user-61e70e426eb6d pe 21 Mai 2023 21:03
Un altfel de film. Este interesant,însă plauzibil. Oricât ti-ai dori,este o mașinărie care îți spune ce vrei sa auzi. Finalul este bun. Îl recomand! Totusi cred ca un om cu capul pe umeri,nu s-ar îndrăgosti de o mașinărie…însă interesantă tema!
0 0
Salbaticul pe 01 Ianuarie 2021 00:00
Ce dracului de film e ăsta,"femeia" aia cu mustață își plânge de milă din pricina unei femei adevărate? Chiar că este un fătălău! Nota 1,monument! Vă doresc tuturor un "La mulți ani" plini de sănătate și bucurii!
0 1
lavara_laiarna pe 10 Iunie 2020 18:08
Fătălău pur inocent trece pe lacrimi după primul hop mai serios,iar restul bărbaților nu plâng. .niciodată.
0 1
Aishor pe 04 Iunie 2020 11:20
Daca inca esti deprimat si nu ai de gand sa iesi din starea asta, filmul "Her" e perfect ca sa te afunde si mai tare. Nu recomand acest film. Pe mine m-a intristat, ba chiar m-a plictisit. Vocea lui Scarlett? Inconfundabila, da, dar nu s-a potrivit acestui rol.
0 1
liana10 pe 16 Mai 2020 00:37
Indiferent de sisteme și de inteligență artificială, oamenii vor rămâne cu oameni, pentru că sistemele se vor defecta, dispărea și schimba. Muzica excelentă m-a făcut cât pe ce să adorm. Cam mult 2h, prea lung.
0 0
_xXx_ pe 15 Mai 2020 22:51
Joaquin..un actor complet; Scarlett..o voce deosebita! Un film foarte bun, nu trebuie ratat!
0 0
gbanescu pe 31 Octombrie 2019 00:02
„Indragosteala e o nebunie. O forma de nebunie acceptata social.”
Nu doar oamenii ranesc oameni. Si inteligenta artificiala raneste oameni.
Filmul este ecranizarea unui amor platonic intre Theodore (Joaquin Phoenix ), un timid insingurat, izolat de lume dupa despartirea de sotia sa, si Samantha (Scarlett Johansson), un sistem de operare inteligent si intuitiv, creat pentru a-i oferi utilizatorului o experienta personalizata si unica.
Daca ar incerca cineva sa te convinga sa te uiti la acest film, rezumandu-l in cateva cuvinte („o poveste de dragoste dintre un tip si un sistem de operare”), cel mai probabil e ca nu ai fi deloc tentat sa il vezi. Si totusi, Spike Jonze reuseste un film deosebit de sensibil: o combinatie extraordinar de inspirata intre scenariu si dialoguri (Spike Jonze), jocul actoricesc al lui Joaquin Phoenix, Amy Adams, Olivia Wilde si Rooney Mara, vocea lui Scarlett Johansson (foarte buna alegere, super voce: caldura,… citeşte

1 0
AdriAdrianna98 pe 19 Martie 2018 18:16
Mi-a placut subiectul mult dar finalul mi-a placut si nu mi-a placut. *SPOILER* : mi-a placut ca intr-un final a demonstrat ca tot o masinarie e, ca nu are propria gandire si ca "ce simte" pentru Theodore, simte si pentru alte sute de barbati in functie de ce vor ei ca ea sa simta. Nu mi-a placut (nu pentru ca vai, s-a "dus lantul de iubire") ci pentru ca la ce film bun am avut in fata, cu parcurs psihologic si asa mai departe, parca finalul a fost usor basic, m-as fi asteptat la ceva mai wow. Un parcurs wow, un final meh. Finalul mi se pare ca e singurul care strica filmul.
Oricum *PUTETI CITI RANDUL ASTA, PROMIT CA NU MAI E SPOILER*, tot il recomand oricui, merita vizionat cu siguranta, si din pacate nu suntem deloc departe de acest nivel, avand in vedere masinariile si robotii deja aparute, le mai lipseste capacitatea de a purta o conversatie atat de complexa precum cel din film.

