Beastmaster pe 13 Aprilie 2013 20:50
Avem de buna seama o tara binecuvintata. ma plimbam ieri prin oras cu baietii si n-am reusit sa numar in total 4 fete atit de grase , urite si scrintite ca astea si care o sa-mi dea negativ acum :)). Apoi am aflat cum s-a facut distributia in acest serial, selectie de urite. Ca test au fost rugate sa se comporte exact asa cum sint ele. Cele mai scrintite au cistigat roluri. In rest totul intra perfect la categoria HBO-Original unde singura regula este ; daca nu poti face ceva mai bun decit altii atunci socheaza-i macar de sa te tina minte :))
0 7
AdriAdrianna98 pe 08 Aprilie 2019 12:12
L-am urmarit pe tot desi nu e un serial pe care l-as recomanda. E simpaticut si te prinde, mai ales daca iti plac genul asta de seriale, dar e basic, e searbad, e previzibil, e pe alocuri fortat si peste asta mai baga si o gramada de faze care nu-si au locul si-s doar gretoase: gen cum stau alea pe Wc, se pisa, si iti si arata cum se sterg, mersi, extrem de educativ, imi doream sa vad asta intr-un film :))) Sau pe una cum decide sa se pise pe strada, totul foarte explicit bineinteles. Scenele de sex si nuditatea iar dupa parerea mea mult prea explicite, adica chiar nu e cazul, imi place cand ma uit la un serial sa nu fiu nevoita sa stau cu "Frica" permanenta de a trebui sa dau repede sonoru pe minim ca sa nu creada un bloc intreg ca ma uit la porno cu sonoru la maxim.
Faptele, destul de previzibile, nu cred ca s-a intamplat ceva in serialu asta sa zic ca n-am vazut in filem sau… citeşte

0 0
Andreidfhkrsihgd pe 6 august 2019 20:21
Eu nu îl găsesc online
AdriAdrianna98 pe 9 august 2019 15:29
pe hbo go l-am urmărit eu
gogu_bordei pe 13 Ianuarie 2017 06:45
ba chiar mai rau
Sa shocheze e una, sa provoci voma e alta, doar ca ceea ce la noi e numit "sa shochezi", in scolile americane de productie (fie cinematografica, fie literara) e numit ad-literam "sa provoci voma" -si da, intradevar e "principal guide-line". Poate ar fi bine ca cei care au fost pe-acolo sau au luat contact sa culturalizeze un pic publicul roman, ca sa stie si fetele de la noi care poate vad in actorii de pe sticla vreun "model" -ceea ce la adolescenti e ceva natural, ca nu e chiar asa, e facut intentionat "sa provoace voma", altfel nu vom intelege niciodata de ce la americani societatea functioneaza ca un ceas elvetian, iar filmele americane sunt de fapt realitati in Rusia si estul Europei. Explicatia fiind de fapt foarte simpla, ei stiu foarte bine de copii, ca ceea ce vad e facut intentionat "sa provoace voma", in schimb adolescentii romani si rusi nu stiu asta, in schimb au o nevoie… citeşte
1 2
roxaroxi pe 10 Martie 2013 19:48
Un serial cu mult umor si foarte realistic.Desi la inceput de cariera sau cel putin la inceputul unei cariere de succes,actorii joaca surpinzator de bine,foarte natural.