cotzofica pe 24 Septembrie 2013 11:20
Aştept să văd ultima parte a aşa-zisei trilogii...Până acum acesta e mai bun decât Gods and generals. Recomand.
0 1
Theodor2011 pe 26 Mai 2015 20:45
Un film istoric ce reda cu exactitate evenimentele petrecute intre 1-3 Iulie 1863 din cea mai mare batalie a razboiul civil american (1861-1865) si in acelas timp cea mai mare batalie purtata vreodata pe teritoriul Statelor Unite. Filmul, prezinta incercare esuata a generalului confederat Edward Robert Lee de inaintare in nord (teritoriul inamic).
Aceste pierderi în mare parte de neînlocuit a armatei Sudului, combinate cu predarea Confederației la Vicksburg, Mississippi, pe 4 iulie, a marcat ceea ce este în general considerată ca un punct de cotitură în Războiul Civil. Multi spun ca cine castiga batalia de la Gettysburg (Nordul sau Sudul) castiga razboiul. Aceasta batalie a fost decisiva in razboiul civil american. Ca o comparatie (pastrand proportiile) este cam cum a fost batalia de la Stalingrad (Volgograd prezent -Rusia)August 1942- 3 Februarie 1943 in timpul celui… citeşte

3 3
alali pe 12 Martie 2015 12:12
Avertisment! 4 ore si un sfert de istorie pura.
Nu e nici pe departe un film de entertainment. Nici vorba! Asa cum am anuntat si in titlu, avem parte de un maraton de film cu si despre razboi. Istorie pura. Este acel gen de film care pastreaza rigorile timpului, care foloseste tactici si recuzita originala si care, pentru orice impatimit al genului, probabil ca provoaca extaz. Eu nu sunt deloc fan al acestui gen si probabil va inchipuiti ce chin a fost sa vizionez acest film nesfarsit.
Cu scene interminabile, panoramice, unele fara niciun fel de dialog, doar pur descriptive, in care ti se prezinta campul de lupta sau sirul interminabil de soldati, (marsul, fara sa exagerez, cred ca a durat mai mult de 4-5 minute, timp in care ni s-au prezentat doar soldati marsaluind), filmul iti pune la incercare rezistenta, pentru ca rabdarea ti-o pierzi cu muuult inainte.
Cu putini actori profesionisti, dar cu multi figuranti… citeşte

9 0