1 1
Ghemot pe 13 Septembrie 2017 00:14
Un film care se vede că a fost făcut pentru Oscar, dar nu excelează. Cel puțin, nu la categoria filme cu inteligența artificială.
În orice caz, merită văzut!

0 1
mihai_chindris pe 29 Martie 2017 17:05
Samantha
Cred ca tot ce trebuie sa intelegem din acest film este ca nu ar trebui sa ne lasam condusi de asa zisa inteligenta artificiala, care devine din ce in ce mai buna si se comporta ca un autodidact, in viitorul apropiat, caci am putea ajunge ca tipul din film, adica frustrati, anxiosi, depresivi, din cauza unei chestii care nici macar nu e palpabila. In schimb, ar trebui sa pastram mai stranse interactiunile umane decat cele "artificiale".
0 1
Kuhaylan pe 05 Noiembrie 2016 12:26
WD 1
.....................................................
0 1
Darkayn pe 12 Mai 2016 18:58
Genial! Uluitor de bun la toate capitolele, m-a uimit prin însăși dimensiunea enormă a emoțiilor ce-au răsărit pe parcursul vizionării, nu degeaba a luat Oscar pentru scenariu deși imaginea și muzica și tot nu au fost mai prejos. Ajunsesem la momentul când pe o fracțiune de secundă pierdusem simțul contactului cu spațiul și timpul. Îți dă posibilitatea să urmarești o dragoste dincolo de limite și cu groază să faci o privire în viitor - e al dracului de tristă acea închipuire dulce , oare unde se pierde omul? Dacă nu s-a pierdut deja.
1 1
Anubys pe 23 Martie 2016 19:27
Interesanta partea cu OS-ul, cam asa va arata viitorul. Un film ce spune multe, un soft nu poate avea sufletul unui om si nu poti avea o relatie cu acesta. Filmul e frumos, dramatic, romantic oarecum si atragator.
0 0
radu3455 pe 23 Septembrie 2015 10:57
o drama-sf foarte interesanta,mi-a placut mult scenariu cat si interpretarea luiJoaquin Phoenix,un film care ne pune pe ganduri,sper sa nu se ajunga la un astfel de scenariu si in viata reala,merita urmarit nota 8
0 0
ashling92 pe 23 Decembrie 2014 15:16
Poveste de dragoste dintre om si o masinarie.....nimic deosebit in viitor! :|
1 2
lili22 pe 30 Noiembrie 2014 14:39
pacat de timpul pierdut
Daca asta ne rezerva viitorul, ca un barbat sa vorbeasca noaptea cu un sistem de operare ....ce plictiseala, chiar asa degenereaza barbatii?
1 4
After_Eight pe 03 Octombrie 2014 10:49
Cu siguranta, da.
Wow, uite ca dau si eu nota 10 unui film ( ! ). Si asta datorita unui singur fapt : substratul psihologic evocat este vast si profund. E o meditatie asupra relationarii online, asupra iubirii in general, si a vietii. Putine filme reusesc sa faca asta si de aceea in opinia mea, filmul merita nota maxima.
1 3
Mihai_Moise pe 12 Septembrie 2014 17:04
Recomandat oricand...
Nu stiu daca as mai putea scrie ceva despre ideea scenariului, ante-comentatorii mei au exprimat aproape totul!
Cateva remarci totusi voi face...
E unul din cazurile extrem de rare cand cei de la Academia Americana de Film au premiat ceva care merita! E primul film pe care il vad realizat de S.Jonze...insa am devenit un fan. "Her" e genul de film care cucereste usor fara a epata, tocmai pentru ca propune o idee ce revine mereu in atentia publicului, mai ales a celui adult, pentru care experienta de viata ii ajuta sa interpreteze altfel acest gen de iubire imposibila. Nu stiu daca trebuie sa mai adaug ceva despre jocul lui J.Phoenix...omul este foarte talentat... cat despre vocea guturala si extrem de sexy a interlocutoarei "cibernetice" S.Johansson...e inutil sa fac vreo categorisire!
Aa, nu pot incheia fara a sublinia sensibilitatea lipsita de vulgaritate a scenei de… citeşte

