iiii pe 21 Noiembrie 2012 10:17
:(
mi-am pierdut vremea vazand asa ceva.... totul previzibil!
0 6
wiewx pe 03 Octombrie 2012 23:52
Slab, slab...
Exact cum spune si Auras03 filmul este slab//slab de tot. Parca s-au tampit scenaristii si regizorii in ultima vreme ca tot mai des vezi filme de astea ce=s transpuse din sfera desenelor animate in cea cu personaje reale. Ce-i asa greu sa faci un film cat mai aproape de realitate, mai verosimil si mai natural, chiar daca nu are "suspance" sau "love" tot la 3 minute???
Pai in filmul asta abunda de chestii pe care nu le-ar face nimeni in viata reala, si dau doua exemple evidente:
-primul terosrist scos din joc e doar ametit si lasat asa, ca sa se poata trezi si sa sara iar la bataie dupa cateva minute, ca sa fie iar ametit si ar sa fie lasat sa-si revina si abia a treia oara e scos definitiv din joc..cine normal la cap ar proceda asa in circumstantele acelea??? apoi a doua scena la care ma refer e aceea in care "profesionistii" bodyguarzi stau la taclale despre bomba din… citeşte

3 4
bizonul pe 14 mai 2016 18:15
Nu cred ca a fost programat aici la Antena 1 , ptr. ca-i un film slab ci pur si simplu din idiotenie. Este in grila dupa ora 00.00 cand nici "cucuvelele" nu se pot uita la un film, iar seara, tampenii grotesti a la' "In puii mei","Chefi la cutite", "Te cunosc de undeva", s. a,. Cat ar fi filmul de tampit este film , avand cat de cat o logica, o atractie a fiecaruia in fiecare seara, o relaxare, pe cand tampeniile astea model Tociu si Palade, Jean Paler, Clejani sau Vijelie sunt doar betesuguri ale unei societati.
Theodor2011 pe 12 Septembrie 2012 13:16
Filmul este bunicel chiar daca actiunea nu este larg extinsa si se petrece in proportie de 70 % intr-un avion, insa este un thriller reusit cu mult suspans, insa totusi ratingul IMDB mi se pare cam mic (3.7) nu este un filme foarte reusit dar nici chiar 3.7 este cam eronat ratingul IMDB de data asta conform cu calitatea filmului. Mi-a placut mult prestatia Ginei Philips (Jeepers Creepers) care in ciuda varstei de 42 ani joaca si arata EXCELENT. Randy Couture mai are insa pana sa aibe un cuvant de spus in lumea buna a Hollywoodului, a fost un foarte bun luptator in cusca (MMA) dar se vede ca a debutat totusi la o varsta foarte inaintata in filme si are inca clisee in prestatii
3 3
Scorpiosv pe 6 aprilie 2014 00:50
Tu numesti acest film bunicel?...cati actori ai numarat in el?...si de unde avion ca este suficient sa gasesti un depozit amarat sa realizezi un astfel de film. Cat despre prestatiile actorilor? au avut cine stie ce scene? ca nu am vazut nimic,3 schimburi de replici..2 pumni si s-a terminat filmul.
Theodor2011 pe 6 aprilie 2014 20:05
Cati actori ai numarat in el? Gina Philips din super-horror'ul Jeepers Creepers iti spune ceva? Chiar si Randy Couture (fostul mare campion UFC si MMA) din The Expendables, se descurca destul de bine in filmele de actiune
Auras03 pe 25 Iulie 2012 22:31
Slab
Un film slab, cu replici aiurea, acei oameni care se numesc actori nu au nicio treaba cu ce fac acolo, nu pun sentimente in ceea ce fac...