mihaelatb pe 31 Ianuarie 2022 09:41
Interesanta si inovatoare ideea de baza a scenariului (pentru vremea aceea) si inceperea filmului cu...sfarsitul, Insa filmul este prea static, actiunea filmului se petrece practic intr-o singura locatie: casa lui. Trei sau patru generatii se plimba prin acelasi salon.Nu pot sa nu-l compar cu alte filme ale aceleiasi epoci si filmul lui Lubitsch pare prea siropos iar eu nu mai am dispozitia necesara pentru „dulcegariile” anilor 40. Pana si faptele „rele” sunt prezentate voalat si impachetate atat de elegant, astfel incat sa nu supere pe nimeni. Distributia este bine aleasa, toti sunt educati, amabili si usor de uitat. Singurii care m-au cucerit sunt Charles Coburn in rolul bunicului si Eugene Pallette in rolul domnului E.F. Strable (tatal eroinei). Cred ca acest film nu se numara printre realizarile de varf ale regizorului. Heaven Can Wait este un film cumsecade, politicos,… citeşte
0 0
serban_ionescu pe 12 Septembrie 2017 21:23
Retrairea intr-un mod foarte original, dintr-o perspectiva comico-amoros-romantico-nostalgica profunda a vietii unui om, dar extrem de grabita, pe parcursul a doar 112 min.
Principalele calitati ale acestui film bun per ansamblu (7 stele dupa parerea mea), sunt reprezentate de originalitatea deosebita si implicit foarte reusita scenaristico-regizorala aleasa strict DIN ACEST PUNCT ORIGINAL DE VEDERE,pentru a oglindi cinematografic atat tema de baza cat si genurile cinematografice deja amintite in titlul acestui comentariu si care sunt proprii acestui film, adaugandu-se la acest capitol al plusurilor calitative reliefarea in special in prima parte a filmului incepand chiar cu debutul lui, a cel putin 3-4 situatii si replici in care comicul de bun gust si de varf de "intensitate" se ridica chiar la nivelul calificativului superlativ, acest aspect fiind dublat si de interpretarile actoricesti cel putin bune spre foarte bune in rolurile cam tuturor personajelor. Consider ca la acest ultim capitol, o mentiune in plus (speciala) din partea mea este necesar sa… citeşte
0 1
xerses pe 22 Aprilie 2014 22:30
Un film pe care il "gusti"; are un farmec aparte, al unei epoci de mult apuse.