2 3
tony_mondyalu pe 15 August 2014 03:15
deci....wow!!! chiar nu ma asteptam sa imi placa si sa ma tina atat de atent acest film, un film cu multi actori de prima clasa, iar interpretarea lui Joaquin Phoenix m-a lasat ''masca'', o consider una aproape excelenta, desi foarte amuzanta ''tinuta'' actorilor de gen masculin(cu pantalonii ridicati aproape pana la gat), filmul are o tenta romantica si dramatica in acelasi timp, chiar mi-a placut foarte mult, recomand !!!
1 2
andyy pe 19 Mai 2014 00:26
Foarte frumos, un film pe care il poti analiza si il vedea in feluri diferite. Tie poate parea un film ciudat, un film emotionant, ca o confesiune, ca un interviu cu propriul eu, ca o descoperire a ceea ce suntem, ceea ce vrem si simtim.
1 2
nicoux pe 15 Mai 2014 09:15
Un film excelent, un actor excelent , un scenariu extraordinar, demult nu am mai vizionat un asemenea film care sa-ti produca atata emotie si atatea trairi.
1 2
OldBoy28 pe 1 iunie 2014 03:46
Daca ti-a produs atatea emotii si trairi, presupun ca ai trairi si cu roboti, ca altfel nu imi explic ce a fost atat de frumos precum spui tu in acest comentariu. Eu nu vad nimic frumos in ati creea o lume virtuala pe care sa incepi sa o iubesti, mie mi se pare o boala sa faci chestia asta si sincer vad multi tampiti care comenteaza de se cred mari critici de film si dezbat acest film prin fel si fel de comentarii aprofundate. Sincer, lumea chiar este tampita din cauza tehnologiei.
izzy19 pe 28 februarie 2015 17:04
Oldboy28- vad ca tu chiar n-ai viata sociala, stai in spatele unui calculator si stii doar sa critici, in viata reala nu cred ca esti in stare sa spui lucrurile astea in fata si iti creste stima de sine cand te iei de altii pe aici :)))) haha.. esti amuzant.. mi e mila de tine de fapt
Sorin87 pe 13 Mai 2014 20:32
Interesant filmul si mai ales ideea de a avea alaturi de tine un "sistem de operare" de care pe urma sa te mai si indragostesti
0 2
OldBoy28 pe 1 iunie 2014 03:48
Da, este chiar inteligent si sanatos sa te indragosteti de un "sistem de operare" (robot). Cred ca in curand o sa faci dragoste cu robotii, deoarece cam asta reiese din comentariul tau. Sincer sa fiu, nu pot sa cred cat a putut sa se tampeasca lumea in doar 10 ani de zile si mai ingrijorator este faptul ca viteza de tampire la nivel global creste alarmant !!!
simpleminds pe 10 Mai 2014 19:34
