film mai amator ca ăsta eu n-am văzut! Povestea vrea să existe, dar nu răsare (extrem de forțată povestea cu eurotripul Amsterdam-Bratislava pentru niște gagici, mai ales când și la Amsterdam era totul lejer + întâlnirea cu un străin într-un tren internațional care se dovedește fix criminalul de la destinație), la care se adaugă momente în care trebuiau să existe niște semne de întrebare din partea personajelor, ele dovedesc un comportament steril și se flambează când nu e cazul. Deși are încadrarea la +18, lucru întâlnit rar în ultima vreme la câte filme am văzut, înclin să cred că este mai mult pentru scenele… citeşte
0 0
negru_dragan_yahoo_com pe 07 Noiembrie 2021 12:46
Un film film horror care este apreciat de multi urmaritori de filme horror ,insa din punctul meu de vedere este un film slab si primitiv ,ordinar si excesiv de sangeros ,un fiilm care trateaza lipsa de umanitate a unor oameni ,care platesc de fapt pt a tortura si ucide alti oameni ,in speta asta este tema principala a acestui film ,un film ce trateaza violenta primara si cruzimea ,pornirile animalice ale unor oameni insetati de ucidere si tortura ,deci repet din punctul meu de vedere este un film primitiv, vulgar , scarbos , care are prea putine elemente artistice necesare unui film chiar si pt un film horror ,un film neinteresant din toate punctele de vedere , unul dintre cele mai slabe filme vazute de mine vreodata ,ca sa nu zic de aportul actoricesc slab , nota 4 pt film.
1 0
GiulianoDirt pe 22 Octombrie 2021 17:05
Majoritatea comentacilor sunt din categoria ȘECSPIR ȘI MANELE (dau cu D&G șprei, să scap de.... lăței)
Păi, trăiți-ar mă-ta, dacă vezi Tarantino pe afiș te aștepți la telenovele?
Simplul fapt că v-ați uitat la un film care nu l-ați înțeles și, după cum spuneți voi, vi s-a părut oribil, dovedește cât de imbecili sunteți!