Inainte de a fi Sci-fi, Her este un film de dragoste,cea absoluta.Orice secventa este arta,mesaj,sensibilitate,uimire si sens.Un film care nu te lasa sa-l uiti si sa treci cu usurinta la altul.Un film care te lasa coplesit ,speriat ca l-ai fi putut rata si care lasa in urma destul de multe filme gratulate cu Oscar.O voce (Scarlett Johansson) de care,tu insuti, te-ai putea indragosti.
4 3
OldBoy28 pe 1 iunie 2014 03:51
Bai oameni buni, deci eu chiar nu mai rezist. Este un film de dragoste ? De pe ce planeta vii, nu te supara ? Tu stii ce este aia dragoste, de folosesti acest cuvant cu atata nonsalanta. Sunteti incredibil de tampiti de tehnologie. Mai iesiti din casa mai oameni buni, vizitati locuri, iesiti in natura, bucurati-va de viata, nu mai stati ca tampitii, oribiti de atata tehnologie.
simpleminds pe 21 iulie 2014 01:20
Holograma este o forma avansata a Tehnicii fotografice...nimeni nu mai prepara acum culorile picturale asa cum facea Vermeer...nu prin tehnica crearii, filmul isi pierde din pacate calitatea de arta.Viata insasi este un program informatic bine implementat in gene.Mari romancieri au creat personaje imaginare''soft" bazandu-se pe o cunoastere profunda a tuturor trasaturilor umane si aplicarea ei prin scrieri.Nimeni nu iubeste un program informatic in sine ci prin ceea ce iti trezeste in suflet.Dragostea e o stare de spirit...spiritul e suflet...Si daca sufletul si nu trupul vrea sa cunoasca dragostea in" sistem binar" care e problema?
bondarenko pe 29 Aprilie 2014 19:52
Film Piesa de teatru
Daca il privesi ca o piesa de teatru este bun dar daca vrei un film , dupa parerea mea nu prea este.
1 6
Marius-Cristian pe 29 Aprilie 2014 15:11
Scenariu nerealist
Un scenariu absolut nerealist...Ma intreb ce tip de orgasm avea sistemul de operare cu voce de operatoare de la linia erotica a lui Theodore in momentele lui de onanie,clitoridian sau vaginal?Cum poate sa inteleaga un program de computer ce inseamna dragostea cand abia noi,oamenii putem intelege ce e "iubirea platonica"?
Ideea filmului nu e chiar neinteresanta dar trebuia slefuita mai mult.Pana la urma un ''soft'' e o insiruire de intreruperi de curent,o multime de cifre,calcule matematice si variabile.Poate pe viitor vor aparea noi tipuri de calculatoare dar scenariul ar fi fost mai veridic daca Samantha ar fi fost o femeie gonflabila care ar fi incorporat tehnologia necesara sa proceseze stimuli olfactivi,hormonali,tactili,gustativi...Altfel putem lua in considerare si posibila idila romantica dintre un utilizator P.C. si un personaj din Simcity pentru adulti.
Sa nu uitam… citeşte

1 5
Spaghete pe 28 Aprilie 2014 14:23
Dincolo de orice, in film este vorba despre nevoia omului de a iubi. Acolo unde nu e iubire, e un vid. Cu toate astea vidul, ne da o potentialitate absoluta, oferindu-ne alternative. Astfel putem iubi un caine, un copac, o stea...un seaman de acelasi sex....sau chiar o constiinta imateriala a unui soft de calculator. Toate astea din nevoia de a umple acel vid.
Nu e vorba nicidecum de o iubire maladiva, filmul nu vrea sa scoata deloc in evidenta asta ! Promiscuitatea lui Theodore, nu este atat de remarcabila, iubirea este adevarata lui hrana, nu o relatie ce merge din inertie.
Poate doar feministele s-ar putea sa aiba o trauma - "Cum sa iubesti o masinarie ?!"

11 3
tonim pe 18 mai 2014 17:59
mai bine spus eterna dilema : sa iubesti sau sa fii iubit ?
OldBoy28 pe 1 iunie 2014 03:34
Ce legatura are iubirea cu acest film ? Ca doar nu poti sa iubesti roboti. Daca iubesti roboti inseamna ca ai probleme cu capul, iar asta nu este un lucru tocmai bun. Controlati-va la cap mai oameni buni, ca aveti probleme seriose. Ahh, ca va placut filmul si il considerati frumos, da, puteti sa argumentati chestia asta si sa recomandati mai departe, de ce nu ? Dar de la a recomanda pana sa vorbit despre iubire ca are legatura cu acest film ori sunteti tampiti si vreti sa pareti destepti prin comentarii idioate ori aveti probleme cu capul.
Beastmaster pe 26 Aprilie 2014 16:40
bunicel
Nu mi-a placut de actorul principal, puteau alege o persoana mai carismatica. M-a contrariat si dezamagit Sistemul de Operare, vocea ei, inflexiunile vocii, totul parea fals, cred ca puteau foarte usor sa gaseasca alta voce mai credibila. Prietena din copilarie a eroului din realitate,a jucat superb, ca o ploaie rece de vara de care nu-ti vine sa fugi ci dimpotriva, s-o absorbi cu totul.. Apoi o prezenta foarte fresh, aproape ireala, surogatul pentru sex gasit de S.O. - Portia Doubleday, sper s-o vad in cit mai multe filme. In rest o tona de imagini poetice care nu se prea potriveau cu ceea ce emiteau majoritatea actoilor, iar falsitate si incercari disperate de a te duce altundeva decit in realitatea virtuala a filmului. M-a bucurat sa vad (raritate) un film cu o nota mai mica aici decit pe IMDB, iata ca romanii sint mai putin de acord cu alunecarea asta spre autoizolare personala a… citeşte
0 5
flopozippo pe 30 Martie 2014 16:10
Un film de actualitate in care omul modern apare ca un sclav al masinariei si al iluziei. Omul ca fiinta sociala intr-o lume robotizata. Aparent un film de dragoste, in realitate o drama complexa cu un final optimist.
0 4
claudiu-daniel-lugoj pe 23 Martie 2014 16:40
claudiu-daniel-lugoj
Un film interesant,poate un film protest fata de cea ce vor deveni socializarile in spatiul virtual.Un film putin ciudat,dar care arata pericolul care ne paste in sistemul online de operare.Acest film ne arata foarte bine ca ajungem dependenti daca nu am si ajuns de spatiul virtual online si ca uitam sa mai socializam fata in fata cu persoane reale si nu cu avatare.Un film bunicel care poate sa ne dea de gindit.Filmul este interesant din multe puncte de vedere si din cel al dragostei care o putem avea real linga noi,dar preferam sa ne refugiem online in ceva ce nu exista cu adevarat.Filmul are si morala are cam tot ce ii trebuie unui film de acest gen.Acum dupa ce am vizionat acest film ma intreb cit de plicticoasa poate sa fie o relatie de acest fel cu un ''avatar'' fata de o persoana reala.Poate pina acum nu m-am gindit sau am omis sa ma gindesc dar intodeauna relatile de acest fel… citeşte
3 5
OldBoy28 pe 1 iunie 2014 03:55
Ai doi tampiti care ti-au dat dislike la comentariu, dar nu te ingrijora, nu sunt persoane reale, sunt doar niste roboti, pentru ca doar niste roboti pot sa dea dislike unui comentariu scris de un om. Din partea mea ai un like la comentariu, prin asta iti vei da seama ca nu sunt robot, cum din pacate sunt mai majoritatea celor care scriu comentarii aici.
Marmotan pe 21 Martie 2014 15:42
Imi place ca filmul e ingrijit si delicat, ca iti da cateva subiecte de gandire, ca are atmosfera si ca vorbeste despre relatii, inadaptare si esec emotional intr-un mod neostentativ si nedemonstrativ. Nu am simtit nicio secunda ca mi se tine o predica despre blestemul alienarii pe care ni-l va aduce societatea ultra-tehnologizata.
Filmul nu e despre asta.

Nu se insinueaza ca e ceva bolnav in relatia dintre Samantha (sistemul de operare) si Theodore, iar povestea se desfasoara surprinzator de natural, ca o poveste de dragoste cu elemente clasice de indoiala, gelozie sau surpriza integrate foarte firesc. Daca e ceva in neregula in tot acest angrenaj decide spectatorul.

Miezul povestii mi se pare mai degraba ideea de acceptare a unui nou mod de viata si de relationare, ca o posibila cale spre implinire. In film (aproape) toata lumea adopta cu… citeşte

0 4