0 1
Horatiucrisan pe 10 Martie 2020 13:07
Un gunoi american pentru psihopati si sa zici în regia altui psihopat Tarantino. Nu-mi dau seama cum producătorii de astfel de mizerii ca filme nu le poti numi, sunt lăsați în libertate instigand în mod subbliminal la crime, sadism, violență. Am vizionat acest film la apariția sa si acum pe Netflix. Se vede ca Netflixul are în lista în proporție de 90% mizerii si filme fara nici un mesaj artistic. Nu recomand aceasta mizerie la care am rezistat vre-o 50 minute.
0 0
user-5b2c26cb78048 pe 22 Iunie 2018 01:41
Un film care provoaca multa greata!! Ii taie pe oameni ca la abator!!am mai vzt filme cu sadism dar acesta le intrece,parerea mea!! Am vzt a doua parte mai intai si apoi pe acesta este mult mai dezgustator decat a doua!!nu se compara cu saw!!????????????????
0 0
andrei_oarga pe 25 Mai 2018 19:18
Un film slăbuț,bazat doar pe sadism dus la extrem iar actorii au jucat mediocru!
0 0
bainca pe 25 Februarie 2018 22:24
nota 6 bunicel dar nu prea
dupa parerea mea filmul asta nu mi sa parut deloc extraordinar , povestea aiurea fara logica , decat scenele sangeroase fac filmul in rest e destul de slab , si actorii nu joaca extraordinar , o povestea aiurea decat cu sange si torturi , singurul motiv pentru care ii dau 6 e pentru scenele sangeroase facute destul de bine si pentru povestea care la inceput a parut interesanta , nici actiunea nu e rea dar nu e nici foarte buna . deci nota 6
0 0
Dragos.87 pe 04 Iulie 2017 01:42
Eram convins ca o sa imi placa pentru ca Eli Roth e unul dintr preferatii mei.Un horror usor care te tine in priza pe tot parcursul lui.Coloana sonora creste mult suspansul si o tine asa pana la final.Il recomand oricarui admirator al genului horror!
0 0
razvanniculescu56_gmail_com pe 02 Iulie 2017 21:34
De balamuc
Chiar daca producator este Tarantino, chiar daca Eli Roth avusese mare succes cu primul film (Cabin Fever), Hostel este o tampenie uriasa. Pe scurt - mult sange pentru nimic. Unii pe aici bat campii rau de tot: filmul nu are nicio legatura cu traficul de carne vie, cu crima organizata la nivel international, cu mafia sau cu sex-turismul. Ideea filmului e de-a dreptul absurda, cretina, pentru sadici si descreierati. Si inca ceva, pentru astia desteptii: unde se intampla treaba, in Bratislava ? Si ei in ce gara coboara ? La Hostel e televizor alb-negru, cam cum era la noi prin anii '60-'70. La jegosenia aia de discoteca se punea muzica slovaca, ceheasca, poate ruseasca. Pai cum vine asta ? In ce suntem domne ? In film adica. Si pana la urma, de ce in Slovacia ?
0 0
balta67verde pe 11 Noiembrie 2016 13:23
Extrem de brutal
Un film Horror extrem de dur si brutal. Cea mai infricosatoare scena mi se pare cand personajul principal ajunge pe un carut in pivnita, se vede spatele macelarului si se aude cum taie si transeaza cadavrele cu satarul. Sunt fan al filmelor Horror (mai ales cele clasice) dar pe acesta parca n-as avea chef sa-l mai revad odata.
0 0
H4cK3RuL pe 25 Ianuarie 2016 11:41
Facand o analiza a seriei Hostel partea asta mi-se pare cea mai buna.
0 0
andystarx pe 23 Octombrie 2015 17:00
Nota 8/10
Cred ca este unul din cele mai intersante si bune filme horror pe care le-am vazut! M-a incantat scenariul,desi filmul poate parea unul pentru pshihopati !NU il recomand celor slabi de inima !
0 0
alex43497 pe 22 Mai 2015 00:09
nu mi-a placut.sadic doar,si nimic altceva.plus ca prima parte din film e super plictisitoare.
0 0
Mr.Halloween pe 11 Mai 2015 22:25
Sange,mutilari,urlete si cam atat
Un film foarte, foarte slab. Pe mine unu nu m-a impresionat cu nimic.
0 1
Sorin87 pe 23 Aprilie 2015 23:36
Un horror in adevaratul sens al cuvantului, il recomand pentru iubitorii de horror
0 0
Shadow_Master pe 01 Ianuarie 2015 13:52
Prea violent, si nimic in rest.
Nu stiu cum unora poate sa le placa acest gen de filme plin de sange,chiar scarbos.In unele parti nici nu puteam sa ma uit.Multi spun ca acest film seamana cu SAW , dar nu are absolut nicio treaba.SAW a fost chiar destul de inteligent, actorii au jucat foarte bine si a avut un twist ending foarte bun. Ma refer doar la prima parte deoarece restul au fost mult mai slabe.Oricum acest film este o porcarie.Nu recomand.
0 0
cosmin_diaconu pe 18 Decembrie 2014 00:28
5.5
Putin American Pie la inceput, primele 40 de minute au fost extrem de plictisitoare, apoi ca sa para totul genial arata scene sadice cu macel etc. In concluzie nu mi s-a parut un film extraordinar.
0 0
tatucu_alin pe 11 Decembrie 2014 10:51
Regret,dar asta e unul din cele mai rele filme vazute,pornind de la scenariu(care nu include altceva decat sadism in exces),regie si mai ales actorie.S-o luam cu-nceputul:3 lesinati care fac o excursie prin Europa,ajung prin baruri,cluburi etc.Isi gasesc si niste partenere cu care au cate o aventura peste noapte....bla,bla.Asta va fi in primele 30 de minute.Apoi urmeaza o serie de torturi la care se exagereaza cu urletele si tipetele si niste crime de-a dreptul penibile.In mare,da,filmul e o pierdere de timp.Regret ca l-am vazut.Sunt curios cum or fi continuarile.
1 0
Nikolle007 pe 23 Iulie 2014 16:34
Care era faza cu vorbotul? sa vada ce nationalitate sunt? Dar daca Paxton a vorbit si germana, care a fost diferenta? Oricum a vrut sa il omoare. Ce rost avea faza cu limba vorbita, daca oricum ii omora? Asta chiar nu are sens....
Momentul in care Paxton a fost atacat de nebunul ala uscat neamt sau ce o fi fost, chiar m-a tinut in suspans daca scapa. Ca la un moment dat a alunecat ala pe sange si s-a ranit cu druja. Chiar nu stiam daca va scapa Paxton sa se apere sau nu. Intr-adevar, un moment de maxima tensiune.
De asemenea, in momentul in care Paxton este in acel carucior, sub cadavre, si macelarul tot taie pe bucati, te tine iar in suspans, daca va trai sau nu ... Mai ales cand vezi ca unul din prietenii lui e deja mort acolo... iti taie tot optimismul. Suspansul acela, stiind ce orori se pot intampla daca este prins pur si simplu iti afecteaza si stomacul :D

0 0
cezarika21 pe 24 Mai 2014 09:29
Un film produs pentru plăcerea psihopaţilor
Principala problemă a filmului "Hostel" nu o constituie imaginile sângeroase, pline de sadism şi greţoase, ci faptul că această producţie cinematografică violentă are o piaţă destul de mare. Citind comentariile postate pe această pagină nu poţi să nu te îngrozeşti că atâţia dezaxaţi trăiesc în libertate şi îi poţi întâlni pe străzi şi prin mijloace de transport. Oameni care au exprimări de genul "ce tare a fost când i-au tăiat picioarele sau când i-au scos ochiul" sunt animale un pic mai evoluate, care, conform afirmaţiilor unui psihopat din film, nu au pierdut legătura cu animalul din care au evoluat. Acei oameni nu ar ezita să ucidă, atunci când legea nu va putea să le mai ţină sub control înclinaţiile psihopate.

Printre cei mai mari vinovaţi de proliferarea violenţei cinematografice se află regizorul şi producătorul Quentin… citeşte

4 2
vhjhgfghfhgv pe 18 Mai 2014 14:00
filmul e bun.. mi-a tremurat pana si picioarele.. nu prea a fost horror dar merita vazut .. nota 8
0 2
Patrick.Iuga pe 17 Mai 2014 23:27
Mi-a placut foarte mult. Il recomand cu incredere.
0 2
cosmin_kedii pe 26 Martie 2013 16:04
Elie Roth ne duce printr-un sadism real și un cerc vicios foarte închis.
0 2
viktor27oct pe 17 Martie 2013 16:30
Orice lucru poate sa ajunga sa te plictiseasca si asta te face sa-ti doresti ceva mai mult, ceva care poate chiar sa calce peste libertatea celorlalti, de aceea ar trebui sa invatam sa pretuim si sa ne bucuram de ceea ce avem.
0 2
MikkaelWolfganger pe 29 Ianuarie 2013 02:30
De cand cu filmul asta numai calca nimeni prin Slovacia.Americanii nici nu auzisera de tara asta pana la filmul asta:))...iar acum cu siguranta nu se mai duce unu' pe acolo.Filmul are niste scene destul de dure si sadice, dar pentru un exploatation horror este destul de bun.Nu sunt cine stie ce fan Roth, dar cu filmul asta i-a iesit destul de bine.
0 3
MrCIC97 pe 20 Ianuarie 2013 17:11
Nu are niciun sens,o porcarie de film
Motelul unde sunt cazati aia e departe de locul de tortura si cu toate astea vin si ii iau de acolo..fail

7 2
AndreBlack pe 31 Decembrie 2012 13:44
Fain filmul dar este mai mult thriller decat horror . Il recomand , este un film bun .
0 2
Bugs-Bunny pe 12 Mai 2012 19:00
ce mai film.ma tinut cu sufletul la gura.are niste faze in care cu greu te abtii sa nu tresari
0 2
margott pe 10 Mai 2012 18:53
Avand in vedere ca e produs de Tarantino, ma asteptam la ceva mai calitativ. Dialogurile sunt penibile, iar cele 3 personaje principale parca n-au mai vazut femei in viata lor, sunt dispusi sa calatoreasca la capatul pamantului ca sa aiba si ei parte de distractie. De acting nici nu mai e nevoie sa pomenim. I-am dat nota 7 exclusiv pentru suspans.
1 1